Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 620 346
  • 13 543

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikakassalle meno ostoskärryn kanssa. Saati sitten että se kärry on täynnä. Vitun juntit, pysykää siellä maalla.
Pikakassoissa on huonoa kun aina kuitenkin joutuu henkilökunnan pyytämään siihen, paitsi jos ei osta kaljaa.

Ja mulla vielä lisäksi se kun usein on pelkkää käteistä taskussa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pikakassalle meno ostoskärryn kanssa. Saati sitten että se kärry on täynnä. Vitun juntit, pysykää siellä maalla.

Ja lisäksi kassalla sen kymmenen kaljan laittaminen hihnalle, kun voi laittaa yhden ja sanoa kassalle määrän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen muuten vähän tympäännyin kun kolme kertaa olin muille käynyt kaupassa ja kaks vielä pyysi, enkä itse ollut ehtinyt avata edes ekaa kaljaa. Ja toi kolmaskin oli hankala tapaus. Tässä on tän verran tyhjiä tölkkejä, tossa on ton verran kolikoita ja loput tällä kortilla. Mä en ikinä itse tee noin enkä muutenkaan tykkää maksella muiden korteilla.

Varmaan viiden tai kuuden frendin korttien tunnusluvut muistan. Monenko muuten te?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Eilen näin kaupan pihalle parkkeerattuna neljä vanhaa Valmettia ja kasan mopoja. Koulu on tien toisella puolen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rullakebujen punnitus kotona ja sen kuvan pistäminen someen. Kamu tekee tuon eikä edes syö sitä lämpimänä ja sitten mikrottaa sitä ihanaa rullakebua illemmalla.
Mikrotettu salaatti/kaali on varmaan mahtava makuelämys saatikka se majoneesi missä rasva erottuu lämmitettynä.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kai samaa kaliaa osta kymmentä yksittäisinä. Eikö se olis sitte se kahdentoistapullon sixpacki, kuten eräs iäkäs tuttavamies loihe aikoinaan lausuman.
Halvempi ostaa yksitellen kuin 12 pullon sixpack. Tosimies tosin ostaa aina koko keissin niin ei tarvi pelata yksittäisten tölkkien kanssa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Halvempi ostaa yksitellen kuin 12 pullon sixpack. Tosimies tosin ostaa aina koko keissin niin ei tarvi pelata yksittäisten tölkkien kanssa.

Eikö nämä paljousalennukset ole nykyään muutenkin kiellettyjä? Eli 12 irtotölkin pitäisi maksaa saman verran kuin 12-pack samaa tavaraa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö nämä paljousalennukset ole nykyään muutenkin kiellettyjä? Eli 12 irtotölkin pitäisi maksaa saman verran kuin 12-pack samaa tavaraa.
Taitaa olla niin että yksittäisen tölkin hinta on sama kuin 24 packin hinta jaettuna 24:llä. Kuus-, kasi - ja tusina- yms. packit on sitten kalliimpia.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Eikö nämä paljousalennukset ole nykyään muutenkin kiellettyjä? Eli 12 irtotölkin pitäisi maksaa saman verran kuin 12-pack samaa tavaraa.
Ei kai siinä paljousalennusta ole, jos yksittäiset irtotölkit ovat yksikköhinnaltaan edullisempia kuin monipakkauksessa?
 

Glove

Jäsen
Rullakebujen punnitus kotona ja sen kuvan pistäminen someen. Kamu tekee tuon eikä edes syö sitä lämpimänä ja sitten mikrottaa sitä ihanaa rullakebua illemmalla.
Mikrotettu salaatti/kaali on varmaan mahtava makuelämys saatikka se majoneesi missä rasva erottuu lämmitettynä.
Tuo paikka mistä kebuni ostan tekee niin isoja rullia, ettei niitä jaksa kerralla syödä, Mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään lämmittää sitä toista puolikasta vaan ihan kylmänä olen sen sitten mättänyt. Enkä ole koskaan sitä punninnit, en kokonaisena enkä puolikkaana. Pitääpä ensi kerralla juntteilla. Ottaa kuva ja laittaa instaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En tiedä onko junttimaisempaa kirjoittaa johonkin kommenttikenttään nimimerkillä jotain löyhästi asiaan liittyvää, mitä on itse tehnyt.

VAI

Vastata tähän "ok, but who asked?"
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Pikakassalle meno ostoskärryn kanssa. Saati sitten että se kärry on täynnä. Vitun juntit, pysykää siellä maalla.

Harvassa paikassa nykyään kyllä on mitään "pikakassaa", ihan vaan itsepalvelukassoja. Riippuen kaupasta ja itsepalvelulinhan mallista onko "ei kärryillä" kylttejä, mutta onhan noissa monissa ihan jo sellaisia isompia itsepalvelupisteitäkin kärryasiakkaille. Tuossa juuri toissailtana asioin lähi-prismassani niin olihan sielä kokonaista yksi perinteisen palvelun kassa käytössä ja helvetillinen jono sinne. Saisi tulla ruotsalaisten itsepalvelumalli eli skannailet suoraan kaupassa ja kaupasta lähtiessä vain palautat skannerin ja maksat sen ilmoittaman summan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuossa juuri toissailtana asioin lähi-prismassani niin olihan sielä kokonaista yksi perinteisen palvelun kassa käytössä ja helvetillinen jono sinne.
Itse kävin viime sunnuntaina aamulla kaupassa kun satuin heräämään aikaisin. Minulla kärryllinen täynnä kun viikon ruoat ostan perheelle kerralla. Muilla asiakkailla maksimissaan korillinen tavaraa, yleensä vähemmän, mutta suunnilleen kukaan ei viitsinyt mennä itsepalvelukassoille vaan kaikki jonottivat ainoalle auki olevalle perinteiselle kassalle. ARGH
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaupassa käyntiin liittyen, kyllä tuo yleensä eläkeläispariskuntien tapa tukkia kauppojen käytävät on tämän ketjun asiaa. Käytännössä se menee niin että se pariskunnan nainen työntää niitä kärryjä perse pitkällä about keskellä käytävää ja sitten mies on jommalla kummalla sivulla kärryjä ja vieläpä siten että pitää kädellä kiinni siitä, ei nyt ihan koko käsivarren mittaa mutta kuitenkin niin että joku 75% käytävän leveydestä on tukittu. Oma lukunsa sitten toki vielä ne jotka taluttaa sitä kärryä molemmin puolin että koko käytävä varmasti on tukittu.

Toinen on sitten se että kun mennään tutkimaan niitä kauppojen kylmäaltaita, yleensä kärryillä tukitaan joko se käytävä kun jätetään poikittain se siihen käytävälle samalla kun itse sukelletaan sinne altaaseen, tai sitten niin että kärryt otetaan siihen viereen ja tukitaan metritolkulla sitä altaan sivustaa ettei kukaan pääse lähellekään.

Juntit. Tilatkaa vaikka ruoka kotiin tms jos ette osaa käyttäytyä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Eikö kaikissa Prismoissa olekaan skannaa itse -systeemiä. Paikallisessa Prismassa on ja se on kyllä kätevä ja kassalla asioiminen tuota käyttäen on oikeasti pikakassa. Ainoa ärsyttävä asia noissa S-Ryhmän itsepalvelukassoissa on se, että ne puhuvat oletuksena ja jos haluaa sen hiljaiseksi, niin se täytyy itse vaientaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö kaikissa Prismoissa olekaan skannaa itse -systeemiä. Paikallisessa Prismassa on ja se on kyllä kätevä ja kassalla asioiminen tuota käyttäen on oikeasti pikakassa. Ainoa ärsyttävä asia noissa S-Ryhmän itsepalvelukassoissa on se, että ne puhuvat oletuksena ja jos haluaa sen hiljaiseksi, niin se täytyy itse vaientaa.
Miten ne saa vaiennettua? Olen useasti miettinyt, että tulisin hulluksi, jos joutuisin kuuntelemaan noita samoja litanioita tunnista toiseen, kuten ne itsepalvelukassoilla päivystävät työntekijät joutuvat. Hyvin mielelläni hoitaisin ostokseni hiljaisen itsepalvelukassan kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomio huomio. Pikakassalla viisi Petri. S-kortti tunnistettu. Sultan Conture extra small, toistan Sultan Conture extra small. Libresse Maxi heavyweight. Valio rasvaton maito. Atria sipuliteemakkara. Chupa Chups tikkukaramelli. Fazer suffeli. Äitisi odottaa leluosastolla.

Kiitos käynnistä, tervetuloa uudestaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Huomio huomio. Pikakassalla viisi Petri. S-kortti tunnistettu. Sultan Conture extra small, toistan Sultan Conture extra small. Libresse Maxi heavyweight. Valio rasvaton maito. Atria sipuliteemakkara. Chupa Chups tikkukaramelli. Fazer suffeli. Äitisi odottaa leluosastolla.

Kiitos käynnistä, tervetuloa uudestaan.
Heräsi ainakin pari kysymystä. Miksei ostoksissa ole kaljaa? Ja miksi äiti unohtui leluosastolle?

Junttimaista on palella ulkona, kun kaapista löytyy kuitenkin lämmintä vaatetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös