Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 157
  • 13 571
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joko täällä on mainittu päiväkoti-ikäisten lasten kulkeminen opettajiensa johdolla heijastinliivien kanssa kaupungilla, ettei vaan tapahtuisi mitään pahaa? Varmasti tosi junttia kun supertyylikkäässä ja trenditietoisessa pankkimaa Luxemburgissakin harrastetaan samaa keskellä kirkasta päivää.

Whaaat? Ooks ihan tosissas?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Joko täällä on mainittu päiväkoti-ikäisten lasten kulkeminen opettajiensa johdolla heijastinliivien kanssa kaupungilla, ettei vaan tapahtuisi mitään pahaa? Varmasti tosi junttia kun supertyylikkäässä ja trenditietoisessa pankkimaa Luxemburgissakin harrastetaan samaa keskellä kirkasta päivää.

Jos tämä on päiväkoti-ikäisten toteuttamana junttia, niin entäpä sitten keski-ikäisten himofillaristien? Heijastinliivit ja homotrikoot päällä tuhatta ja sataa autojen tiellä pyöräily, ah, kuinka junttia! Vai?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kaipa se on sitä samaa välinpitämättömyyttä mitä osa harrastaa mäkissä sisällä syödessään, ts. pois lähtiessä jätetään kaikki roskat pöytään ja lompsitaan pihalle. Voiko sitä odottaa, että ulkona paikkoja pidettäisi siistinä kun hampurilaispaikan sisälläkään siihen ei haluta pystyä - halustahan se suurimmalla osalla on kiinni.

vlad.
Asiaa sivuten, äsken kaupasta lähtiessä viereisestä ruudusta lähti auto ennen mua, noin nelikymppinen daami pakkas pussit kärryistä autoon ja jätti kärryt siihen nurmikolle. Kärrykatokseen olisi ollut se noin 20m, mutta eipä sitä kai jaksa aina kävellä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän tuo aika kärkeen menee tuo tietovisailuissa päteminen googlen avulla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän tuo aika kärkeen menee tuo tietovisailuissa päteminen googlen avulla.

Sangen tietoviisaita tovereita meillä. Vegellä on niin hyviä kysymyksiä ollut, mun mielestä ihan mahdotonta saada 10/10 tietämällä, ihan nippelitietoa. Mä olen suberhyvä Trivial Pursuitissa, mutta siinä saakin aika hyvin aihealueen valita itse. Täällä tietovisassa en pääse kyllä nyt loistamaan älykkyydelläni :o)
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kyllähän tuo aika kärkeen menee tuo tietovisailuissa päteminen googlen avulla.

Itsekin laitoin tässä tietovisassa kohtaan 9. vastaukseksi "kieli", kuten ilmeisesti moni muukin, mutta voin käsi sydämellä vannoa, etten katsonut Googlesta vastausta yhteenkään kysymykseen. En näe järkeä itsensä huijaamisella/muille pätemisellä tietovisassa. Ne vastaukset, jotka olen henkilökohtaisesti saanut oikein, olen oppinut lähiaikoina koulussa tai lukenut ohimennen jostain uutisesta.

Mietin eksoottisia vaihtoehtoja ja ekana mieleeni tuli sydän, munuaiset, kivekset ja kieli. Otin sitten viimeisimmän vaihtoehdon, koska se on vähiten luoltaantyöntävä näistä. Tiedä sitten, onko se edes oikein...
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
En tiedä meninkö nyt johonkin vuoden paskimpaan miinaan, mutta en kyllä ymmärrä mitä junttimaista tuossa on? Jonkun jurpon mielestä voi olla ehkä turhaa (itse olen sitä mieltä että tässä junttien ja ajotaidottomien, autoillaan pätevien aspergereiden maassa jokainen huomiota lisäävä konsti on suositeltavaa), mutta ei kyllä junttimaista.

Sarkasmia toki. Tälläkin palstalla muistelen lukeneeni yliholhouksesta ja siihen liittyvästä lasten kuskaamisesta paikasta paikkaan heijastinliiveissä ettei vain Veli-Keijolle kävisi pahasti. Ja että se olisi kovin junttia, hyödytöntä ja typerää, koska ei sitä ennenkään ole semmoisia tarvinnut ja ne päällä näyttää tyhmältä ym nollatason perusteluita.

Omasta mielestäni helvetin hyödyllinen kapistus.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
R-kioskilla tänään asioimassa ollut mies heittää hemmetinmoisen peräilman oman asiointivuoronsa aikana ja toteaa vitsikkäästi muille vuoroaan odottaneille asiakkaille " Aha, näköjään faksi tulossa". Mielestäni junttimaista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kusettaminen jossain keskustelupalstan tietovisassa Wikipedian avulla.

Hohhoh, enpä olisi uskonut. Propsit veikkauksen ylläpitäjälle erinomaisesta jäynästä. Tietääpähän jatkossa, mitkä nimimerkit kannattaa jättää huomiotta näiden kanssa keskustellessa. En arvosta, ihme juntteja.

"Kieli, varma."
"Hatara muistikuva: Kielestä?"


Hypätkää kaivoon, pellet.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Joidenkin miesten istumatyyli, jossa istutaan jalat niin levällään, että polvien väli on noin metrin verran. Aina kun näen tällaisen henkilön esim. bussissa tai metrossa repeän paskaiseen nauruun ja usein myös agitoin koko kulkuvehkeen matkustajat huutamaan yhteen ääneen 'juntti, juntti, juntti'. Ussein olen siinä onnistunutkin.

Oliks tää kalsarikänniketju???
 

Ralph

Jäsen
Aina kun näen tällaisen henkilön esim. bussissa tai metrossa repeän paskaiseen nauruun ja usein myös agitoin koko kulkuvehkeen matkustajat huutamaan yhteen ääneen 'juntti, juntti, juntti'. Ussein olen siinä onnistunutkin.

Tällainen toiminta on erittäin junttia.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Kuitenkin vaikka siellä lehtereillä on pahimmat juntit ja niitä löytyy paljon, niin jostain syystä faniporukasta ei juurikaan pahaa sanottavaa ole. Aina saanut järkevää ja asiallista keskustelua aikaan, vaikea sanoa mistä tämä kontrasti johtuu.

Sen mitä minä tunnen ja olen työn kautta ollut tekemisissä niin oululaiset ja siitä ylöspäin ovat ihan omaa porukkaansa. Mutta ei huonolla tavalla. Siellä päin kyllä tunnutaan olevan hyvin ylpeitä omasta kotipaikasta ja asiat sanotaan kaunistelematta mutta pääosin erittäin leppoista väkeä, tykkään kyllä kovasti.

Varsinkin laphalaiset ovat mainiota porukkaa, ei paljon turhia sanoja putoile mutta eivät myöskään ihan pienistä ota kierroksia. Olen sitä miettinytkin joskus, että vaikuttaako se vähäinen valon määrä ja kylmyys siihen, että osaavat keskittyä olennaiseen ja muut hommat jätetään "helsinkiläisten" (alkaa muistaakseni jostain Tampereen alapuolelta) murheeksi.

Duunissa oli hauska juttu, kun oli asiakastilaisuus eräällä paikkakunnalla ja ihmeteltiin kun ei oikein porukkaa käy. Selvisi, että siellä on tapana tulla vasta avajaisia seuraavana päivänä katsomaan uusia paikkoja :D Läänissä läänin tavalla.
 

sorbo82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Torstain Tappara-Kärpät pelissä bongattua: Pipo tekstillä "Urjalan Pelti kii Ky". Toimi mielestäni erittäin hyvin ja huokui junttimaisuutta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Formuloilla tarkoitetaan Formula-1 autourheilusarjaa ja katsojakunnalla niitä ihmisiä jotka seuraavat formuloita aktiivisesti esim. median kautta.


Kiitos. Itseltä oli päässyt rautalanka loppumaan. Saat joskus takaisin.
 

Ralph

Jäsen
Formuloilla tarkoitetaan Formula-1 autourheilusarjaa ja katsojakunnalla niitä ihmisiä jotka seuraavat formuloita aktiivisesti esim. median kautta.

Eli Formula on tämä sarja missä ajetaan erittäin nopeilla autoilla erittäin lujaa rataa ympäri. Aina oppii uutta, kiitos.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Junttimaista on itkeä katsomossa olevista läpsyttimistä. Ne ovat vähän sama juttu, kuin pleijarihuivit NHL:ssä. Lisäksi ne eivät edes kunnolla kuulu lähetykseen. Mutta pitäähän siitä päästä valittamaan!
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Junttimaista on itkeä katsomossa olevista läpsyttimistä. Ne ovat vähän sama juttu, kuin pleijarihuivit NHL:ssä. Lisäksi ne eivät edes kunnolla kuulu lähetykseen. Mutta pitäähän siitä päästä valittamaan!

Sitten korvien väli kuntoon taas. NHL:n playoffeissa katsomossa käytettävillä huiveilla/pyyhkeillä on tarina. Olet typerys. Mene pois. Moi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös