Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 628 964
  • 13 561

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Elokuvista tässä varmaan puhutaan, ja olivathan ne huonoja.

Mä taas luulen, että se oli Freddieltä pelkkää velmuilua edelliselle kirjoittajalle. Eipä silti, olihan Tarzan aika sivistymätön juntti. Eihän se osannut puhuakaan kunnolla, roikkui puissa ja piti ihmeellistä meteliä.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Mettäneekerit olivat aina pieniä ja helvetin verenhimoisia. Sitäkin ne harrastivat että repivät vankinsa kappaleiksi liaaneilla ristiin kiristettyjen notkeiden puiden avulla. Hirmuinen riemuhuuto ja rummunkolina kaikui viidakossa kun joku onneton pyövelöitiin noin.

Minkähänlaista jälkeä Tarzan-aiheesta saisi aikaan nykyhipsterien tiedostava kuvausporukka. Jäänpä miettimään.

Rummunpärinät kuulostaakin tutuilta, pienenä poikana ne kovasti jännitti. En tosissaan muista elokuvista kuin hallitsemattomat syöksyt, mutta kiukkuiset pienet miehet palautti mieleen asioita.

Hipsteritarzan olisi varmaan joukko pyöräileviä alkuasukkaita, joista huonommalla ajotaidolla varustetut saisivat apupyörät rotkoja silmälläpitäen. Tarzanin rooli on vielä avoin, Cheetahille sopisi napakat housut ja tekolasit
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Mä taas luulen, että se oli Freddieltä pelkkää velmuilua edelliselle kirjoittajalle. Eipä silti, olihan Tarzan aika sivistymätön juntti. Eihän se osannut puhuakaan kunnolla, roikkui puissa ja piti ihmeellistä meteliä.

No joo, enhän mä tuota huomannu ollenkaan. My bad, pitäisi perustaa Tarzanille oma ketju
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laittaa englantilaisen jalkapallojoukkueen pelipaita päälle ja hakeutua porukassa ennen Suomessa pelattua harjoitusottelua mölisemään jotain sekavaa suomalaisen urheilulähetyksen nauhoitettavaan lähetykseen. Ja samaan sarjaan; puhua vastaavista joukkueista ME-muodossa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tää on ollu yleisellä tasolla, mutta nyt...

Naapurin nelikymppinen isäntä kävi kusella tontin nurkalla.. siis oman tontin, jota erottaa meidän tontista pensasaita meitin oleskelualueen kohdalla. Mies ei ollut humalassa. Alue on kaupunkiomakotitaloaluetta. "


Ei -ttu, joku käy kusella naapurin pihan vieressä, edes olematta kännissä ja oman talon vessaan on muutama metri. Mit vit?

Ei tulis mielenkään kuseksia omaan pihaan, saati napurin rajalle..
 

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yllätyshäät Kotiteollisuuden keikalla.

En edes kommentoi tätä mitenkään. Onnea vaan hääparille.

Tämä veti suht sanattomaksi

Suht huikeita ovat myös nämä Hell's Kitchen: Suomi mainokset:

"Mikään ei ole tylsempää kuin hajuton mauton jne..."

Äijä esittää Gordon Ramsaytä formaatin mukaan. Uskomaton "persoona", mahtaakohan se kiroilla siinä ohjelmassa?

En edes tiedä onko tuo "junttia" vai vaan naurettavaa, oli vaan pakko päästä avautumaan. Kiitos.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Crocsit. Kuinka jumalauta joku kehtaa pitää jaloissaan? Ennen revin käteni irti ja lyön sillä itseäni kasvoihin. Hyi Viddu.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juu, mutta Antti on hyvällä tavalla juntti.

Niin ja onko Antti edes juntti? Mies puhuu toki vahvalla murteella, joka saattaa joillekin kuulostaa junttimaiselta. Minä en Ruuskas-Anttia tunne, mutta vaikuttaa olevan ihan tervepäinen ihminen.

Seppo Räty sen sijaan on juntti.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Niin ja onko Antti edes juntti? Mies puhuu toki vahvalla murteella, joka saattaa joillekin kuulostaa junttimaiselta. Minä en Ruuskas-Anttia tunne, mutta vaikuttaa olevan ihan tervepäinen ihminen.

Seppo Räty sen sijaan on juntti.

No sitäpä vähän ajoin takaa. Ruuskanen vaikuttaa perus leppoisalta kaverilta, joka saattaa nykysuomen mörökölli kulttuurissa tuntua juntilta.

Ruuskanen ja Wirkkala Moskovassa yle areena
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ruuskanen vaikuttaa perus leppoisalta kaverilta, joka saattaa nykysuomen mörökölli kulttuurissa tuntua juntilta.

Näin on. Hiukan erilaiset olemukset oli muuten Wirkkalalla ja Ruuskasella tossa videossa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Crocsit. Kuinka jumalauta joku kehtaa pitää jaloissaan? Ennen revin käteni irti ja lyön sillä itseäni kasvoihin. Hyi Viddu.

En muista ketä siteeraan, mutta ei se sitaattia huononna.

Wearing Crocs is a lot like getting blown by a man. It feels great until you look down and realize you're a faggot.

Eipä sillä, tänä kesänä kokeilin ensimmäistä kertaa, ja ihan hyvältä tuntui. Ei kuitenkaan ihmisten ilmoilla.

Tarkennetaan vielä, että edellinen virke viittasi Crocs-kenkiin, ei suuseksiin.
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche
No sitäpä vähän ajoin takaa. Ruuskanen vaikuttaa perus leppoisalta kaverilta, joka saattaa nykysuomen mörökölli kulttuurissa tuntua juntilta.

Ruuskanen ja Wirkkala Moskovassa yle areena
Tuon haastattelun perusteella Wirkkala vaikuttaa paljon juntimmalle kuin Ruuskanen. Mutta nämä on niitä mielipidejuttuja.. Mielestäni murteella puhuminen ei tee ihmisestä junttia.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Eilen siis junttikerho kokoontui kun peli-iltoihin olen antanut ohjeeksi, että "pieni hätä" suoritetaan pihalla jottei koko talo herää pitkin yötä.
Alakerran pelihuoneesta kun pääsee sivuovesta näppärästi pihalle taukojen aikana röökille ym.

Taisinpa kusaista eilen crocsit jalassa parikin kertaa.

Tää ketju on niin mun juttu.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tuon haastattelun perusteella Wirkkala vaikuttaa paljon juntimmalle kuin Ruuskanen. Mutta nämä on niitä mielipidejuttuja.. Mielestäni murteella puhuminen ei tee ihmisestä junttia.

Wirkkala vaikuttaa vähän ujolta ja mun mielestä on aina ollut vähän sulkeutunut noissa haastatteluissa. Kuka sitä kuitenkaan tietää millainen juttumies on sitten hotellilla. Tiedä vaikka ei Ruuskanen saisi edes suunvuoroa, kun oikein veistelemään aletaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Keihäänheittäjä Antti Ruuskanen.

Tähän voisi tietysti kysellä perusteluja, mutta kun nämä(-kin) asiat taitavat olla aika lailla mielipidekysymyksiä, kuten jo todettuakin, ei siis maksane vaivaa.

Pääkaupunkiseudulla vuosia työskennelleenä, kokemuksieni perusteella siis, pidän kyllä enemmän juntteina näitä ensimmäisen tai korkeintaan toisen polven "stadilaisia", jotka vääntävät epätoivon vimmalla pääkaupunkiseudun omaa muretta, "stadin slangia" ja käytös sen mukaan. Heidän kielenkäyttönsä ja muu käytöksensä juoruaa vain vahvasti oman identiteetin kadottamisesta, jos sitä koskaan vielä on vielä löytynytkään eli halutaan leimautua johonkin, joka koetaan "cooliksi" - lähinnä kai säälittävää...

Niin - muistinko mainita, että tämä(-kin) on vain yhden ihmisen subjektiivinen mielipide näiden muiden joukossa.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mä taas luulen, että se oli Freddieltä pelkkää velmuilua edelliselle kirjoittajalle. Eipä silti, olihan Tarzan aika sivistymätön juntti. Eihän se osannut puhuakaan kunnolla, roikkui puissa ja piti ihmeellistä meteliä.

Voi perkele, tuli tästä taas mieleen se, että koulu alkaa tiistaina.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Onko niitä muitakin kuin onttoja tennispalloja? Pitääkö sporttikaupassa tähdentää erikseen että haluaa vasiten onttoja tennispalloja?

- Onko tämä pallo ontto?
- Se on täytetty.

Tästä tuli mieleen kun tuttu aikoinaan yläasteella kävi paikallisessa urheiluliikkeessä kysymässä pingispallon sisuskumia. Myyjä oli sitten etsiskellyt ja tarkistellut, mutta ei löytänyt niin lupasi sitten tilata seuraavalle viikolle.
En muista kävikö kaveri sitten seuraavalla viikolla näitä hakemassa.
 
Pääkaupunkiseudulla vuosia työskennelleenä, kokemuksieni perusteella siis, pidän kyllä enemmän juntteina näitä ensimmäisen tai korkeintaan toisen polven "stadilaisia", jotka vääntävät epätoivon vimmalla pääkaupunkiseudun omaa muretta, "stadin slangia" ja käytös sen mukaan. Heidän kielenkäyttönsä ja muu käytöksensä juoruaa vain vahvasti oman identiteetin kadottamisesta, jos sitä koskaan vielä on vielä löytynytkään eli halutaan leimautua johonkin, joka koetaan "cooliksi" - lähinnä kai säälittävää...

Tähän liittyen oli erittäin osuva kirjoitus Hesarissa taannoin.

Stadin slangi on Suomen ainoa kielletty murre - Pääkirjoitukset - Pääkirjoitus - Helsingin Sanomat
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääkaupunkiseudulla vuosia työskennelleenä, kokemuksieni perusteella siis, pidän kyllä enemmän juntteina näitä ensimmäisen tai korkeintaan toisen polven "stadilaisia", jotka vääntävät epätoivon vimmalla pääkaupunkiseudun omaa muretta, "stadin slangia" ja käytös sen mukaan. Heidän kielenkäyttönsä ja muu käytöksensä juoruaa vain vahvasti oman identiteetin kadottamisesta, jos sitä koskaan vielä on vielä löytynytkään eli halutaan leimautua johonkin, joka koetaan "cooliksi" - lähinnä kai säälittävää...

Eli stadin slangin puhuminen stadissa on junttia, jos ei ole paljasjalkainen stadilainen, mutta jos paljasjalkainen stadilainen puhuu slangia maakunnissa, se on leuhkaa?

Saako stadilainen alkaa puhua savoa muuttaessaan savoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös