Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 633 344
  • 13 571

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
On muuten tämäkin palstalla nähty, viesti meni muistaakseni jotenkin tyyliin: "Olipa hyvä päivä tänään, menin naimisiin ja pubiliigan lädijengi hävisi Mestareitten liigassa."

On tosiaankin nähty, vaikka mies ei itse sitä enää myönnäkkään. Fudiskeskustelua seuraavat tunnistavat hänet esim. poikarakkaudesta johonkin helvetin 'Pyhään'.

Class act loppuun asti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
On tosiaankin nähty, vaikka mies ei itse sitä enää myönnäkkään.

Miksen myöntäisi? Koska minä olen tuon junttimaisen kirjoitelman tapaisen kirjoittanut päivänä jona menin naimisiin. Samana päivänä Englanti taisi pelata MM-kisoissa tasurin, jotain paskamaata vastaan. Itse toki olen juntiksi jo tunnustautunut, ikävämpi homma, jos vastaavan on kirjoittanut myös joku joka ei tätä julkista tunnustusta ole tehnyt.

Minä sentään olen mies, aivan kuten itsekin sen myönnät. Toisin kuin jotkut Ilvestä ja ManU:a kannattavat, jotka lähettelevät ala-arvoisia yksityisviestejä, joissa haukkuvat toisten kirjoittajien äidit, puolisot ja jälkikasvut. Valitettavasti eivät uskalla sitä julkisesti tehdä sanktioiden pelossa.

Omien junttimaisuuksieni lisäksi muiden junttimaisuuksista ärsyttää eniten englanninkielisten termien heittäminen Jatkoaikaviesteissä saati arkisissa keskusteluissa suomenkielisen tekstin sekaan on junttimaista. NHL-osiosta löytyy paljon tähän sopivaa materiaalia. Uuh, mä osata vahe Inglish.

"Ämmä-Taimi, keep your fucking head up." Tässä satunnainen esimerkki junttimaisuuden multihuipentumasta satunnaisen kirjoittajan satunnaisesta viestistä poimittuna. Ensin haukutaan vastustajan pelaaja ämmäksi, sitten kirjoitetaan maailmanhistorian junttimaisin lausahdus samalla kun vedetään Karjalaa kalsarit jalassa poikamiesboksissa.
 
Viimeksi muokattu:

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Minä sentään olen mies, aivan kuten itsekin sen myönnät. Toisin kuin jotkut Ilvestä ja ManU:a kannattavat, jotka lähettelevät ala-arvoisia yksityisviestejä, joissa haukkuvat toisten kirjoittajien äidit, puolisot ja jälkikasvut. Valitettavasti eivät uskalla sitä julkisesti tehdä sanktioiden pelossa.

Hmmm, erittäin valitettavaa, jos jotkut noin alas todellakin vaipuvat. Mutta kun selkeästi viittaat kannattamiini joukkueisiini, voisi asiaa tietämätön tulkita että meikäläinen olisi tuollaisia lähetellyt. Asiahan ei ymmärtääkseni näin ole?

Myönnetään, ämmittely otteluketjussa on junttia. Minkäs sille teet kun pieni pää vitutuspäissään napsahtaa väärästä tuomiosta.

Poikamiesboksista olen valitettavasti joutunut luopumaan jo reilu kymmenen vuotta sitten, joten ikää taitaa olla melko paljon reippaammin kuin sinulla, arvon Grainger. Tähänkin on pakko todeta, että valitettavasti.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsemurhan paheksuminen:

"Itsari ei oo koskaan mikään ratkaisu....lässyn lässyn..."
"Itsemurha on itsekäs/pelkurimainen teko....höpölöpö....."
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Anteeksi jo etukäteen pohjalaasilta.. Mutta kun tota Tuuri ohjelmaa katsoo vähän aikaa. Niin aina kun joku paikallinen avaa suunsa niin kyllähän se kuulostaa aina karmean juntilta.
Toisaalta.. Jos joku bamlaa stadin slangia niin sekin kuulostaa korvaan suhteellisen typerältä.
Itse tietysti puhun täydelliseti. hymiö.

Vielä kun oppisi kirjoittamaan.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Anteeksi jo etukäteen pohjalaasilta.. Mutta kun tota Tuuri ohjelmaa katsoo vähän aikaa. Niin aina kun joku paikallinen avaa suunsa niin kyllähän se kuulostaa aina karmean juntilta.

Tuuri on mun mielestä kyllä yks hauskimmista sarjoista, joita tällä hetkellä telkkkari tarjoaa. Onhan se todellakin junttimaisuuden huipentuma ja sille on täältä omasta norsunluutornista mukava naureskella.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuuri on mun mielestä kyllä yks hauskimmista sarjoista, joita tällä hetkellä telkkkari tarjoaa. Onhan se todellakin junttimaisuuden huipentuma ja sille on täältä omasta norsunluutornista mukava naureskella.

Mulle on ehkä pienoinen yllätys ollut, että Keskinen itte on ohjelmassa esiintyvistä hahmoista ehkä kaikkein junttimaisin. Se lavalla häröily Scorpionsin keikalla, Petri Nygårdin fanittaminen ja esim. viime jakson kommentit lypsykilpailun yhteydessä...ei jumalauta. Toinen suoskkini ko.sarjassa on ne äiti ja tytär jostain Nurmoosta (tai sieltäpäin) jotka pukeutuvat samalla tavalla (äitikin ikäiselleen täysin sopimattomaan makkarankuoreen).
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kaduille oli ilmestynyt MM2012-mainostelineitä, joissa on piirrettyä kuvaa hallin katsomosta. Kuvassa mm. ryhmä paidattomia, lihavia miehiä joilla puhekupla "Mikke, heitä ilmaveivi!".
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tupakanpoltto menee aika vahvasti tähän kategoriaan. Poltan myös itse.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tupakanpoltto menee aika vahvasti tähän kategoriaan. Poltan myös itse.

No joo, mutta minusta nuuska menee vielä edelle. Olen tosin tainnut tähän ketjuun raportoidakin, että odottavat äidit maha pystyssä ja kessu huulessa jossain sairaalan tupakkapaikalla on kyllä jotain aivan uskomattoman typerän näköistä. Nuuskaavaa odottavaa tai oikeaa äitiä en halua kyllä edes ajatella, ja elän illuusiossa, ettei sellaisia ole.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Nuuska, todellakin. On se kovan jätkän merkki, ai juma. Svea päähän, farkut sukkien sisään, lacostet jalkaan ja biitti huuleen. Pelimies.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Vahva sama ylläoleviin. Onhan sellainen pullottava ylähuuli helvetin juntin näköistä. Röökaamisessa muuten on erilaisia junttiusasteita. Se on todella junttia, jos tekee tupakoinnistaan numeron. Sanoo vähän väliä että "oliskohan nyt aika pistää tupakaksi", polttaa hyvin suurieleisesti pitäen röökiä peukalon ja etusormen välissä, puhaltelee savurenkaita jne. Helvetin junttia on myös katsoa oikeudekseen polttaa missä tahansa välittämättä kanssaihmisistä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylisuuret vyönsoljet - pahimmillaan leveyttä noissa junttimaisuuden huipentumissa on noin 30 senttiä ja kaiken kruunaa vielä joku todellista tilannetajuttomuutta kuvaava lause: "south will rise again" tai " eagle has landed".
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Keskustelu, jossa kuvaillaan millainen oma uloste on ollut ja verrataan sitä vaikka johonkin leffaan. Ei saatana. Ala-asteella tai Reeperbahnilla nämä kakkajutut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Keskustelu, jossa kuvaillaan millainen oma uloste on ollut ja verrataan sitä vaikka johonkin leffaan. Ei saatana. Ala-asteella tai Reeperbahnilla nämä kakkajutut.

Ja jätkän allekirjoituksessa. Kiitos inspiratsiosta!

EDIT: perkele niin on muuten minunkin...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuvaile kakkaasi-ketju. Ei saatana miten pöljää ja junttia vaikka itsekin melko suvaitsevainen olen. Tekemisen puutetta...?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kyllähän tämä
Ilmaveivipeli
taitaa tänne ketjuun kuulua. Pelissä yritetään heittää Ruotsin (!) maaliin ilmaveiviä, selostaja hokee mukahauskuuksia ja taitaa yleisökin ölistä "veiviä". Ja tottakai peli loppuu kun on heittänyt 5 osumaa ja tilanne on 6-1.
 
Viimeksi muokattu:

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Älkää nyt luulko väärin! Minä kunnioitan kotimaatani todella paljon ja arvostan kaikkia jotka on sitä puolustaakseen tehnyt kovan työn!

Vähän vain jotenkin tuntuu junttimaiselta päivältä, tuota tv2 paraatia kun katseli niin sitä katsellessa tuli juntti olo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös