Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 621 638
  • 13 543

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kiitokset palstatoveri @Individual selkeästä referaatista, mitään en siis ole menettänyt vaikka tämän(kin) ilmiön olen missannut.
 
Tämä viesti kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun:

Yläasteen röökipaikalla eittämättä hauska läppä. Valitettavasti tässä tapauksessa kirjoittaja taitaa olla täysi-ikäinen.
Kiitos. Minulta nuo jutut jäivät väliin, kun en ole tupakoinut. Mutta kiva kuulla, että olisi toimivaa - saat ottaa käyttöön halutessasi! Ei kai siellä tarvitse koululaisena olla?
 
Kiitos. Minulta nuo jutut jäivät väliin, kun en ole tupakoinut.

Minäkään en ole koskaan tupakoinut mutta röökipaikoilla olen silti viettänyt paljon aikaa. Tuota "ruottalaiset on homoja, hehheh" -ajattelua saatettaisiin pitää aikuisen suusta kuultuna hivenen nolona jopa täällä paskaduunarien keskuudessa. Homofoobikoille täällä ainakin heitellään rapalaa aika ahkerasti.
 
Minäkään en ole koskaan tupakoinut mutta röökipaikoilla olen silti viettänyt paljon aikaa. Tuota "ruottalaiset on homoja, hehheh" -ajattelua saatettaisiin pitää aikuisen suusta kuultuna hivenen nolona jopa täällä paskaduunarien keskuudessa. Homofoobikoille täällä ainakin heitellään rapalaa aika ahkerasti.
Ok. Minä en tupakansavusta oikein ole koskaan pitänyt.
No jaa, kyllähän se aika vallitseva mielipide on nimenomaan perustyöntekijöiden ja ehkä myös osittain hesalaisten duunarien keskuudessa.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Itse asiassa kuultuna Pentti Linkola, TV 1 juuri nyt. "Koti on paikka, jossa käydään tammi- helmikuussa nukkumassa. Muu aika ollaan ulkona."

Tähän itseasiassa hieman viitaten: avovaimon mukaan minä.
Ostin ja tein ruokaa koljasta, se on kuulemma junttia ja hölmöä. Ei saisi kuulemma syödä ja hyvää oli.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikö ees kahviin saa vähän laittaa?

Kahvin juominen on kohtuullisen junttia. Varsinkin määrät mitä suomalaiset kiskovat. Ymmärrän kyllä sen siinä mielessä, kun töissä on vain niin tylsää ja ei jaksa koko ajan roikkua netissäkään, niin sitten pitää jotain tekemistä keksiä.

En vain ymmärrä sitä kahdeksan kupin tarvetta. Ja vielä juntimpaa on tietenkin selittää kuinka ei pääse aamulla käyntiin ilman kahvia. Kofeiinin imeytyminen kestää parikymmentä minuuttia, mutta silti ollaan minuutissa liikenteessä, kunhan on vain saanut kahvia.

Maidosta toki noin muuten samaa mieltä. Aikuinen ihminen kiskomassa rasvatonta maitoa jonkun leivän kanssa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En vain ymmärrä sitä kahdeksan kupin tarvetta. Ja vielä juntimpaa on tietenkin selittää kuinka ei pääse aamulla käyntiin ilman kahvia. Kofeiinin imeytyminen kestää parikymmentä minuuttia, mutta silti ollaan minuutissa liikenteessä, kunhan on vain saanut kahvia.
Se liittyy kofeiinin riippuvuuden aiheutumiseen. Itsekin huomannut joskus miten huumaava/addiktoiva fiilis kupillisen jälkeen tulee, etenkin jos on jotain laadukkaampaa tummapaahtoa. Huume mikä huume.

Typerää toki ja itse juon kupillisen aina ruuan jälkeen, joskin aamulla menee kaksi noin tunnin viiveellä. Ja mulla kestää tunti aina päästä matkaan, kun aamulla herään, ihan aina. Iltakahvin jätin pois, tullut huomattua että vaikuttaa liikaa nukahtamiseen.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Avopuolison pikkuveljen kaveri oli kyllä kokonaisuudessaan semmosta junttiutta, että varmaan joka asia mitä hän puolen tunnin kyläilyn aikana teki tai sano on tämän ketjun kamaa.
Ensiks ihmetteli minun kirjojen määrää ja totesi että ei oo lukenu koulun jälkeen mitään muuta kun aku ankkaa ja massikan korjausopasta.
Päällä oli luonnollisesti paskaset työvaatteet, vaikka olivat kaupungille menossa. Avopuoliso tarjos kahvia ja ite tekemiään leivoksia jotka eivät mitenkään pärjänneet Teboilin Marjan tekemille hillomunkeille. Kahvin jälkeen ajattelin nautiskella punaviiniä samalla kun rentoudun hyvän kirjan parissa. Tarjosin viiniä toki vierraille, mutta kuulin sen olevan homojen ja akkojen juomaa. Samalla kun povarista ilmestyi pöydälle Pirkka olutta. Tähän kun vielä lisätään nenän kaivaminen, ruokasuussa puhuminen yms. niin kyllä, koko vierailu oli aika junttimaista. Ihmettelen miten avopuolison veli jaksaa hengailla hepun kans.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ja maidon juominen aikuisena.
Ja lapsena. Maitohan ei tosiaan ole sopivaa ihmisravinnoksi, sehän on tarkoitettu vasikan juotavaksi. Ilmankos aiheuttaa kaikenlaisia vikoja ihmiselle. Ihmisäidin tissimaito ihmislapselle on eri asia sitten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmisäidin tissimaito ihmislapselle on eri asia sitten.

Entäs kapitalistien keksimät korvaushoitomaidot? Ja tässähän voi sujuvasti myös miettiä onko 3-7 -vuotiaiden lapsien imettäminen pelkästään junttia vai pelottava mielenterveyden häiriö?

(Jos joku ei tiedä, niin tuota ihan todella tapahtuu.)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tulet ulos jostain kulkuvälineestä/ovesta/mistä tahansa ja joka helvetin kerta on millisekunnissa savuke huulessa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulet ulos jostain kulkuvälineestä/ovesta/mistä tahansa ja joka helvetin kerta on millisekunnissa savuke huulessa.

No, joo. Hississä tupakoiminen muiden seurassa ei ole korrektia. Jos työpaikoilla sallitaan tupakkatauot, niin mikäpä siinä. Jos lähin esimies on kova tupakoimaan, niin ei ole ihme, että työaikanakin käydään jopa veskissä aika ajoin pikatupakalla. Ikävä kyllä, se voimakas haju ja jätökset huuhtelemattomassa weeceepöntössä paljastavat tapahtuman ja tekijän.
Tupakointi on ikiaikainen keksintö ja kautta aikojen sen terveysvaikutuyksesta on aina kiistelty. Varmoina tupakoinnin, jo ensikokeilusta riippuvaiseksi tekevän, vaikutuksen seurauksisia ovat mm. verenkiertohäiriöt ja eliniän lyheneminen. Kirkko on kautta aikojen kieltänyt tupakoinnin sen näennäisen pakanallisen alkuperän vuoksi. Olen kylläkin jo rippikouluaikana nähnyt tauolla koko pappisväen kirkon takapihalla porukalla piilotupakalla. On siinäkin esimerkkejä.
Oma suhteeni tupakointiin on vähentynyt, ellei kokonaan poissa. Pitkäaikaiset suhteet naisten kanssa ovat luoneet selvät ja julmat prioriteetit. Harva nainen tykkää siitä, että heidän läsnäollessa tupakoidaan. Mutta, poikkeuksilla on tapana vahvistaa sääntöjä?!

Onko mielestäsi oikein, että jopa alle 13-vuotiaat tupakoivat ja jopa kerskailevat sillä? Tupakoivatko omat lapsesi? Nuuhkaisetko vaatteidenpesu päivinä, että onko lastesi tai puolisosi vaatteissa pinttynyttä tupakoinnin hajua? Itse muistan armeijan ajoilta raskaat maastoharjoitukset, joiden jälkeen tultiin nuotion ääreen rauhassa, äänettöminä samaan rinkiin tupakoimaan. Se loi yhteishenkeä.

Lue teksti uudelleen ja pistä tupakoinnin ja tupakan tilalle tumput ja runkkaaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös