Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 226
  • 13 543

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ylläolevasta vahvasti samaa mieltä ja etenkin näiden kuskit. Vittu, ollaan merellä ja kilometri minimissään tilaa, niin pitäähän se jumalauta ajaa siitä pienemmän veneen kyljestä laitaa hipoen.
Koskee jettejä ja juntteja juppiveneitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Juho ampaisi valaisinosastolle, mutta pettyi alennuksiin.
– Anttila lupasi jopa 80 prosentin alennuksia, mutta en ole nähnyt sellaista kylttiä täällä missään. Enemmänkin tavarat ovat 20–40 prosentin alennuksessa ja ihmiset kulkevat tyhjin korein.

Juhon käsiin tarttui matto.
– Kuljin hetken aikaa liikkeessä mustavalkoinen matto kainalossani. Alennusta matosta oli 40 prosenttia. Jätin sen sitten liikkeeseen, kun alkuhuuma oli ohi.

Iltasanomien juttu, joissa ihmiset ovat sadoittain tunkeneet Anttilan konkurssialennuksiin ja Juho on pettynyt, kun että oikein oli luvattu 80% alennukset, mutta eipä kauheasti niitä näkynyt vaan oli pienempiä alennuksia. Näen jo mielessäni kuinka Juho on innokkaana ottanut heti ensimmäisenä ensimmäiseltä osastolta repimänsä maton kainaloonsa ja pyörinyt sen kanssa tunnin kaupassa, kunnes huomaa tulleensa "kusetetuksi" ja kävelee kohti ovea ja viskaisee maton jonnekin hyllyn päälle. "Nyt soitan vittu Iltasanomille!".

Lahden Paavolassa asuva Anssi Nikkilä pääsi maksamaan ostoksensa jonotettuaan kassalle puoli tuntia. Hän kertoi lukeneensa netistä illalla, että alennusmyynti alkaa.
- Muuten en olisi tullut, mutta piti tulla katsomaan, millaisia alennuksia täällä on. Aika humpuukia, ei täällä ole mitään 80 prosentin alennuksella. Telkkareistakin saa vain 10 prosentin alennuksen.
Nikkilä löysi sytyttimen, polttimon, juustohöylän ja lapsenlapselle lelun.


Anssi sai sentään ansaitut palkintonsa pitkän jonottamisen jälkeen. Vittu sytytin, polttimo, juustohöylä ja lelu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Olin just tulossa kirjoittamaan tänne Anttilan konkurssimyynneistä mutta näköjään aihe oli jo ehditty rekisteröidä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Siinä mielessä jaan Juhon ja Anssin pettymyksen, että sen hetken, mitä Oulun Anttilassa tänään pyörähdin, niin en nähnyt yhtään mitään 80 %:n alennuksella ja iso osa tavaroista oli normaalihintaisia. Suurin alennus taisi olla 50 %. Jos oli hakemassa astioita, keittiötarvikkeita, liinavaatteita tai kankaita, niin löytyi varmaan hyvät kaupat (kaikki nuo -40 %).

Itse en löytänyt mitään. En kuitenkaan soittanut iltapäivälehtiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin alennus taisi olla 50 %. Jos oli hakemassa astioita, keittiötarvikkeita, liinavaatteita tai kankaita, niin löytyi varmaan hyvät kaupat (kaikki nuo -40 %).
Ihan totta kyllä, varmasti jos jotain astioita tai muita haki, niin ihan hyvät kaupat sai eli on siellä jotain kuitenkin ollut.
Lähinnä juuri naurattaa se, että eilenkin kuulin illalla töissä kuinka muutama tyyppi sanoi että Anttilassa on huomenna -80% tarjoukset. Tuntui se sana "jopa" jäävän välistä pois. Normaalia markkinointia tuo siis. Ainahan niitä superalennuksia on ja mainostetaan jopa -70% ja lopputuloksena on joku että ainoa tuote sillä alennuksella on miesten kenkäpari kokoa 59 pinkillä värillä.
Anttilassa ilmeisesti oli pelit ja elektroniikka -10%. Onnea vaan matkaan, jos meinaavat niistä jotain rahaakin vielä saada konkurssipesään. Sen verran kalliita ovat jo lähtöhinnoiltaan, että taitaa Gigantista tai mistä tahansa muusta ketjusta saada silti ilman alennuksiakin jonkun telkkarinkin satasen halvemmalla.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuo on pientä! Olen tehnyt farkkulappuhaalareista… lappuhaalarifarkuista kesähousut itselleni. Lähipiitsillä käytyä lapset ja känniset teinit osoittelevat sormella, kun minulla muuta ei lähtiessä ole päällä.
Olen melkoisen kookas ja karvainen mies, enkä siis mikään silmänilo.

Katto-kassinen!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hiusten talvimallin haen parturista ja kesämallin leikkaan itse. Olen siis täydellisesti yhdistänyt hiusmaailman hinttiyden ja junttiuden.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin just tulossa kirjoittamaan tänne Anttilan konkurssimyynneistä mutta näköjään aihe oli jo ehditty rekisteröidä.
Muistan takavuosilta sanonnan "pyörii ja hyörii kuin ryssä Anttilan avajaisissa".

Aikoinaan neukkujen oli hankala päästä kommarivaltiostaan ihmettelemään länsimaista kulutusyhteiskuntaa, mutta ilmeisesti joskus Anttila -tavaratalon avajaisiin oli itänaapurista tullut joku karvalakkivaltuuskunta päät pyörällä ihmettelemään moisesta menosta.

No nyt näyttää samanlainen vertaus olevan paikallaan, tosin se on Suomi-juntti joka pyörii hullunkiilto silmissä Anttilan loppuunmyynnissä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Muistan takavuosilta sanonnan "pyörii ja hyörii kuin ryssä Anttilan avajaisissa".

Aikoinaan neukkujen oli hankala päästä kommarivaltiostaan ihmettelemään länsimaista kulutusyhteiskuntaa, mutta ilmeisesti joskus Anttila -tavaratalon avajaisiin oli itänaapurista tullut joku karvalakkivaltuuskunta päät pyörällä ihmettelemään moisesta menosta.

No nyt näyttää samanlainen vertaus olevan paikallaan, tosin se on Suomi-juntti joka pyörii hullunkiilto silmissä Anttilan loppuunmyynnissä.

Sittemmin oli aika, jolloin ryssä osti kalleimman tuotteen, olipa se käyttöön sopiva tai ei. Tai kummallisimman. Tuohon aikaan olin eräässä erikoisliikkeessä töissä. Joku hutitilaus kummallisuus oli myymälässä pölyä keräämässä, kunnes eräänä päivän siitä tehtiin kaupat pietarilaiselle ostajalle, jonka farkuissa oli vetoketjulla avattava paskaluukku. Tämä tarina on tosi.

Toisinaan sisään käveli iivana, joka skannasi tuotteet vain hintalapputasolla ja valitsi kalleimman. Kumpikaan tarina (pl. paskaluukkufarkut) ei ole yksittäistapaus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nuuskaaminen.

Se on todella junttimaista, jonka rinnalla Jutilan rillaamisetkin on pientä tai Nurmisen loppulennot.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mies, joka on leikannut itse paitsi hiuksensa, farkkunsa ja T-paitansa päristelee nuuska huulessa vesijetillä kotoaan maalta (mahdollisesti Mikkelin läheltä) Anttilan alennusmyynteihin.

Miä lähin. Emäntä jäi pitämään ittensä lämpimänä. Kattellaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nuuskaaminen.

Se on todella junttimaista, jonka rinnalla Jutilan rillaamisetkin on pientä tai Nurmisen loppulennot.

Tupakointi on kyllä oikeastaan vielä junttimaisempaa koska siitä on haittaa myös ei-tupakoiville kanssaihmisille, toisin kuin nuuskaamisesta. Ja aika usein tupakoitsijat eivät vaikuta välittävän yhtään siitä miten paskalta tuo heidän kärytyksensä haisee ja harrastavat sitä ihan ulko-ovien vieressä jolloin siltä savulta ei voi kukaan ohikulkija välttyä. Mutta toisaalta nuuskaaminen on sitten paljon idiootimman näköistä. Tupakoija voi onnistua joskus jopa näyttämään ihan coolilta mutta ylähuuli turvoksissa pollottava jantteri näyttää aina, ja siis AINA pelkästään typerältä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Näin tupakoimattomana ja nuuskaamattomana ihmisenä sanoisin että kyllä mua tupakointi enemmän haittaa. Nuuskaaminen vituttaa oikeastaan lähinnä silloin kun niitä nuuskamällejä on räitty yleisten vessojen pisuaareihin. Ja se on junttimaista.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Äänestää Susanna Lainetta kesätytöksi!
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Vesistöillä junttimaisinta ovat bayliner-tyyppiset veneet, kaikki nopeakulkuiset vekottimet ja kovaa ääntä pitävät härvelit. Myös siis meidän purkkari silloin kun joutuu köröttämään vanhalla kaksitahtisella perämoottorilla.

Isojen moottoriveneiden pitäminen pienissä järvissä on junttia. En näe moiselle muuta syytä, kuin naapureille vittuilu.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Isojen moottoriveneiden pitäminen pienissä järvissä on junttia. En näe moiselle muuta syytä, kuin naapureille vittuilu.

No, minun kokemukseni on Päijänteeltä. Onko se sitten pieni järvi, on makuasia. Sinällään väitteestäsi olen eri mieltä, koska kellä on vene, hänellä on osuus vesistöstä. Muita osakkaita vaan täytyisi kunnioittaa.

Pahimpien kiukunpuuskien aikaan yritän nähdä itseni pohjaan jumittuneena ja hinauksen tarpeessa. Kerran näin on käynytkin, mutta tuolloin hinauksen suoritti uppoumarunkoinen teräsvene joka taittaa matkaa noin 10 solmun nopeudella varsin pienellä peräaallolla ja melutasolla.

Iso moottorivene on usein mökin korvike. Sen mökin saa sellaisille tonteille, ettei suomenkielisiin sukuihin syntyneellä olisi mitään palaa vastaaviin mökkitontteihin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kritisoida makuasioita
Täysin samaa mieltä!

Tilanne vaan vaati pientä provokaatiota, jos joku vaikka nappaisi koukkuun ja äänestäisi siten periaatteesta vastaan. Kaikki keinot oli kait sallittuja ja kabinettivehkeilyiltä ei voinut vätttyä. Ennen viestiä 2 parilla äänellä tappiolla ja lopuksi 4 äänen voitto. Mahdoton sanoa vaikuttiko, mutta yritys oli kova ;). Itsehän äänesti tietty Suskia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös