Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 482
  • 13 571
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Junttimaista on soitella vielä tänäkin päivänä näissä kaudenlopettajaisissa Radioon. Kyseinen toiminta voidaan luokitella juntiksi alunperinkin, mutta siitä huolimatta se oli hauskaa silloin, kun jullit tuon toteutti joitain vuosia sitten...

Ps. Kuka sitä Suskia muuten pani?

Menisit vaikka töihin. Kirjoitin tämän, koska se oli vielä mahdollista.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menisit vaikka töihin. Kirjoitin tämän, koska se oli vielä mahdollista.

Vilpittömät pahoittelut, jos näkemykseni junttimaisesta toiminnasta on erilainen kuin sinulla. Etkös se muuten ollut sinä, joka sinne töihin yritti kömpiä krapulaisena joskus puoliltapäivin..? Toiset oli siinä vaiheessa jo paiskineet hommia monta tuntia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vilpittömät pahoittelut, jos näkemykseni junttimaisesta toiminnasta on erilainen kuin sinulla. Etkös se muuten ollut sinä, joka sinne töihin yritti kömpiä krapulaisena joskus puoliltapäivin..? Toiset oli siinä vaiheessa jo paiskineet hommia monta tuntia.

Saisinko tästä lisätietoa, olen vissiin ollut niin tumuissa, etten muista koko asiaa?
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saisinko tästä lisätietoa, olen vissiin ollut niin tumuissa, etten muista koko asiaa?

Saat toki. Koitin kaivaa lisätietoa itsekin, mutta kaikesta päätellen olin sekoittanut sinut johonkin toiseen teikäläiseen. Pahus, meni meikäläisen hassunhauska vastasutkautus nyt sitten aivan päin persettä. Junttimaista sekin, heitellä kuittia takaisin ja epäonnistua siinä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saat toki. Koitin kaivaa lisätietoa itsekin, mutta kaikesta päätellen olin sekoittanut sinut johonkin toiseen teikäläiseen. Pahus, meni meikäläisen hassunhauska vastasutkautus nyt sitten aivan päin persettä. Junttimaista sekin, heitellä kuittia takaisin ja epäonnistua siinä.

Ei siin mitn, juhlat jatkuu. Nyt menen saunaan ja kuuntelen kuinka Poika. Tyttäreni valitsi kappaleen, en minä.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tämä on kyllä huikea ketju, aina saa hyvät naurut!

Tästä joku äiti voi vetää herneen nenään, mutta laitanpa silti. Junttia on se kun joka toinen lause koskee omia lapsia eli jutut keskittyvät pääasiassa vain jälkikasvuun tai niiden komentamiseen. Tähän vielä päälle se että tasaisesti voivotellaan kuinka äidillä on rankkaa. Jäätävää, niin jäätävää..
 

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eräänä kauniina kevätaamuna bussipysäkillä odottaessani ohi käveli tukevahko naikkonen päällään huppari jossa luki "Metallica-fontilla" selässä Multisilta (tiedätte varmaan tämän Metallica-logon esim levyjen kansissa). Siis tämä erittäin arvostettu lähiö Tampereen ja Sääksjärven välissä edustettuna mitä kauneimmalla tavalla. Gotta love Multsu <3
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Eräänä kauniina kevätaamuna bussipysäkillä odottaessani ohi käveli tukevahko naikkonen päällään huppari jossa luki "Metallica-fontilla" selässä Multisilta (tiedätte varmaan tämän Metallica-logon esim levyjen kansissa). Siis tämä erittäin arvostettu lähiö Tampereen ja Sääksjärven välissä edustettuna mitä kauneimmalla tavalla. Gotta love Multsu <3

Oisit tarjonnu tuopin ja juustohampurilaisen, ni oltais saatu yksi multsulainen äpärä (siis avioton lapsi, ei haukkumismielessä äpärä) lisää.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eräänä kauniina kevätaamuna bussipysäkillä odottaessani ohi käveli tukevahko naikkonen päällään huppari jossa luki "Metallica-fontilla" selässä Multisilta (tiedätte varmaan tämän Metallica-logon esim levyjen kansissa). Siis tämä erittäin arvostettu lähiö Tampereen ja Sääksjärven välissä edustettuna mitä kauneimmalla tavalla. Gotta love Multsu <3

Se oli siis yksin liikkeellä? Mä oon nähny luultavasti saman naisen miehensä kanssa Koivistonkylän Euromarketissa ostoksilla, molemmilla luonnollisesti sama paita päällä.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
MM-95-muoti. Printattu nimmaripaita oli huikea saavutus epäesteettisyydessään. Itselläni oli vihreät farkut yläasteen ekana päivänä.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä joku äiti voi vetää herneen nenään, mutta laitanpa silti. Junttia on se kun joka toinen lause koskee omia lapsia eli jutut keskittyvät pääasiassa vain jälkikasvuun tai niiden komentamiseen. Tähän vielä päälle se että tasaisesti voivotellaan kuinka äidillä on rankkaa. Jäätävää, niin jäätävää..

Ja tällaisilla äideillä on usein päällään joku "Äiti on nyt vähän väsy" tms. mukahauska t-paita. Mukahauskat t-paidat ja lakit ovat yleensäkin todella juntteja. Esim- "Saa juottaa", "Isäntä", "Emäntä" tai lapsilla "ad/hd" -paidat.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Sain tuossa erään kaverin hiiltymään täysin kun heitin läpällä "sä oot kyllä sen näkönen että vedät käteen 6 kertaa päivässä". Tämän jälkeen rupesi inttämään ettei ole edes teininä runkannut.

Pidän sitä melkein mahdottomana että pystyy olemaan runkkaamatta ellei ole jotain pahasti pielessä. Eli puhutaan nyt vaikka normaaleista viriileistä äijistä. Junttimaista on kieltää aivan selvä asia.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sain tuossa erään kaverin hiiltymään täysin kun heitin läpällä "sä oot kyllä sen näkönen että vedät käteen 6 kertaa päivässä".

Miltäs tämä kaveri sitten näytti? Tyytyväiseltä, onnelliselta, uupuneelta, rauhalliselta? Mä en keksi miltä tälläinen kaveri näyttää, jos taas ei pidempään aikaan ole pusseja tyhjentänyt (omatoimisesti tai seuralaisen kanssa) niin sen luulisi kaverista helpommin huomaavan.
 

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Se oli siis yksin liikkeellä? Mä oon nähny luultavasti saman naisen miehensä kanssa Koivistonkylän Euromarketissa ostoksilla, molemmilla luonnollisesti sama paita päällä.

"Tekstiilikaksoisuus" on muuten aika junttia. Tämä pariskunta vie senkin junttiuden aivan uudelle tasolle. Ja kyllä, uskon kyseessä olevan saman henkilön vaikken ikinä olisi uskonut tällaisen ryhävalaan ketään seuralaista itselleen löytävän.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Miltäs tämä kaveri sitten näytti? Tyytyväiseltä, onnelliselta, uupuneelta, rauhalliselta? Mä en keksi miltä tälläinen kaveri näyttää, jos taas ei pidempään aikaan ole pusseja tyhjentänyt (omatoimisesti tai seuralaisen kanssa) niin sen luulisi kaverista helpommin huomaavan.

Kaveri aina haukkuu itseään rumaksi ja tiedostaa että on ruma. Lisäksi häntä saa haukkua rumaksi, ei ainakaan myönnä että siitä olisi haittaa. Jotakin siinä vittuiltiin toisillemme ja sitten heitin tuon mitä kerroin ylempänä. Ei tässä jutussa niinkään järkeä ole vaan se mitä se heitti ettei runkkaa niin..
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sain tuossa erään kaverin hiiltymään täysin kun heitin läpällä "sä oot kyllä sen näkönen että vedät käteen 6 kertaa päivässä". Tämän jälkeen rupesi inttämään ettei ole edes teininä runkannut.

Pidän sitä melkein mahdottomana että pystyy olemaan runkkaamatta ellei ole jotain pahasti pielessä. Eli puhutaan nyt vaikka normaaleista viriileistä äijistä. Junttimaista on kieltää aivan selvä asia.

Jos se kaverisi onkin hillitön panomies, joka on aina päässyt tyhjentämään itsensä naisen sisään? Ei silloin tarvitse runkkailla, jos on aina naaras käden (tai muun elimen) ulottuvilla.

Tai sitten hän on syntyjään zen-munkki, jolle lihalliset asiat ovat turhuuksien turhuutta.

Täysi impotenssi teinistä pitäen tai teini-ikää ennen koettu kastraatio ovat myös mahdollisia. Tunnusmerkkejä korkea ääni, parrattomuus ja usein lihavuus.

Muita selityksiä en kyllä minäkään keksi miehestä, joka väittää, ettei ole edes teininä runkannut eikä runkkaa vieläkään.

Paitsi tietysti se selitys, että kaveri puhuu paskaa.
 

Lohipoika

Jäsen
Kyllähän tuo Kisapuiston homouden vertaaminen nekrofiliaan, pedofiliaan ja muihin vastaaviin tuolla homoketjussa nousee aika korkealle junttimaisuuslistalla. Täytyy vain toivoa, että kaveri ei ole ihan tosissaan vaan on löytänyt mielestään loistavan trollaamiskeinon.

Kun olin saanut tuon viestin kirjoitettua, huomasin, että senhän voi lukea kahdella tavalla. En siis vihjaa, että Kisapuisto itse olisi homoseksuaali, vaikka useinhan nämä suurimmat homouden vastustajat ovat itse niitä homoja, vaan että Kisapuiston kommentit homoudesta ovat sitä junttimaisuutta. Yllä olevan kappaleen neljänneksi sanaksi voisi siis lisätä "harrastama", mutta tuosta tulisi vain lisää kaksimielisyyttä. Pois sellainen minusta. Lohipoika ei pane muiden suihin sanoja.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Äiti pesee aikuisen poikansa pyykit.

Asun tälläisessa vanhassa pienkerrostalossa ja tässä asuu myös äiti ja poika, tosin eri asunnoissa.
Äsken kävin ulkona vähän istuskelemassa, niin siellä se äiti laitteli pyykkinarulle tämän yli nelikymppisen pojan Stamyksinan paitoja kuivumaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Äiti pesee aikuisen poikansa pyykit.

Asun tälläisessa vanhassa pienkerrostalossa ja tässä asuu myös äiti ja poika, tosin eri asunnoissa.
Äsken kävin ulkona vähän istuskelemassa, niin siellä se äiti laitteli pyykkinarulle tämän yli nelikymppisen pojan Stamyksinan paitoja kuivumaan.

Minun mielestäni tuo kuulostaa vaan järkevältä, jos asuvat kerran vierekkäin ja molemmat ovat vielä yksinasuvia. Eipähän tarvitse molempien pestä vajaita koneellisia ja vaatteita ei tarvitse seisottaa pyykkikorissa kahta viikkoa odottamassa että saa koneellisen täyteen. Jollain vanhemmalla ihmisellä varsinkin saattaa tulla niin vähän pyykkiä että on vaan järkevää ottaa siihen jonkun toisen pyykit samaan koneelliseen jos tällainen mahdollisuus on.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minun mielestäni tuo kuulostaa vaan järkevältä, jos asuvat kerran vierekkäin ja molemmat ovat vielä yksinasuvia.

Kyllä näinkin, mutta kyllä sinne pyykkinarulle ripustettiin pelkästään farkkuja ja junttimaisia bändipaitoja. Ehkä ne käyttävät samoja vaatteitakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös