Pavlovin Koira
Jäsen
- teinien hengailu ostoskeskuksissa. Eikö ole oikeasti muuta tekemistä?
Olen usein ihmetellyt mikä niissä toisia niin närästää. Onko juuri hengailijoiden ikä se joka rassaa? Ostarilla hengailevat mummot ovat ok?
- teinien hengailu ostoskeskuksissa. Eikö ole oikeasti muuta tekemistä?
Olen usein ihmetellyt mikä niissä toisia niin närästää. Onko juuri hengailijoiden ikä se joka rassaa? Ostarilla hengailevat mummot ovat ok?
Mutta kuka niitä kommentteja oikein lukee? Mä en lukisi edes sitä uutista missä puhutaan jostain Urpilaisesta.
Edit.
Eikun eihän se uutinen Urpilaisesta ollutkaan.
Se Narinkkatorin oven edessä usein päivystävä blondi suostuu myös...Heh heh... Bedotesti.
Se kirjoitetaan pedo, senkin höhlä. *eiku... tota... Köh*
Siis ei mua ikä rassaa. Sanotaanko näin, että ne mummot eivät tuki joka paikkaa.
Onneksi en ole moisiin supermummoihin törmännyt, jotka pystyvät itseni eteen kiilaamaan tiskillä. Mutta pakko yhtyä kuitenkin näkemykseen käytävien tukkimisesta mutta erona on se, että harvemmin ne sitä tahalteen tekevät, toisin kuin suurin osa nuorista.Kyllä ne ainakin kaupassa tukkivat useinkin käytävän. Ja tönivät ja kiilaavat tiskillä.
Sama kuponkihan voisi myös olla teinillä? Ja tuossahan on enemmänkin kyse myyjän ammattitaidottomuudesta eikä vanhuksen porsastelusta.Ja juuri kun luulet saavasi viimein vuoron vetää kukkarostaan jonkin alennuskupongin joka saa myyjän aivan sekaisin ja lähtemään pois kysyäkseen siitä esimieheltään.
Mä oon ajatellut että ne kommentit olisivat jotain Suomi24-tasoa. Onhan monet iltapäivälehtien uutisetkin kuin suoraan jostain seiskasta ja siitä voi vähän sitä lukijakuntaakin päätellä. Seksivau!Ediitin takia en tiedä oliko tuo kritiikkiä vai ei. Mutta sanotaanko näin, että jos itse käyn lukemassa jutun, joka sattuu kiinnostamaan, niin luen kyllä mitä mieltä muutkin ovat. Ehkä se on mun juttu, mutta tykkään vertailla omia ajatuksia muitten ajatuksiin.
Mä oon ajatellut että ne kommentit olisivat jotain Suomi24-tasoa. Onhan monet iltapäivälehtien uutisetkin kuin suoraan jostain seiskasta ja siitä voi vähän sitä lukijakuntaakin päätellä. Seksivau!
Ediitin takia en tiedä oliko tuo kritiikkiä vai ei. Mutta sanotaanko näin, että jos itse käyn lukemassa jutun, joka sattuu kiinnostamaan, niin luen kyllä mitä mieltä muutkin ovat. Ehkä se on mun juttu, mutta tykkään vertailla omia ajatuksia muitten ajatuksiin.
Siis ei mua ikä rassaa. Sanotaanko näin, että ne mummot eivät tuki joka paikkaa. Teinit nyt vaan tuntuvat usein olevan niitä, jotka tykkäävät norkoilla sisäänkäyntien edessä isona porukkana vaikeuttaen kulkemista. Ja ei, ei ne niin tyhmiä ole, että vahingossa olisivat siinä harrastamassa tätä häiriötä.
Toinen juttu on tuo kahvilakäytös. Yksi tilaa ja muut kymmenen tulevat sitten norkoilemaan kahvilaan. Eihän siellä sitten enää muille olekkaan tilaa. Mummoja tai muita ryhmiä en ole vielä pongannut tätä harrastamasta.
Osa vanhoista ihmisistä on taas sellaisia, että heiltä se pääsy pitäisi evätä. Kaikki vanhukset eivät tietenkään ole epäkohteliaita kusipäitä, mutta osa totta vieköön on. Aivan kuin korkea ikä oikeuttaisi tönimiseen, vittuiluun ja etuiluun.
Osa vanhoista ihmisistä on taas sellaisia, että heiltä se pääsy pitäisi evätä. Kaikki vanhukset eivät tietenkään ole epäkohteliaita kusipäitä, mutta osa totta vieköön on. Aivan kuin korkea ikä oikeuttaisi tönimiseen, vittuiluun ja etuiluun.
Edit: Tuli muuten tuosta aiemmasta ostareilla maleksimisesta mieleen, että ei liene mikään ihme ettei Suomessa juurikaan ole aukioita missä ihmiset viettäisivät aikaa kuten Euroopan kaupungeissa yleisesti on. Meillä Suomessa kun kaikki päämäärätön oleminen - sellainen johon ei liity työntekoa tai ostamista - mielletään negatiiviseksi maleksimiseksi. Sellaiseksi jota harrastavat vain joko spurgut tai muut häiriköt. Kunnon kansalaisella on oltava aina kiire tekemään jotain hyödyllistä.
Kotikunnassani vingutaan vähä väliä siitä, kun nuoriso maleksii koulujen pihoilla ja muilla mestoilla. Hauskinta on se, ettei nuorisolla ole yksinkertaisesti mitään paikkaa missä olla. Uusi urheilukenttä on ympäröity helvetinmoisella aidalla, jonka ylittämiseen pitää olla sukua Tarzanille. Katsos kun kenttä tehtiin vain paikalliselle urheiluseuralle. Nuorisotalo on kiinni, eikä mitään vaihtoehtoa ole.
Kyllä ne ainakin kaupassa tukkivat useinkin käytävän. Ja tönivät ja kiilaavat tiskillä. Ja juuri kun luulet saavasi viimein vuoron vetää kukkarostaan jonkin alennuskupongin joka saa myyjän aivan sekaisin ja lähtemään pois kysyäkseen siitä esimieheltään.
Onko täällä jo mainittu tv-sarja Latela?
Sieltä löytyy paljon materiaalia tähän ketjuun. Löytyy ainakin paksuja panssarikaulaketjuja, pussikaljaa, kiroilua ja huonoja tatuointeja. Luultavasti leijonakoruja ja Kiitos-paitojakin on näkynyt. En tosin ole katsonut kuin yhden jakson. Voin siis olla itse juntti, jos arvostelin kyseisiä herrasmiehiä liian hätäisesti. Ehkä muissa jaksoissa on keskusteltu esimerkiksi eksistentialismista?
Huikea sarja. ...
Huikea sarja. Käsittämättömän hieno kulttuuriteko josta katson jokaisen jakson. Etenkin se jakso, jossa Amerikan-Late Huttuselle syntyy poika, on täynnä huimia junttikliseitä. "Poika tuli, vaikka pimiässä mamman kanssa se tehtiin". Toinen kaveri saa tytön, eli epäonnistuneen pojan, mutta "tarvitaanhan sitä lipunmyyjiäkin".
Samaa mieltä - jokseenkin rentouttavan hauskaa katsottavaa, kun vielä aihekin, moottorien, ym. parissa puuhailu kiinnostaa itseänikin.
Ei ole sarjasta yritettykään tehdä mitään siloiteltua kulttuuripläjäystä, vaan ihan omannäköisensä rosoinen ja junttimainenkin tarina erilaisten rakennusprojektien ympärille ryyditettynä sattuman(?) tarjoamilla hyvillä henkilöhahmoilla.
Onko täällä jo mainittu tv-sarja Latela?
Sieltä löytyy paljon materiaalia tähän ketjuun. Löytyy ainakin paksuja panssarikaulaketjuja, pussikaljaa, kiroilua ja huonoja tatuointeja.
Nimimerkki Kaukosäädin on junttimaisinta mitä tiedän. Enkä nyt hyökkää yksittäistä nimimerkkiä vastaan, vaan tämä on lähinnä käsite. Tarkoittaa suoranaista vittuilua ja oman pahan olon purkamista muiden joukkueiden faneihin suurimman kaiherruksen hetkellä. Vähän kiitos sitä pelisilmää.