Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 620 412
  • 13 543

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Yksissäkään polttareissa en ole ikinä ollut ja takaan etten mene. Pyrin kyllä välttelemään parhaani mukaan häitäkin.

Näistä pääsee hyvin eroon, kun erakoituu ja lopettaa sosiaalisen kanssakäymisen, ei tule edes kutsuja moisiin tapahtumiin. Nimim. en ole ollut ristiäisissä / polttareissa / häissä about 10 vuoteen eikä ole edes kutsuttu. Ja hyvä niin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jumankauta, nyt jo kirjotusvihreetkin on junttimaista. Tarkkana saa olla, perkales.
Ei tuo mielestäni mennyt kirjoitusvirheen piikkiin, vaan ihan puhtaan tietämättömyyden. Selkeästi tuossa haettiin sitä oikeaa sanaa, mutta ei vaan tiedetty oikeaa kirjoitusmuotoa. Tai sitten sitä miten näppiksellä saadaan aikaan ü-kirjain.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Äläkää ny, aikuset miähet...
 

444

Jäsen
Yksissäkään polttareissa en ole ikinä ollut ja takaan etten mene. Pyrin kyllä välttelemään parhaani mukaan häitäkin. Omalla kohdalla on riittänyt ihan hyvin kun on käynyt konttorilla pistämässä puumerkin paperiin.
Kolmissa polttareissa olen ollut, ainoastaan omani olivat kyllin miellyttävät: paikallisen pizzerian kautta olutravintolaan olut-tastingiin (hyvin järjestetty) ja sieltä lätkämatsiin ja hyvälle dinnerille. Pieni porukka, hyvä meininki.
Häihin liittyen sitten olikin best manille vain yksi toive: ei mitään vitun morsiamen ryöstöjä tai vastaavia. No ei mennyt aivan maaliin siltä osin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Yksissäkään polttareissa en ole ikinä ollut ja takaan etten mene. Pyrin kyllä välttelemään parhaani mukaan häitäkin. Omalla kohdalla on riittänyt ihan hyvin kun on käynyt konttorilla pistämässä puumerkin paperiin.
En ole minäkään ollut ja itse olen mennyt kaksi kertaa naimisiin. T: vihervassari puunhalaaja :)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole minäkään ollut ja itse olen mennyt kaksi kertaa naimisiin. T: vihervassari puunhalaaja :)
Sama täälä. Paitti etten ole vihervassari enkä puunhalaaja. Peukkua joskus oon imeny kun oli kovat vapinat ja pelkäsin mörköjä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Semmonen ei-junttimainen ohjelma. Voihan ne olla sopivaa, vaikka ne olisikin junttimaista. Mutta esimerkiksi joku morsiamen ryöstö menee jo yber-junttimaiseen kategoriaan, et tulee ihan kylmät väreet ja myötähäpeä pelkästä ajatuksesta.

Kertoisitko meille muille muutaman esimerkin semmoisesta ei-junttimaisesta ohjelmasta? Häitä suunnittelevat osaavat sitten hyödyntää vinkkejä ja osaavat olla järjestämättä junttimaista ohjelmaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kertoisitko meille muille muutaman esimerkin semmoisesta ei-junttimaisesta ohjelmasta? Häitä suunnittelevat osaavat sitten hyödyntää vinkkejä ja osaavat olla järjestämättä junttimaista ohjelmaa.

Suomalaiset perinteiset häät ovat kyllä hyvin tämän ketjun kamaa kyllä. Siis nämä kun tehdään kaikki niinkuin nyt vaan perinteisesti pitää. Koska häiden nyt pitää olla vaan semmoiset. Just noi perusankeat hääleikit. Yli 70 prossaa vieraista sukulaisia. Kirkkovihkiminen. Voileipäkakkua ja palapaistia. Lohta ja salaattia. Halvin humppa- tai bilebändi. Viinat tulee esiin vasta kun vanhimmat sukulaiset lähtee jne. Hyi vittu.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Suomalaiset perinteiset häät ovat kyllä hyvin tämän ketjun kamaa kyllä. Siis nämä kun tehdään kaikki niinkuin nyt vaan perinteisesti pitää. Koska häiden nyt pitää olla vaan semmoiset. Just noi perusankeat hääleikit. Yli 70 prossaa vieraista sukulaisia. Kirkkovihkiminen. Voileipäkakkua ja palapaistia. Lohta ja salaattia. Halvin humppa- tai bilebändi. Viinat tulee esiin vasta kun vanhimmat sukulaiset lähtee jne. Hyi vittu.
En ole asiasta eri mieltä. Voileipäkakku ja palapaisti, hyi helev...

Mutta... on helppo kritisoida ja kertoa, mikä on junttimaista, mutta voisiko joku antaa esimerkkejä hääjuhlien ohjelmasta, mikä ei olisi junttimaista?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mulla ei ollu ns. perinteisiä polttareita ja mentiin vaimon kanssa naimisiin Espanjassa. Kaikki vaan siis sen takia etten leimaudu jatkoajassa juntiksi. Mitäpä sitä ei tykkäysten takia tekisi...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En ole asiasta eri mieltä. Voileipäkakku ja palapaisti, hyi helev...

Mutta... on helppo kritisoida ja kertoa, mikä on junttimaista, mutta voisiko joku antaa esimerkkejä hääjuhlien ohjelmasta, mikä ei olisi junttimaista?

Tärkeintähän on se että ne häät olisivat hääparin näköiset. Noi morsiamen ryöstöt jne. nyt ovat sellaisia että mennään helpoimman kautta vaan ja koska ”ne kuuluu häihin”.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mijaksessa :D eli käytännössä joo, juntti mikä juntti...
Käteväähän tuo on. Vihkimisen jälkeen voi katsoa pesäpallo-ottelun, jonka jälkeen Aki Palsanmäki huutokauppaa voittajajoukkueen lukkarin räpylän. Tästä luonnollisesti siirrytään suomibaariin juomaan pari Lapin kultaa ja laulamaan karaokea.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Järjestetäänkö muuten tänä vuonna kaljakelluntaa lainkaan? Siinä on aika kovat bileet tälle listalle.
 
K

Kiekkokatsoja

Haista helvetin pahalle hielle.
Yksi tyyppi äskettäin, haisi pistävälle kainalo hielle. Haisi senverran pahalle, että ryhdyin hengittämään suuni kautta. Sitten kielessäni tuntui "kihelmöintiä, ihankuin olisin juuri juonut hiilihapollista juomaa, tai syönyt niitä karkkeja jotka kuplii kielen päällä.
Aika juntti haju oli siis.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertoisitko meille muille muutaman esimerkin semmoisesta ei-junttimaisesta ohjelmasta? Häitä suunnittelevat osaavat sitten hyödyntää vinkkejä ja osaavat olla järjestämättä junttimaista ohjelmaa.
En mä tiedä. Ei oo onneks tarvinnu miettiä. Sitä varten niiden pitäs ne tietää, ketkä häitä suunnittelee.

Muutenkin on vähän junttimaista tehdä itsestään ja omasta parisuhteestaan niin isoa numeroa, että pitää tuoda pikkuserkutkin koirineen 400 kilometrin päästä sitä "juhlimaan"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös