On tosiaankin nähty, vaikka mies ei itse sitä enää myönnäkkään.
Miksen myöntäisi? Koska minä olen tuon junttimaisen kirjoitelman tapaisen kirjoittanut päivänä jona menin naimisiin. Samana päivänä Englanti taisi pelata MM-kisoissa tasurin, jotain paskamaata vastaan. Itse toki olen juntiksi jo tunnustautunut, ikävämpi homma, jos vastaavan on kirjoittanut myös joku joka ei tätä julkista tunnustusta ole tehnyt.
Minä sentään olen mies, aivan kuten itsekin sen myönnät. Toisin kuin jotkut Ilvestä ja ManU:a kannattavat, jotka lähettelevät ala-arvoisia yksityisviestejä, joissa haukkuvat toisten kirjoittajien äidit, puolisot ja jälkikasvut. Valitettavasti eivät uskalla sitä julkisesti tehdä sanktioiden pelossa.
Omien junttimaisuuksieni lisäksi muiden junttimaisuuksista ärsyttää eniten englanninkielisten termien heittäminen Jatkoaikaviesteissä saati arkisissa keskusteluissa suomenkielisen tekstin sekaan on junttimaista. NHL-osiosta löytyy paljon tähän sopivaa materiaalia. Uuh, mä osata vahe Inglish.
"Ämmä-Taimi, keep your fucking head up." Tässä satunnainen esimerkki junttimaisuuden multihuipentumasta satunnaisen kirjoittajan satunnaisesta viestistä poimittuna. Ensin haukutaan vastustajan pelaaja ämmäksi, sitten kirjoitetaan maailmanhistorian junttimaisin lausahdus samalla kun vedetään Karjalaa kalsarit jalassa poikamiesboksissa.
Viimeksi muokattu: