Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mulla on niin paljon omaakin rahaa ettei tarvitse huolehtia tuollaisesta.Varmaan viiden tai kuuden frendin korttien tunnusluvut muistan. Monenko muuten te?
Mulla on niin paljon omaakin rahaa ettei tarvitse huolehtia tuollaisesta.Varmaan viiden tai kuuden frendin korttien tunnusluvut muistan. Monenko muuten te?
Halvempi ostaa yksitellen kuin 12 pullon sixpack. Tosimies tosin ostaa aina koko keissin niin ei tarvi pelata yksittäisten tölkkien kanssa.Ei kai samaa kaliaa osta kymmentä yksittäisinä. Eikö se olis sitte se kahdentoistapullon sixpacki, kuten eräs iäkäs tuttavamies loihe aikoinaan lausuman.
Halvempi ostaa yksitellen kuin 12 pullon sixpack. Tosimies tosin ostaa aina koko keissin niin ei tarvi pelata yksittäisten tölkkien kanssa.
Taitaa olla niin että yksittäisen tölkin hinta on sama kuin 24 packin hinta jaettuna 24:llä. Kuus-, kasi - ja tusina- yms. packit on sitten kalliimpia.Eikö nämä paljousalennukset ole nykyään muutenkin kiellettyjä? Eli 12 irtotölkin pitäisi maksaa saman verran kuin 12-pack samaa tavaraa.
Ei kai siinä paljousalennusta ole, jos yksittäiset irtotölkit ovat yksikköhinnaltaan edullisempia kuin monipakkauksessa?Eikö nämä paljousalennukset ole nykyään muutenkin kiellettyjä? Eli 12 irtotölkin pitäisi maksaa saman verran kuin 12-pack samaa tavaraa.
Tuo paikka mistä kebuni ostan tekee niin isoja rullia, ettei niitä jaksa kerralla syödä, Mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään lämmittää sitä toista puolikasta vaan ihan kylmänä olen sen sitten mättänyt. Enkä ole koskaan sitä punninnit, en kokonaisena enkä puolikkaana. Pitääpä ensi kerralla juntteilla. Ottaa kuva ja laittaa instaan.Rullakebujen punnitus kotona ja sen kuvan pistäminen someen. Kamu tekee tuon eikä edes syö sitä lämpimänä ja sitten mikrottaa sitä ihanaa rullakebua illemmalla.
Mikrotettu salaatti/kaali on varmaan mahtava makuelämys saatikka se majoneesi missä rasva erottuu lämmitettynä.
Pikakassalle meno ostoskärryn kanssa. Saati sitten että se kärry on täynnä. Vitun juntit, pysykää siellä maalla.
Itse kävin viime sunnuntaina aamulla kaupassa kun satuin heräämään aikaisin. Minulla kärryllinen täynnä kun viikon ruoat ostan perheelle kerralla. Muilla asiakkailla maksimissaan korillinen tavaraa, yleensä vähemmän, mutta suunnilleen kukaan ei viitsinyt mennä itsepalvelukassoille vaan kaikki jonottivat ainoalle auki olevalle perinteiselle kassalle. ARGHTuossa juuri toissailtana asioin lähi-prismassani niin olihan sielä kokonaista yksi perinteisen palvelun kassa käytössä ja helvetillinen jono sinne.
Miten ne saa vaiennettua? Olen useasti miettinyt, että tulisin hulluksi, jos joutuisin kuuntelemaan noita samoja litanioita tunnista toiseen, kuten ne itsepalvelukassoilla päivystävät työntekijät joutuvat. Hyvin mielelläni hoitaisin ostokseni hiljaisen itsepalvelukassan kanssa.Eikö kaikissa Prismoissa olekaan skannaa itse -systeemiä. Paikallisessa Prismassa on ja se on kyllä kätevä ja kassalla asioiminen tuota käyttäen on oikeasti pikakassa. Ainoa ärsyttävä asia noissa S-Ryhmän itsepalvelukassoissa on se, että ne puhuvat oletuksena ja jos haluaa sen hiljaiseksi, niin se täytyy itse vaientaa.
Heräsi ainakin pari kysymystä. Miksei ostoksissa ole kaljaa? Ja miksi äiti unohtui leluosastolle?Huomio huomio. Pikakassalla viisi Petri. S-kortti tunnistettu. Sultan Conture extra small, toistan Sultan Conture extra small. Libresse Maxi heavyweight. Valio rasvaton maito. Atria sipuliteemakkara. Chupa Chups tikkukaramelli. Fazer suffeli. Äitisi odottaa leluosastolla.
Kiitos käynnistä, tervetuloa uudestaan.
Koska Prismasta ei saa Nobelaneria.Heräsi ainakin pari kysymystä. Miksei ostoksissa ole kaljaa?
...
Siinä näytöllä on semmoinen ääni- tai äänenvoimakkuusnappi. Sitä kun klikkaa (yleensä) kerran tai kaksi, niin menee mutelle.Miten ne saa vaiennettua?
"Joukkue pelaa hyvin yhteen, joskus jopa puol kahteen... RÄHÄHÄHÄÄ!"Kun kysytään cooper-tulosta ja joku vastaa hassun hauskasti:
"Juoksen cooperin 12 minuuttiin."
Kun kysytään cooper-tulosta ja joku vastaa hassun hauskasti:
"Juoksen cooperin 12 minuuttiin."
Tänään sataa ja huomenna sataa niin se on kaksisataa! WÖYH WÖYH HAHAHAHA!"Joukkue pelaa hyvin yhteen, joskus jopa puol kahteen... RÄHÄHÄHÄÄ!"
Miten ne saa vaiennettua? Olen useasti miettinyt, että tulisin hulluksi, jos joutuisin kuuntelemaan noita samoja litanioita tunnista toiseen, kuten ne itsepalvelukassoilla päivystävät työntekijät joutuvat. Hyvin mielelläni hoitaisin ostokseni hiljaisen itsepalvelukassan kanssa.
Onko tietoa, saako sen käännettyä italiaksi? Kuuluisi vain kauhea älämölö ”PREGO!! GRAZIE MILLE!!!” ja pömpeli huitoo menemään minkä kerkiää. Saa väistellä pizzoja ja banaaneita kuin Matrixissa konsanaan.Omien kokemusten mukaan valitsemalla kieliksi englannin, se ääni ei ole läheskään yhtä ärsyttävä ja kovalla.
Kaljan kotiin kantaminen kaupasta on junttia, kun verkkokaupasta saat lähetin kantamaan kotiovelle ne halvemmalla hinnalla.