Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 010
  • 13 571

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mennä "vonkaamaan" uuteen naisketjuun miehenä. Vittu mitä spedejä liikkeellä tuollakin ja tyyliin "olen mies mutta huomioi minut kuitenkin". Säälittävää. Antaa jatkiksen naisilla olla oma ketju ilman, että sinne pitää mennä pätemään jostakin vitun "olen yksinäinen mies"-tuubasta. Kärkkäimmät jo ehtivätkin.

Aivan oikein. Enemmänkin pitää sitä hiljaa sivusta seurata, jos vaikka materiaali muuttuisikin "kiinnostavammapksi". Sori kirjoitusvirheistä, vaikeampaa kirjoittaa yhdellä kädellä.

Että silleen...
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Junttimaista on myös vilkkaan liikenneaseman (metroasema tms.) rullaportaissa mennä seisomaan vasemmalle puolelle tai keskelle, jos nimenomaisin ohjemerkein kehotetaan seisomaan oikeassa reunassa. Ja sitten tuhahdella, kun porukkaa lappaa kiireisenä ohi. Jos itsellä on aikaa, antaa toisten kiirehtiä ja mennä mielensä mukaan, vaikka se kuinka tuntuisi naurettavalta ja tekemällä tehdyltä kiireeltä.

Sama. Ja mikä siinä on, että vaikka kävelisikin niitä rullaportaita alas niin ei voi ottaa sitä oikeata puolta jos takanaolevat harppovat nopeampaa. Ja metroon ehtii vielä, vaikka taululla lukee 0 min, saatana.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä mainittu, ehkä ei. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt tästä mainintaa, mutta päättää keskustelupalstalla jorinansa älykkäästi "että silleen...".

Joku/jotkut käyttää tuota varmaan vaan vittuillakseen, en tiedä. Junttia silti!
 

axe

Jäsen
Ehkä mainittu, ehkä ei. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt tästä mainintaa, mutta päättää keskustelupalstalla jorinansa älykkäästi "että silleen...".

Joku/jotkut käyttää tuota varmaan vaan vittuillakseen, en tiedä. Junttia silti!

On kyllä totta. Ugh, olen puhunut!
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Mielestäni autolla töihin meneminen on todella junttia.

Jep. Julkisilla menee työmatkoihin yhteensä n.2h30min/päivä ja omalla (velka) autolla n.1h20min. Rahaa kuluu bensoihin kuukaudessa noin 30€ enemmän kuin seutulippuun. Olen siis juntti kun maksan 30euroa 21x1h10min = 24h30min vapaa-ajasta eli karvan verran yli 1€/h? Visvat on perseestä. Tai vitusta.
 

-RVL-

Jäsen
Oliko tuo auton käyttö sitten tosissaan vai vitsillä heitetty, mutta vaikeaa olisi täälläkin ilman autoa. Jäisi koulut ja työt tekemättä, kun ei sattumalta mene viiden kilometrin säteeltä kotia / 10 km säteeltä määränpäätä julkisia. Se olisi pitkä matka pyöräillä tai talsia jalan.

ps. autostani on syöttöjä nostettu ja pidän sitä joka aamu 10-15 minuuttia tyhjäkäynnillä, joten tällä vain korostan tätä auton käytön junttiutta. Jaloissani on muuten ulkoillessa täälläkin joku tovi sitten juntiksi todetut turvakengät, ainoat kenkäni.
 
Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mä olen kuullut tuon versiona Matteus, Markus, Luukas ja Pasi. Menee evankeliumit järjestykseen. Ilmeisesti usko hiipunut kolmannen jälkeen.

Ei kun faija oli jo Johannes.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Pipari"-termin käyttö puhuttaessa naisen sukupuolielimestä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jep. Myös pimppi, toosa, pillu, pimppi, tuhero, pimpero, ja piirakka ovat juntteja nimityksiä naisen sukupuolielimistä.

Se on vagina tai emätin.

Minusta on junttia kysyä kaverilta, oletko saanut pillua viime aikoina. Vielä juntimpaa on kysyä, oletko saanut emätintä viime aikoina.

Se on sukupuolielin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Se on sukupuolielin.

Siis oletko saanut sukupuolielintä? Yksi paikallinen ääliö oli jalostanut tuota vielä pidemmälle kysymällä oletko saanut persettä? Jos vastaus oli kieltävä, hän jatkoi, että antanut olet ainakin. Ja sitten kunnon lihavan pojan nauru perään. Hieno ihminen.

Olen kyllä samoilla linjoilla. En vain tiedä onko noiden asioiden kysyminen tai niistä kertominen ulkopuoliselle junttia, mutta ei se kovin poliittisesti korrektiakaan ole.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni erittäin juntti mutta myös miellyttävä termi, joka tarkoittaa vaginaa, on jakorassia. Nimenomaan rassia.

Sain eilen kipenen jakorassiata.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kyllähän pilluun liittyen kaikkein junttimaisinta olisi tulla kertomaan siitä Jatkoaikaan joka kerran, kun sitä on tullut saatua. Jos siis joku tekisi sellaista.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Jalkapallo on hieno urheilulaji, mutta kuullessani puhuttavan "jaliksesta" alkaa savu nousta korvista! Fudis menee vielä kutsumanimenä, mutta...

Pienet asiat...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jalkapallo on hieno urheilulaji, mutta kuullessani puhuttavan "jaliksesta" alkaa savu nousta korvista! Fudis menee vielä kutsumanimenä, mutta...

D:n tunkemisen sanoihin joihin se ei kuulu on junttimaista jos mikä. Fudis, dumari... junttimaisuuden aatelia.

Jaliksessa ei ole suurempaa vikaa, eikä futiksessakaan. Sen sijaan "säbä" puhuttaessa sählystä tai salibandysta särähtää korvaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rapajuoppojen keski-ikäisten miesten tapa mennä lirkuttelemaan noin 20-vuotiaille naisille arkiaamuisin. Ja varsinkin heidän (siis juoppojen) tapa hirnua omille iskurepliikeilleen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
D:n tunkemisen sanoihin joihin se ei kuulu on junttimaista jos mikä. Fudis, dumari... junttimaisuuden aatelia.

Jaliksessa ei ole suurempaa vikaa, eikä futiksessakaan. Sen sijaan "säbä" puhuttaessa sählystä tai salibandysta särähtää korvaan.

Samaa mieltä muuten, mutta salibandyn kohdalla "säbä" ei särähdä ollenkaan korvaan. Pelaan itse ko. lajia ja ehkä senkin takia tottunut nimitykseen, sen verran yleinen kuitenkin "piireissä". Mielestäni ihan hyvä, että salibandyllakin oma nimityksensä kun jääkiekostakin puhutaan lätkänä ja jalkapallosta futiksena. "Sähly" ei tule kuuloonkaan, koska sillä viitataan siihen koulujen liikuntatunneilla käytävään hakkaamiseen tai vaihtoehtoisesti katusählyyn. Säbä siis ihan hyvä nimitys.

Mainitsemasi "jalis" kuulostaa todella typerältä. Futis tai jalkapallo minulle. Makuasioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös