Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 415
  • 13 543

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähteä vittuilemaan junteista junteimmille Jyväskylän ralleihin tänä viikonloppuna, vaikka rallit eivät kiinnosta lainkaan.

Onhan se silti aivan saatanan hauskaa.

Voi tulla "rallitermein" ns. tilanteita, viimeistään snäkärijonossa. Tuolla kyllä riittää Karjalalippistä silmänkantamattomiin. Kokemuksesta tiedän, että paikalle tullee myös JKL:n viereisistä muuttotappiokunnista "miehiä", jotka odottavat että heille tullaan vittuilemaan jotta pääsevät myllyttämään. Ja aina ei tarvitse edes päätään aukaista kun myllyt on käynnissä.
 

Undrafted

Jäsen
Varsinkin silloin, kun puolet kirjaimista unohtuu sanoista. Joku voisi vielä kertaalleen selittää vanhalle, mitä tarkoitusta palvelee niskalimaa imevä lippiksen lippa? Oli kriss krossit tai ei, niin aina ne on näyttäneet yhtä jurvilta.
Välillä käännän lippiksen toisinpäin, jos menen vaikka museoon ja haluan katsoa esineitä lähempääkin. Tällöin lippi ei häiritse vaikken oikeasti niin lähelle esineitä menisikään. Toinen tilanne on, jos paikalla on mahdollisuus kolauttaa otsa jonnekin esimerkiksi lasten kanssa leikkipuistossa telmiessä oppinut nopeasti siirtämään näkökenttää rajaavan lipan taakse.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Lähteä vittuilemaan junteista junteimmille Jyväskylän ralleihin tänä viikonloppuna, vaikka rallit eivät kiinnosta lainkaan.

Onhan se silti aivan saatanan hauskaa.

Itse ajattelin pistää aivot narikkaan ja mennä päiväksi ralleihin. Edellisen kerran olen ollut, jos Historic-rallia ei lasketa, pätkällä muistaakseni 2001 koska vieraanani ollut henkilö niin halusi. Tätä edeltänyt kerta oli varmaankin 1990-luvun puolivälissä. Tosin Jkylässä ei ole tullut asutuksikaan enää viiteentoista vuoteen.

Mutta nyt, 2018, täytettyäni 40 vuotta, olen junttiuden yms yläpuolella ja lähden avoimella mielellä ralliin. Sosiaalinen juttuhan sekin lopulta on.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
TV2:n Latela-sarjassa pojat ovat suunnitelleet Euroopan roadtripin reitin niin, että pääsevät matkalla mahdollisimman moneen Hard Rock Cafeen ostoksille. Junttimaisinta tänään!
Mitä sieltä voi ostaa(ruuan lisäksi), niitä paitoja vai?
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuohon reilun parin kilometrin päähän avattiin Hard Rock Cafe keväällä. Eipä ole tullut käytyä, koska miksi ihmeessä sinne menisin.

Sitä en tosin osaa sanoa olisiko se junttia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuohon reilun parin kilometrin päähän avattiin Hard Rock Cafe keväällä. Eipä ole tullut käytyä, koska miksi ihmeessä sinne menisin.

Sitä en tosin osaa sanoa olisiko se junttia.
Mulla oli joskus tapana käydä ko mestassa aina kun olin uudessa kaupungissa. Paita piti saada. No, se oli sitä aikaa kun olin nuori ja komea, nyt oon vaan ja. Junttia se toki on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähteä vittuilemaan junteista junteimmille Jyväskylän ralleihin tänä viikonloppuna, vaikka rallit eivät kiinnosta lainkaan.
Minun miehenikin on siellä Jyväskylän ralleissa, ei kyllä vittuilemassa vaan ihan junttina katsomassa rallia (jos paikoille ehtivät ennen kuin autot ovat jo menneet). Sellainen komea partainen kalju mies jolla on päällään melko varmasti harmaat reisitaskuhousut ja jokin mitään sanomattoman värinen T-paita jossa on jokin "hauska" teksti tai moottoriajoneuvon kuva. Päässä saattaa olla jonkin automerkin lippis. Eli minun ihana oma rallijunttini...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sellainen komea partainen kalju mies jolla on päällään melko varmasti harmaat reisitaskuhousut ja jokin mitään sanomattoman värinen T-paita jossa on jokin "hauska" teksti tai moottoriajoneuvon kuva. Päässä saattaa olla jonkin automerkin lippis. Eli minun ihana oma rallijunttini...

Arvostan! Reisitaskuhousut, huumorpaita, lippis(ehkä karjala/koff?) ja rallit. Tällä pitäisi saada välittömästi "Näin junttiutat miehesi etkä menetä häntä" -blogi naisille(ja miksei tietyille miehillekin) suunnattuun julkaisuun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuohon vielä lisäksi kaveri puhuu Lahen murretta, niin on kyllä melkoinen paketti.

Ei saatana.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuohon vielä lisäksi kaveri puhuu Lahen murretta, niin on kyllä melkoinen paketti.

Ei saatana.

En tiedä tarvitaanko pelsujengiä välttämättä. Kyllä täällä toisinaan kuultava "myö, työ, hyö" -trio riittää. Tarttuukin helpommin muualta tulevaan kuin kokonaan uusi murre.

Paitsi jos tosiaan on bonuksena lahesta. Enpä nyt ajatellut kaikkea samaan yhtälöön. Eipä tässä toisaalta ole varaa höhötellä kun on itse ulkonäöltään puolinapakka 7+, nämä junttiuteen johdattavat rallit kotikaupungissa ja suosikkiseuraa sponssaa traktori.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
lippis(ehkä karjala/koff?)
Kyllä jos lippis on niin se on jonkun automerkin mainoslippis. Enkä minä oikeasti tiedä mitä miehellä on päällä kun hän lähti sillä aikaa kun olin Hämeenlinnassa. Koko juttu on vain valistunut arvaus ihmiseltä joka vuosia asunut kimpassa.

Tuohon vielä lisäksi kaveri puhuu Lahen murretta, niin on kyllä melkoinen paketti.
Kyllä on melkoinen paketti ja kompaktisti koottu, 182 cm ja kaheksisenkymmentä kiloa. Siitä löytyy kaikki tarvittava eikä jätä kylmäksi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Enkä minä oikeasti tiedä mitä miehellä on päällä kun hän lähti sillä aikaa kun olin Hämeenlinnassa. Koko juttu on vain valistunut arvaus ihmiseltä joka vuosia asunut kimpassa.

Juuri tätä arvostin. Hiljaisuus on hyväksyntää. Kyllä minäkin vaikkapa Jason Momoan miehenä huolehtisin/ylläpitäisin että hän meikkaisi koko elämänsä kuin pahin instaliisa ja hakisi rooleja vain larppaussarjoista.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olen käynyt kolmessa maanosassa kyseisessä kahvilassa vessassa, mutta ikinä en ole niistä ostanut mitään.

Olen käynyt monessa ko. paikassa - vessasta tosin en ole ostanut koskaan mitään - mutta lapsilleni olen ostanut nalleja ja muita turhuuksia. Osa näistä on vielä 10+ vuoden jälkeen ihan OK kunnossa ja tallessa. Olen juntti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katsoin juuri Urheiluruudun. Kyllähän noita autoja jaksaisi puolituntia katsoa, mutta sitten se olisi nähty. Miksi missään ei ole kuvaa mitä juntteilua siellä festarialueella tapahtuu. Ei minulla suoraan ole noita autoja vastaan mitään vaan niitä lieveilmiöitä. Miettikää nyt, alueella joku reisitaskuinen kaljaa juova kaljupää mikä puhuu lahea.

Kävin kerran formulakisoissa enkä mene enää koskaan uudelleen. Se taas toisaalta johtuu siitä, että se oli todella tylsää eikä siellä ollut mitään nähtävää tai järkeä olla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai vittu pojat, kirjottelin kauheessa kännissä kauheita juttuja! Sehän on junttimaista kun mikäkin. @Iisoppi siskoni, elä ota ittees.

Suukkoja

Oon juntti, lämmitin just saunan koska menen sinne juomaan aamuisen olusen. Lähteekö @Johnny B. Goode meisseliin muijan kaa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä jos lippis on niin se on jonkun automerkin mainoslippis. Enkä minä oikeasti tiedä mitä miehellä on päällä kun hän lähti sillä aikaa kun olin Hämeenlinnassa. Koko juttu on vain valistunut arvaus ihmiseltä joka vuosia asunut kimpassa.

Kyllä on melkoinen paketti ja kompaktisti koottu, 182 cm ja kaheksisenkymmentä kiloa. Siitä löytyy kaikki tarvittava eikä jätä kylmäksi.
NESTE RALLY FINLAND 2017 | 15 CRASHES | SPECTATOR HEAD CAM - YouTube (linkki youtubeen) kai sillä on tollaset hanskat mukana ja sanavarastoon kuuluu lähinnä "oijoijoi"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös