Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 415
  • 13 571
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä asukokonaisuus on kyllä junttimaisinta mitä tiedän. Tuohon sinisten farkkujen tilalle voi vielä vaihtoehtoisesti asettaa Jack and Jonesin chinot.

Ylipäänsä ihmiset, jotka eivät huolehdi tai välitä pukeutumisestaan yhtään saavat meikältä automaattisen junttileiman.

Mikä vika J&J:n vaatteissa on? Nuorille kasvaville miehille ihan hyvä kauppa. Mun mielestä arvon trendsetter vois kertoa miten itse pukeutuu? :o)
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu, olen jäykkä velttokulli...

Eihän asia minulle kuulu, mutta mitä tämä tarkoittaa? Tarkoittaako tämä, että olet olemukseltasi jäykkä ja kulli on veltto? Vai tarkoittaako tämä sitä, että kulli on jäykkäveltto?

Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. Olet selkeästi ahdistunut ja jäykkämielinen ihminen jolla on veltto kulli. Toisaalta siihenkin löytyy apuja, tiedät varmaan?

Edelleenkään asia ei minulle kuulu. Iski tylsyys ja muutama olut liikaa tai liian vähän.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko tämä junttimaista myös silloin, jos sen tekee tarkoituksella? Tulipahan vaan mieleen, että viittaamalla venäläiseen termillä venakko lause antaa ymmärtää, että kaikki venäläiset ovat ämmiä, tai toisaalta että Venäjällä on pelkkiä ämmiä. Muistan joskus johonkin otteluseurantaan kirjoittaneeni miesten jääkiekko-ottelusta Venäjä-Suomi ja viestissäni viittasin Venäjän maajoukkueen pelaajiin termillä venakko, pyrkimyksenä näin sanoa, että venäläiset pelaajat ovat ämmiä, vaikka ovatkin miehiä.

En kiellä etteikö sinulla voi olla ymmärrystä kikkailla tällaisilla asioilla ja leikitellä termeillä, mutta kun tosiasia on se, että suurin osa ihmisistä, jotka viljelevät termiä "venakko", katsovat h-moilasena kun heille selvitetään se mitä venakko tarkoittaa. Jotkut meistä vaan ovat junttimaisen tyhmiä ja viljelevät termejä täysin väärin, koska eivät tiedä mitä termi tarkoittaa. Varmasti minäkin sorrun toisinaan tähän, mutta tuolloin on sitten kaikkien kannalta parempi tunnustaa tietämättömyytensä ja ottaa opiksi.

vlad.
 

dorka

Jäsen
Mikä vika J&J:n vaatteissa on? Nuorille kasvaville miehille ihan hyvä kauppa. Mun mielestä arvon trendsetter vois kertoa miten itse pukeutuu? :o)

Aivan ensinnäkin nuo J&J:n kuteet ovat aivan naurettavan huono laatuisia. Toiseksi, jokaisessa t-paidassa tai hupparissa lukee kissankokoisilla kirjaimilla "SINCE 1975" ja siihen perään sitten random teksti tai kuva. Kolmanneksi, useimmat housut on tehty aivan hirveillä leikkauksilla. Yksinkertaisesti minun mielestä kyseisen lafkan kuteet on rumia. Toki pukeutuminen on sinäänsä makukysymys, josta ei voida kiistellä.

Itse pukeudun useimmiten tuulipukuun ja lenkkareihin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Homoiluhan se vasta onkin miesten hommaa, siinä ei akkoja tarvita. Miten ihmeessä sinä nyt onnistuit sotkemaan homouden ja naismaisuuden samaan kontekstiin?

Ihme tyyppi.

Ihme tyyppi, mutta en ihmemies, sellainen on vain MacGyver.

Naismaiset homot ovat ihan itse onnistuneet sotkemaan homouden ja naismaisuuden samaan kontekstiin pönkittämällä stereotypiaa kimittävistä muotisuunnittelija-hiustaiteilijahomoista, jotka ovat pikkurilli pystyssä odottamassa pääsyä jonkun fag hagin homoystäväksi ja avuksi vaateostoksille.

Tosihomohan eli True Homo ei akkain kotkotuksista piittaisi eikä välittäisi kirjaimellisesti vittuakaan ämmäin muotioikuista vaan rassaisi murahdellen kampiakselia nahkatamineissaan kädet moottoriöljyssä. Tai laulaisi sähköisistä silmistä, kivuntappajista tai metallijumalista niittivermeissä maailmankiertueella. Siinäpä sitten homottelijat saisivat tuta, kun Metallijumala ajaisi Harrikalla yli. Delivering The Goods! Näin lauloi Rob Halford, ja hänen on totuus.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
suurin osa ihmisistä, jotka viljelevät termiä "venakko", katsovat h-moilasena kun heille selvitetään se mitä venakko tarkoittaa.

Varmasti näin, mutta kritisoidessa tulisi mielestäni tuo kuvailemanikin mahdollisuus ottaa huomioon. Eipä mulla muuten ole oikein aiheeseen sanottavaa, tuli vain mieleen se, kun aikoinaan koitin hassutella tuolla aiemmin kuvailemallani tavalla. Tosin se hassuttelu lähti ajatuksesta jonka mukaan "venakon" etymologia on kaikille tuttu ja kuten on tämän jälkeen tullut todettua, niin näin asia ei ole.

Aion silti jatkossakin (ehkä) viitata Venäjän miesten jääkiekkomaajoukkueeseen venakkoina ja Canucksin identtiseen veljespariin Sedinin siskoksina. Nauran sitten vaikka yksinäni erinomaiselle huumorilleni.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Canucksin identtiseen veljespariin Sedinin siskoksina. Nauran sitten vaikka yksinäni erinomaiselle huumorilleni.

Kyllä tämmöinen aina naurattaa, kun ne siskokset ratkaisevat sinikeltaisille maailmanmestaruuden ja Suomi jää lehdelle soittelemaan. Luultavasti Seiskalle tai Hymylle.

Ei ole Suomella vastaavia "siskoksia". Ruudun sisaruksistakaan ei enää tähän ole, eikä Koivuista. Granlundeista ehkä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt - käykääpä kaikki katsomassa palstan toimituksen tekemä juttu TuTo-Jukurit- ottelusta ja nimenomaan se kuvakooste. Ei mulla muuta - jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä vaikka niistä kuvakoosteen viimeisimmistä kuvista.
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Junttimaista on pyytää hyvältä kaverilta bensarahaa, kun hän hakee toisen autollaan heille. Matka noin 10 km. Kaverukset n. 30v. Siis ihan oikeesti??
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No nyt - käykääpä kaikki katsomassa palstan toimituksen tekemä juttu TuTo-Jukurit- ottelusta ja nimenomaan se kuvakooste. Ei mulla muuta - jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä vaikka niistä kuvakoosteen viimeisimmistä kuvista.

Siel on joku vetänyt perseet. Ällöttävää, näyttäis vielä olevan varttuneemman olonen pylly, toivottavasti ymmärtää hävetä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No nyt - käykääpä kaikki katsomassa palstan toimituksen tekemä juttu TuTo-Jukurit- ottelusta ja nimenomaan se kuvakooste. Ei mulla muuta - jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä vaikka niistä kuvakoosteen viimeisimmistä kuvista.

No joo, tollanen perse pleksissä -tempaus vaikuttaa äkkiseltään aika juntilta, mutta jos miettii esimerkiksi, kun 80-luvulla Hanoit näytti motarilla omasta dösästään persettä Popedan dösään, niin siihen liittyi näin retrospektiivistä katsottuna suurempi symbolinen ele. Eihän sitä tiedä, miten syvällinen viesti tästä turkulaisen herrasmiehen perseen näytöstäkin lopulta paljastuu kuoren alta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
No nyt - käykääpä kaikki katsomassa palstan toimituksen tekemä juttu TuTo-Jukurit- ottelusta ja nimenomaan se kuvakooste. Ei mulla muuta - jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä vaikka niistä kuvakoosteen viimeisimmistä kuvista.

En tiedä missä tynnyrissä olet kasvanut, mutta ainakin Turussa tunnelmien välittäminen perseellä on osa ihan yleistä kommunikointia. Onhan toi ihan Suomen edustusjoukkueenkin toimintatapoja, Hagman viesti Heneliukselle pyllistämällä ikkunaan. Jos jääkiekkoon ei kuulu perseen näyttö siinä missä taklaukset tai maalituomarin päälle virtsaaminen niin mä ainakin mietin uudestaan onko tämä laji sittenkään mulle.
 
Viimeksi muokattu:

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä missä tynnyrissä olet kasvanut, mutta ainakin Turussa tunnelmien välittäminen perseellä on osa ihan yleistä kommunikointia. Onhan toi ihan Suomen edustusjoukkueenkin toimintatapoja, Hagman viesti Heneliukselle pyllistämällä ikkunaan. Jos jääkiekkoon ei kuulu perseen näyttö siinä missä taklaukset tai maalituomarin päälle virtsaaminen niin mä ainakin mietin uudestaan onko tämä laji sittenkään mulle.

Ahaa, vaikka en olekaan tynnyrissä kasvanut, aina sitä oppii uutta ja tällä kertaa siis turkulaisten kommunikaatiotavoista. Mutta jos kerta näin on, eikö TPS:n mestaruusjoukkueen olisi kauden 2009-2010 (eikös se mestaruus tullut silloin?) päätteeksi pitänyt esitellä torijuhlassa perseitään faneille? Näin ei käsitykseni mukaan kuitenkaan tapahtunut. Tai jos tapahtui, ei siitä ainakaan mitään kuvamateriaalia ole ollut esillä. Ei sen puoleen, että se minua kiinnostaisi, mutta retrospektiivistä tarkasteltuna olisihan tuonkin toteutuessaan voinut ikuistaa vaikka seuraavan kauden käsiohjelmaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mutta jos kerta näin on, eikö TPS:n mestaruusjoukkueen olisi kauden 2009-2010 (eikös se mestaruus tullut silloin?) päätteeksi pitänyt esitellä torijuhlassa perseitään faneille? Näin ei käsitykseni mukaan kuitenkaan tapahtunut.

Näin ei päässyt käymään, mutta vastineeksi Tepsin hallitus ja johto ovat näyttäneet persettään faneille ja eri sidosryhmille jo neljä vuotta putkeen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No nyt - käykääpä kaikki katsomassa palstan toimituksen tekemä juttu TuTo-Jukurit- ottelusta ja nimenomaan se kuvakooste. Ei mulla muuta - jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä vaikka niistä kuvakoosteen viimeisimmistä kuvista.
Kuka ei pidä turkua junttimaisena? Aivan, yhtään kättä ei noussut ja yksikään turkulainen ei edes tajunnut.
 

halogeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Naapurilla on paita, jossa on teksti "Kaikki liha tottelee kuria". Vaikea sanoa mitä tuo edes tarkoittaa kaikessa viisaudessaan, mutta vaikuttaa vielä junttimaisemmalta kuin saman tyypin "Kiitos 1939-1945" - paita.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Naapurilla on paita, jossa on teksti "Kaikki liha tottelee kuria".
Eikös tuo lukenut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus-yhtyeen paidoissa? Ainakin sellaiset tekstit noissa oli, kuin "Minulle ei vittuilla", "Pahin kaikista" ja "Saunan takana on vielä tilaa".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös