Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 206
  • 13 543

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Matkustella halvalle hajuvedelle löyhkäten piraatti-Luis Vuitton matkalaukun kera. Joo kyllä oot hieno rouva.
Täytyy sanoa, että hyvä on nenä jos tunnistaa halvan ja arvokkaamman hajuveden toisistaan. Itselle menee lähinnä "tykkään" tai "en tykkää" -kategorioihin. Liekö noilla sitten yhteyttä?
 
Täytyy sanoa, että hyvä on nenä jos tunnistaa halvan ja arvokkaamman hajuveden toisistaan. Itselle menee lähinnä "tykkään" tai "en tykkää" -kategorioihin. Liekö noilla sitten yhteyttä?
Hyvä huomio. Halvalla hajuvedellä viittaan sellaiseen paskaan yksiulotteiseen mutta meitä herkillä aisteilla varustettuja vituttavan pistävään tuoksuun ja eritoten tapaan käyttää sitä, enkä tosiaan niinkään arvioi tuoksupullon hintaa. Kyseisestä ihmisestä jäi lyhyessä sanattomassa kohtaamisessa heti sellainen vaikutelma, että kyseessä on huono ja kusipäinen ihminen, vaikka epäilemättä mainittujen kulutusvalintojensa tarkoitusperä oli viestittää juuri päinvastaista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole kuin yhtä mallia ikinä haistanut ja se oli hirveä.

Joskus kuukausi sitten muuten yks hippityttö tuoksui villasukalta ja se oli jotenkin ihana ja jollain tapaa kotoisa tuoksu. Vähän siinä hellittiinkin ja sellaista tai no se nyt oli jo sammunut, heh.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Arvoisa @Ralph. Pori-Rauma vittuilun suola on siinä, että pitää olla kotoisin: joko Porista tai Raumalta.
Näin (entisenä) porilaisena saan antaa raumalaisille paskaa niskaan, mutta vittuilun lomassa minun pitää hyväksyä, että minä saan myös saavillisen "sitä itseään" niskaani. Ei tässä ole mitään erikoista. En vaan tajua, miksi sinulla meni tamppooni väärään reikään ja linkitit tämän keskustelun tähän ketjuun?
Mä olen Raumalta syntyisin, joten sinun mittapuulla ilmeisesti olen oikeutettu ottamaan kantaa. Toi nokittelu puolin ja toisin on ihan vitun junttia. Väliin näkee ihan hyviä tilannetajuisia heittoja, mutta niihinkin pitää sitten provosoitua ja aloittaa aivan järkyttävä ohi keskustelun menevä ilmanaikuinen pään aukominen.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Arvoisa @Ralph. Pori-Rauma vittuilun suola on siinä, että pitää olla kotoisin: joko Porista tai Raumalta.
Näin (entisenä) porilaisena saan antaa raumalaisille paskaa niskaan, mutta vittuilun lomassa minun pitää hyväksyä, että minä saan myös saavillisen "sitä itseään" niskaani. Ei tässä ole mitään erikoista. En vaan tajua, miksi sinulla meni tamppooni väärään reikään ja linkitit tämän keskustelun tähän ketjuun?

Ainakin ihan väärässä ketjussa kyseinen "vittuilu" oli. Ja muutenkin tuo oli pikemminkin trollausta kuin paikkakuntien välistä perus-kuittailua.
 
Viimeksi muokattu:

Animal

Jäsen
Savolaisten wannabe -viikikien zigizagi -huudot uimalakin johdolla. Siinä jos jossain haisee Etelä-Savo.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Työmatkalta bongattua: japanilaisen lava-auton katolle kiinnitetyt lehmän/sonnin tms. eläimen sarvet (ks. 80-luvun Dallas-autojen konepelti).
Kauempaa hämärässä katsoin että onpa erikoinen taakkateline, mutta lähempi tarkastelu veti hiljaiseksi.

Onnea vaan eräs ydinvoimala-kylä, te osaatte aina yllättää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Tulipahan tämäkin nähtyä. Salilla hihaton Suomi Leijona paita ja juomapullona 1,5 litran mehukatti pönikkä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ei tainnu ollu leijona koru mukana. Ja mottohan näillä veljillä kuuluu, "penkkiä kysytään, hauista katotaan."
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mikkelin Jukurit heittää ihan varteenotettavan ehdokkaan tähän ketjuun.

Linkki: Twitter ja Nikerien pukukoppi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikkelin Jukurit heittää ihan varteenotettavan ehdokkaan tähän ketjuun.

Linkki: Twitter ja Nikerien pukukoppi.
Ja tästäkin joku pahoittaa mielensä taatusti. Uskaltaisin veikata et kaikkien joukkueiden pukuhuoneissa on lentänyt ja tulee lentämään jotain tämänkaltaista (ts. huonoa läppää). Sitä vaan ei kamerat kuvaa...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Liekkö Topi lopulta saanu etnistä maksullista naista?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ja tästäkin joku pahoittaa mielensä taatusti. Uskaltaisin veikata et kaikkien joukkueiden pukuhuoneissa on lentänyt ja tulee lentämään jotain tämänkaltaista (ts. huonoa läppää). Sitä vaan ei kamerat kuvaa...
Juu eiköhän lie sporttailuhuumassa ole itse kukin heittänyt paskaa läppää ja tässä vielä erityisempää latausta ja ahdistuksen purkautumista kun saavuttivat pitkästä aikaa sen suoran voitonkin. Jukurit ilmoitti että aikoo jatkaa myös pukukoppilivejä, joten jatkoa varten pelaajia on varmasti ohjeitettu käyttäytymään salonkikelpoisesti myös alueella joka on perinteisesti ollut täysin off-limits ulkopuolisille. Siitä voi toki olla montaa mieltä onko kuvaaminen siellä kaikkein pyhimmässä hyvä asia, toki antaa ulkopuolisille mahdollisuuden osallistua etänä tunnelmiin, mutta siinä osallistujan on tiedostettava että läppä voi olla huonoakin tai vaihtoehtoisesti tilanne ei ole aito. Vaikuttaakohan palautumiseen miten tuollainen pidättäytyminen tunnetilan purkamisesta.

(Eikä paska läppä sisäpiiriksi oletetussa tilassa ja tilanteessa tietenkään pukukoppeihin rajoitu, itse en ainakaan haluaisi eetteriin esimerkiksi joitain inttiläppiä kun leirillä on valvottu muutama päivä ja jutut sen mukaiset...)

@Velkopopovicky luulen että Topi joutuu odottamaan ainakin vieraskiertueen päättymistä.
 
Mikkelin Jukurit heittää ihan varteenotettavan ehdokkaan tähän ketjuun.

Linkki: Twitter ja Nikerien pukukoppi.
Kerro jotain uutta. [liitteen kuva]

Tietystikään tästä nyt ei harmikseni saa sen suurempaa keppihevosta koko jukuriain parjaamiseen, mutta kertoohan huuto omaa kieltään tämän yksittäisen huutajan (Piitulaiseksi jossain väitettiin?) junttimaisuudesta.
 

Liitteet

  • rukurit.png
    rukurit.png
    46,1 KB · kertaa luettu: 584

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Junttimaista, ja vittumaista muita kohtaan, on latoa niitä yksittäisiä Pirkkatölkkejä 15 kpl kassalla hihnalle ja sitten vasta kassiin, kun yksinkertaisempaa, ja omaa sekä muiden aikaa säästävää, on laittaa yksi siihen hihnalle ja ilmoittaa kassalle, että näitä on 15 kpl. Nämä juntit laittaisivat varmaan perunatkin siihen hihnalle yksitellen, jos vaan olisi mahdollista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Junttimaista, ja vittumaista muita kohtaan, on latoa niitä yksittäisiä Pirkkatölkkejä 15 kpl kassalla hihnalle ja sitten vasta kassiin, kun yksinkertaisempaa, ja omaa sekä muiden aikaa säästävää, on laittaa yksi siihen hihnalle ja ilmoittaa kassalle, että näitä on 15 kpl. Nämä juntit laittaisivat varmaan perunatkin siihen hihnalle yksitellen, jos vaan olisi mahdollista.
Wait, sain just mahtavan idean. Mä rupean laittamaan perunoita yksittäin hihnalle ja pyydän sitten että kassaneiti laittaa ne pussiin. Kyllä muita alkaa vituttamaan siinä kassalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös