Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 639 568
  • 13 571

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Koko tuo Stuntman kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun.

Toinen hyvä haku on ajella ruosteen raiskaamalla limousinella pitkin pikkukylien raitteja ja kuvitella sen olevan jotenkin spesiaalia. Työtön kaveri monkey suitissa kuskina.

Tuli tänään myös katsottua pitkästä aikaa Matkaoppaita, joista matskua riittäisi tänne, niin vierasta kuin itse oppaista, enemmän kuin tarpeeksi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
":D"-hymiön käyttö joko niin, että hymynaaman välissä on rako tähän tyyliin ": D" tai sitten hymiön käyttö tekstin perässä tällä tavalla:D

Vittu.
 
":D"-hymiön käyttö joko niin, että hymynaaman välissä on rako tähän tyyliin ": D" tai sitten hymiön käyttö tekstin perässä tällä tavalla:D

Vittu.

Varsinkin nimimerkki Vanha Len käyttää tuota jälkimmäistä. Saatana kun ärsyttää. Tämä tosin sopisi paremmin tuonne Ärsyttävin sana tai termi -ketjuun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hymiöiden käyttö kaikkinensa on pöljää. Jos ei tekstillä pysty ilmaisemaan asioita tarpeeksi hyvin pärjätäkseen ilman noita äks-dee-yhdistelmiä, niin kannattaisi ehkä lopettaa kirjoittaminen kokonaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
":D"-hymiön käyttö joko niin, että hymynaaman välissä on rako tähän tyyliin ": D" tai sitten hymiön käyttö tekstin perässä tällä tavalla:D

Vittu.

Tähän vahva sama. Ärsyttävää ja junttimaista on myös hymiöiden raiskaaminen tähän tyyliin ":DDDDDD" siis todella ärsyttävää. Junttimaista on myös "=D" tyylisten hymiöiden käyttö. Verenpaine nousee heti, kun vastaavia hymiöitä tulee netissä vastaan. Ärsyttävää ja ehkä hivenen junttia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymiöiden käyttö kaikkinensa on pöljää. Jos ei tekstillä pysty ilmaisemaan asioita tarpeeksi hyvin pärjätäkseen ilman noita äks-dee-yhdistelmiä, niin kannattaisi ehkä lopettaa kirjoittaminen kokonaan.
Sama periaate.

On sitten kyseessä viesti tänne, tekstiviesti jollekin tai sähköposti esim. duuniasioissa tai missä tahansa asioissa, ikinä ei näppäimiltäni hymiö eksy sekaan.

Esim. duunissa tuo välillä mietityttää kun joku naispuolinen laittaa viestiin jotain letkautusta hymiöineen, siihen sitten lähetän oman sarkastisen tai muuten tulkinnanvaraisen vastaukseni johon heidän tyylillään tulisi lisätä läjä hymynaamoja, niin mietin vaan että jos ei vastapuoli nyt tajua tuota huumoriksi niin siellähän ihmettelee sitten olinko tosissani jonkun asian suhteen vai ei.

Mutta ilman hymiöitä on elämässä pärjättävä, tai siis ei muiden ole tarve pärjätä ilman eivätkä ne minua muiden kirjoittamana mitenkään vituta, mutta minun tyyliini ne eivät kuulu.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Melko junttia on myös pitää hymiöiden käyttöä junttimaisena. Tervetuloa 2000-luvulle helvetin fossiilijuntit! ;D
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melko junttia on myös pitää hymiöiden käyttöä junttimaisena. Tervetuloa 2000-luvulle helvetin fossiilijuntit! ;D
Huom! Evil sanoi hymiöiden käytön olevan pöljää, olin hänen kanssaan samaa mieltä eli oltiin toki pahasti metsässä ketjun aiheeseen nähden mutta pöljyys ja junttius on toki eri asia.

Tämä täsmennys ihan vaan sen takia, että aika ihmeissään sitä on tässä ketjussa saanut kuukausien varrella itsekin olla sen suhteen, mitä kaikkea ihmiset pitää junttimaisena. Ja sitä hymiöiden käyttö ei suinkaan siis mielestäni ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Melko junttia on myös pitää hymiöiden käyttöä junttimaisena. Tervetuloa 2000-luvulle helvetin fossiilijuntit! ;D
Niin, en tarkoittanut että se olisi junttia, vaan kirjaimellisesti pöljää. Aikuinen kirjoittaja antaa itsestään keskenkasvuisen vaikutelman noilla helvetin syheröillä. 13-vuotiailta niitä vielä voi odottaa, mutta täysi-ikäisiltä... Huh huh. Ihan sama kuin aikuisella miehellä lippahattu, se näyttää lapselliselta ja typerältä. Aivan kuin hymiöt.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huh huh. Ihan sama kuin aikuisella miehellä lippahattu, se näyttää lapselliselta ja typerältä.

Rillipäälle tuo on käytännöllinen silloin kun sataa vettä/lunta, saa kakkulat sateensuojaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Niin, en tarkoittanut että se olisi junttia, vaan kirjaimellisesti pöljää. Aikuinen kirjoittaja antaa itsestään keskenkasvuisen vaikutelman noilla helvetin syheröillä. 13-vuotiailta niitä vielä voi odottaa, mutta täysi-ikäisiltä...

Väärä hälytys siis. Mutta edelleen sanoisin, että tervetuloa 2000-luvulle. Mielestäni nuo hymiöt ovat kuitenkin ihan hyvä tapa korostaa sanomaa, kunnei mennä ihan liiallisuuksiin niiden kanssa. Samaan tapaan voisi sanoa, että nauraminen tai hymyily on typerää ja kannattaisi olla kokonaan puhumatta, jollei sanoilla pysty tuollaisia asioita esittämään. Ja perään joku sopiva hymiö.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minullakin oli teini-iässä ehdoton vaihe hymiöiden suhteen. Nyttemmin olen ymmärtänyt, että ne parantavat luettavuutta ja tekstin sujuvuutta chat-tyyppisissä keskusteluissa. Tietysti jos ainoat tyylilajit, joita kirjoittaa ja ymmärtää, ovat esseet ja työraportit, hymiöiden tehtävää voi olla hankala käsittää. Kirjoittaminen voi olla myös jatkettua juttelua kaverien kanssa fb:ssa jne.

Oli minulla juttua ketjun aiheeseenkin liittyen. Eilen oltiin kaveriporukalla saunomassa ja juomassa, eli rillaamassa. Totta kai pari sankaria karkasi järven jäälle kokeilemaan, miten hyvin se kantaa. Eihän se kantanut. Näytti kyllä hauskalta, kun kaksi ukkoa humpsahtaa perä perää jäihin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
"Tein sulle kotiviinin" -kappaleen laulaminen verkkarit yllä lähikapakan karaokessa vakioasiakasruusun kera.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minullakin oli teini-iässä ehdoton vaihe hymiöiden suhteen. Nyttemmin olen ymmärtänyt, että ne parantavat luettavuutta ja tekstin sujuvuutta chat-tyyppisissä keskusteluissa. Tietysti jos ainoat tyylilajit, joita kirjoittaa ja ymmärtää, ovat esseet ja työraportit, hymiöiden tehtävää voi olla hankala käsittää. Kirjoittaminen voi olla myös jatkettua juttelua kaverien kanssa fb:ssa jne.
Minun teini-iässäni hymiöitä ei ollut. Varsinkaan niitä ei ollut silloin, kun opin kirjoittamaan ja lukemaan, eli 70-luvulla. Vuosikymmenet olen pärjännyt ilman niitä, joten en helvetissä ala opettelemaan moisia kotkotuksia enää keski-iän korvilla.

Ja olen kyllä kirjoittanut ihan kaikkea: kouluaineista ja runoista lauluntekstien ja pakinoiden kautta novelleihin ja akateemisiin tutkielmiin. Myös chattailtu on, ja ihan hyvin olen pärjännyt suomen ja englannin kielillä. Nuorison merkkikieltä en ole tarvinnut.

Sitten kun Hesarin uutissivuilla tekstiä rytmittävät hymiösyheröt, saatan ottaa asian uudelleenharkintaan. Ennen en.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

[OT]Tuo Jukka Poika on muuten erikoinen tapaus. Tunnen henk.koht. useita jannua lukiossa opettaneita ja kaikilla on vain positiivista sanottavaa kaverista. Siis vaikka normaalisti disauttavat kylmästi suurin piirtein jokaista lääkiksen/kauppiksen/oikiksen käymättä jättänyttä entistä opiskelijaa ja voisi olettaa, että Suomi-reggaelle ja hamppuilulla ei paljon lisäarvostusta noissa piireissä kerätä myöskään. Pisteet lisäksi siitä, että kun lukion jälkeen opiskelupaikkaa ei irronnut, niin meni kuulemma hyvällä asenteella puisto-osastolle duuniin, ei jäänyt kotiin viettämään "välivuotta" tjps. shaibaa tai kitisemään työnteon kannattamattomuudesta, johon tälläkin palstalla useasti törmää.[/OT]
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minun teini-iässäni hymiöitä ei ollut.


Koko teksti. Aamen.

Joskus joku saa omat ajatukset punottua yhteen ja tässä oli se. Lasillinen Palmaa kirjoittajalle mun piikkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös