Ymmärrän pitkien housujen käytön kesällä jos on tarjoilija tai muuta palvelusväkeä.Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Ymmärrän pitkien housujen käytön kesällä jos on tarjoilija tai muuta palvelusväkeä.Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Työvuoron jälkeen pitää lähteä toiseen kauppaan ja sitten vasta himaan sen sijaan, että helposti tekee ostokset töistä lähtiessä henkilökunta-alennuksella?Kaupan kassatyöntekijä joka käy ostoksilla siinä samassa kaupassa jossa on duunissa.
Eihän tuossa sanottu mitä pitää tehdä, vaan mikä on kirjoittajan mielestä junttimaista. Ei junttimaisuus ole sama kuin esimerkiksi laiton. Tai muutenkaan edes mikään erityisen vältettävä asia, paitsi ehkä sellaisille, jotka joka käänteessä pelkäävät "mitäköhän minusta nyt ajatellaan voi ei".Työvuoron jälkeen pitää lähteä toiseen kauppaan ja sitten vasta himaan sen sijaan, että helposti tekee ostokset töistä lähtiessä henkilökunta-alennuksella?
Tähän voidaan lisätä vielä t-paidatkin. Järkyttävää, kuinka kaupungilla näkee naisia käsivarret paljaana, oikeastaan kuin huoraksi pukeutuneena kävelemässä. Kyllähän se silloin täysin oma vika on, kun tulee raiskatuksi.Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Sama juttu. Viis vuotta sitten kerran käytin.Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Juu ei kyllä näin on. Itse olen shortsien sijaan kaiken aikaa hyvin niukoissa speedoissa ja juntteja ovat ne anniskelupaikat, jotka eivät huoli sisään.Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Vähän siis tähän tapaan?Itse olen shortsien sijaan kaiken aikaa hyvin niukoissa speedoissa
Taidan olla superjuntti. Toukokuun alun jälkeen ollut vapaa-ajalla ehkä 3 kertaa pitkät housut jalassa.Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Mutta onko se junttia jos on avoimesti juntti?Taidan olla superjuntti. Toukokuun alun jälkeen ollut vapaa-ajalla ehkä 3 kertaa pitkät housut jalassa.
Ps. Nimi ei miestä pahenna, mutta onko Antti Erkinjuntti juntti?Mutta onko se junttia jos on avoimesti juntti?
Kysyitko itseltäsi?Ps. Nimi ei miestä pahenna, mutta onko Antti Erkinjuntti juntti?
Kyllä, eikä se tunnu vastausta tarjoavan. Onko yksinpuhelu junttia?Kysyitko itseltäsi?
Höpö höpö. Italianpata on mitä mainionta apetta. Fiksuahan tuo on. Toki neljä bissee olisi ollut vielä parempi sijoitus, mutta oikeilla jäljillä olet. Vielä kun käännyt tuosta paholaisen palvonnasta kirvesmieheksi niin tarjoan pizzan ja oluset.Vein pulloja kauppaan ja ostin niillä rahoilla halvimman jauhelihan ja italianpatapussukan. Nyt valmistelen tätä ateriaa. Köyhälle tuosta pari ateriaa kolmella ja puolella eurolla. Varmaan aika junttia veikkaisin.
Vein pulloja kauppaan ja ostin niillä rahoilla halvimman jauhelihan ja italianpatapussukan. Nyt valmistelen tätä ateriaa. Köyhälle tuosta pari ateriaa kolmella ja puolella eurolla. Varmaan aika junttia veikkaisin.
Eihän nuo kaksi kohtaa mitenkään. Menee hiekkaa rattaisiin.Uimarannoilla aikaansa viettävät miehet ovat juntteja ja metroseksuaaleja
Kieltämättä asiassa on pieni ristiriita. Sanotaan että on kahdenlaisia rantamiehiä, juntteja tai metroseksuaaleja.Eihän nuo kaksi kohtaa mitenkään. Menee hiekkaa rattaisiin.
Ei ole junttia. Italianpatahan on klassikko jos on sinkku. Tai parisuhteessa. Tai perheellinen. Aivan varmasti myös paremmat ihmiset kokkaavat sitä.Vein pulloja kauppaan ja ostin niillä rahoilla halvimman jauhelihan ja italianpatapussukan. Nyt valmistelen tätä ateriaa. Köyhälle tuosta pari ateriaa kolmella ja puolella eurolla. Varmaan aika junttia veikkaisin.