Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 621 559
  • 13 543

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ai olen? Koska?

Juu sympatioita on ManU:a kohtaan ollut, mutta ei tuolla mieshuoraamisen kanssa ole mitään tekemistä.

Tarkennetaan vielä: Mieshuora = (tässä tapauksessa) Suomessa syntynyt henkilö, joka kannattaa ulkomaalaista seuraa ja/tai ulkomaalaista maajoukkuetta ja haukkuu kotimaan futista/Suomen maajoukkuetta. Pahimpana esimerkkinä nyt esim kuviteltuun Suomi-Englanti-peliin Englannin majupaita päällä menevä suomalainen. Eli siis mieshuora ei ole joku joka symppaa jotain ulkkiseuraa, mutta kannattaa esim vaikkapa Porin paikallista futisseuraa.
Sori.
Tartuin tuohon manu-osuuteen ja en kiinnittänyt huomiota tuohon mieshuora-osuuteen.
Mistä voit tietää, että moniko Liverpoolin mestaruutta juhlineista on mieshuoria vai onko kukaan?
Esimerkiksi minulla ei ole Suomessa suosikkifutisjoukkuetta, mutta maajoukkueista kannatan Suomea. Toisaalta pidän kotimaisen pääsarjan tasoa surkuhupaisana.
Olenko siis mieshuora?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sori.
Tartuin tuohon manu-osuuteen ja en kiinnittänyt huomiota tuohon mieshuora-osuuteen.
Mistä voit tietää, että moniko Liverpoolin mestaruutta juhlineista on mieshuoria vai onko kukaan?
Esimerkiksi minulla ei ole Suomessa suosikkifutisjoukkuetta, mutta maajoukkueista kannatan Suomea. Toisaalta pidän kotimaisen pääsarjan tasoa surkuhupaisana.
Olenko siis mieshuora?
No siis itse nyt en ymmärrä vähää alusta, jos jengi on jossain Vermossa ja toreilla (en tiedä miten ovat olleet nyt) juhlimassa jotain Liverpoolien ja Bayerneiden yms jne mestaruuksia ylipäätäänkään. Mutta siis jos et hauku ja toivo pahaa paikalliselle/suomalaiselle futikselle, niin et ole. On kaksi täysin eriasiaa seurata ja tuntea sympatiaa jotain ulkkiseuraa/ulkkiliigaa/ulkkmajua kohtaan, kuin kannattaa "sitä ainoaa oikeaa". Eli siis nimenomaan kohdistin viestini näihin, jotka ovat tuota tarkentamaani kategoriaa. Tilastoja mulla ei ole, enkä myöskään ole käynyt kysymässä niiltä porukalta joku ruutuvihko kädessä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Miksei voi kannattaa ulkomaista futisseuraa? Onko se joku sääntö, että vain suomalaisia voi aidosti kannattaa? Yksi tuttu on vetänyt vuosikymmeniä Pool-paidan päälle kun punaiset pelaa, varmasti tuntuu nyt aidosti hyvältä. Itsekin kannatan edelleen Saksan maajoukkuetta ohi Huuhkajien, mitä sitten. Toki tässä on gloryhunttaamistakin siinä mielessä, että lapsuuden arvokisoista tämä side syntyi, eikä siellä suomipoika viilettänyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksei voi kannattaa ulkomaista futisseuraa? Onko se joku sääntö, että vain suomalaisia voi aidosti kannattaa? Yksi tuttu on vetänyt vuosikymmeniä Pool-paidan päälle kun punaiset pelaa, varmasti tuntuu nyt aidosti hyvältä. Itsekin kannatan edelleen Saksan maajoukkuetta ohi Huuhkajien, mitä sitten. Toki tässä on gloryhunttaamistakin siinä mielessä, että lapsuuden arvokisoista tämä side syntyi, eikä siellä suomipoika viilettänyt.
Samaa mieltä. Minä olen jalkapallossa aina sympannut joukkueita, jotka pelaavat hyvin ja kauniisti. En sumputtavia nolla-nollan toivojia, mihin kategoriaan Suomi ja suomalaiset seurajoukkueet ovat aina kuuluneet.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Samaa mieltä. Minä olen jalkapallossa aina sympannut joukkueita, jotka pelaavat hyvin ja kauniisti. En sumputtavia nolla-nollan toivojia, mihin kategoriaan Suomi ja suomalaiset seurajoukkueet ovat aina kuuluneet.
Joo, viihdyttävää peliä katsoo mieluiten. Toki tuolla mainitsemallani Saksan maajoukkueella oli omat heikot vuotensa tässä suhteessa. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä miten tunteet veisi, jos Suomi ja Saksa kohtaisi arvokisoissa tai tärkeässä karsintapelissä.
 

julle-jr

Jäsen
Ite oot. Helvetin helpot heittää jalkaan ja pehmentää askellusta asfaltilla ja pitää rannalla hiekan pois varpaiden välistä. Monikäyttöiset ja paljon värivaihtoehtoja.
Ei kai tuossa väitettykään, etteivätkö crocsit ole hyvät ja monikäyttöiset. Sanottiin vain, että ne ovat junttimaiset. Junttimaisuushan on vain yksi ominaisuus tai piirre, vähän kuten vaikka värikin. Onko junttimainen automaattisesti negatiivista? Pidän minäkin esimerkiksi farmarihousuja joskus tietyissä tilanteissa, välittämättä siitä että sellaiset lehmipaimenten niiteillä vahvistetut vaatteet ovat junttimaisia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kai tuossa väitettykään, etteivätkö crocsit ole hyvät ja monikäyttöiset. Sanottiin vain, että ne ovat junttimaiset. Junttimaisuushan on vain yksi ominaisuus tai piirre, vähän kuten vaikka värikin. Onko junttimainen automaattisesti negatiivista? Pidän minäkin esimerkiksi farmarihousuja joskus tietyissä tilanteissa, välittämättä siitä että sellaiset lehmipaimenten niiteillä vahvistetut vaatteet ovat junttimaisia.
Olipa hieno ja ajattelemaan laittava viesti. Kaiken kruunasi vielä tuo cowboy twistiin verhoiltu puolihuolimaton toteamus siitä, että farkut on junttia.

Itsetutkiskelun jälkeen pyydän anteeksi @D.Santon ilta sitä, että junttimaisesti totesin hänen olevan juntti, kun pitää crocseja junttina. Jokaisella on oikeus olla väärässä ja käytökseni oli tahditonta. En tiedä mikä minuun meni.

Sitten vielä tuohon kysymykseesi, että onko junttimainen automaattisesti negatiivista? Kyllähän tuolla sanalla "juntti" ja sen eri sijamuodoilla hieman huono kaiku on muotipiireissä, etenkin Milanossa ja Pariisissa joissa itse paljon liikun, mutta Suomessa tuohon sisältyy myös positiivisia kaikuja ironialla maustettuna.

Hyvää päivänjatkoa kaikille!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juntti on hyvä substantiivista väkisin väännetty adjektiivi. Minä ainakin tykkään saatanan paljon enemmän junttimaisista asioista kuin kaupunkilaisjuppien typeristä kotkotuksista.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miespuolisilla henkilöillä ilman paitaa oleminen muualla kuin uimarannalla on junttia. Esim. kaupassa tai terassilla käynti ns.pelti paljaana on junttia. Ei ne tribaalitatskat niin hienoja ole
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Miespuolisilla henkilöillä ilman paitaa oleminen muualla kuin uimarannalla on junttia. Esim. kaupassa tai terassilla käynti ns.pelti paljaana on junttia. Ei ne tribaalitatskat niin hienoja ole
Tästä samaa mieltä.
Onneksi tänä kesänä en ole näihin juurikaan törmännyt.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miespuolisilla henkilöillä ilman paitaa oleminen muualla kuin uimarannalla on junttia. Esim. kaupassa tai terassilla käynti ns.pelti paljaana on junttia. Ei ne tribaalitatskat niin hienoja ole
Totta.
Tosin niin se on naisillakin yhtä junttia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Turusta paluumatkalla ollut miesporukka. Ei jumalauta mitä vitun junttiurpoja.

Kuvitelkaa pahin mahdollinen kännijunttijengi keski-ikäisiä miehiä jotka voitte ja nää veti siitä vielä pahemmaksi. Random esimerkkinä Blueetooth-kaiuttimella musiikin kuunteleminen kunnes kuski huomautti asiasta, jokainen läppä oli tyyliä "kakkonen on vittu ykkönen öhöhöhöhöhöhöhhöhöhöhöhöh!!!!" puolet matkasta ja kliimaksina viinan tarjoaminen bussikuskille.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Turusta paluumatkalla ollut miesporukka. Ei jumalauta mitä vitun junttiurpoja.

Kuvitelkaa pahin mahdollinen kännijunttijengi keski-ikäisiä miehiä jotka voitte ja nää veti siitä vielä pahemmaksi. Random esimerkkinä Blueetooth-kaiuttimella musiikin kuunteleminen kunnes kuski huomautti asiasta, jokainen läppä oli tyyliä "kakkonen on vittu ykkönen öhöhöhöhöhöhöhhöhöhöhöhöh!!!!" puolet matkasta ja kliimaksina viinan tarjoaminen bussikuskille.
Suosikkijoukkueestasi päätellen olette olleet matkalla Tamperelle?
Sikäli ymmärrettävä postaus, jos tamperelaiset ovat päässeet valloilleen Varsinaiseen Suomeen.
Sisä-suomalaisia ei saisi päästää sivistyksen pariin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sellanen pingispallon kokoinen nuuska ylähuulessa, josta osa vielä etuhampaissa. Kohtalaisen junttia vois sanoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suosikkijoukkueestasi päätellen olette olleet matkalla Tamperelle?
Sikäli ymmärrettävä postaus, jos tamperelaiset ovat päässeet valloilleen Varsinaiseen Suomeen.
Sisä-suomalaisia ei saisi päästää sivistyksen pariin.
Niin siis olin pelissä ja day ja in Turku päivää viettämässä Turussa, tämä kyseinen junttiporukka oli jo bussissa kun sinne nousin linja-autoasemalta. As in olivat tulossa laivalta.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Sellanen pingispallon kokoinen nuuska ylähuulessa, josta osa vielä etuhampaissa. Kohtalaisen junttia vois sanoa.
Nuuskaaminen ylipäänsä. "Vähän Denssiä yläpeltiin". Ei jumalauta. Sitten ne pussit pitää vielä dumppaa minne sattuu. Duunissa pisuaarit ja työkoneet täynnä näitä ihania ruskeitä säkkejä.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kumma kun tätä ei oltu vielä mainittu, mutta Keskinen jakoi tänään ilmaista polttoainetta: Autojono oli kahdeksan kilometrin mittainen ja jotkut olivat jonottaneet yli 7 tuntia jo.

En alennu laittamaan linkkiä iltapaskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös