Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 415
  • 13 571

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
ilman paitaa julkisilla paikoilla (helteellä) liikkuvat ihmiset
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Nykyinen muoti-ilmiö, eli hirveä vauhkoaminen ruoasta. Ei voi syödä leipää, hiilihydraatit on bad mmkay? Eikä tietenkään mitään rasvaista, paitsi yhden lusikallisen rypsiöljyä. Vittu kun ihmisiltä lähtee kaikki lapasesta. Tästä saisi taas hyvän aiheen South Parkiin.

Luomu on myös tulossa muotiin mutta sille lähtee kannatus täältä, saattaa olla että mieli muuttuu kun tässäkin päästään hysteria-asteelle.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
ilman paitaa julkisilla paikoilla (helteellä) liikkuvat ihmiset

Tästä tuli mieleen että tänään tuli nähtyä mäkissä keski-ikäinen pariskunta josta mies tuli liikkeeseen ilman paitaa ja nainen paljain jaloin. Molemmilla oli rullaluistimet käsissä ja olivat hikisiä kuin mitkäkin siat. Ihan vitun junttia. Olivat varmaan jostain hämeenkyröstä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nykyinen muoti-ilmiö, eli hirveä vauhkoaminen ruoasta. Ei voi syödä leipää, hiilihydraatit on bad mmkay? Eikä tietenkään mitään rasvaista, paitsi yhden lusikallisen rypsiöljyä.
Luomu on myös tulossa muotiin mutta sille lähtee kannatus täältä, saattaa olla että mieli muuttuu kun tässäkin päästään hysteria-asteelle.

Tähän vahva sama. Ainakin liikkuva, normaalipainoinen ihminen voi helvetin varmasti syödä ja tartteekin hiilihydraatteja. Ja iiik, toi ruoka on varmaan myrkyllistä, kun sen tuoteselosteesta löytyi yksi lisäaine. (Joo, marinadibroilerit yms. teollisuusmössöt ON paskaa ja luomu maistuu paremmalta, mutta joku raja siihen hysteriaan).
Toinen ja äärimmäisen juntti ääripää on sitten nämä "kokolihaa syövät heteromiehet". Huomasitteko, söin makkaraa, olen ÄIJÄ - en oo koskaan syönyt mitään vihreetä, enkä syö. Ja olet myös vitun läski, hengästyt kahden kerrosvälin kävelystä ja näytät ikäistäsi 10-20 vuotta vanhemmalta, mutta tällä, sairaskertomuksellasi ja elintavoillasi ei tietenkään ole mitään yhteistä. Saati että olisit jotenkin itse vastuussa.
Eli: totta helvetissä jokainen saa syödä mitä lystää, mutta tartteeko siitä tehdä joku elämäntehtävä ja rääkyä aiheesta muille lähes päivittäin? Ja ne mäkkisafkan haittapuoletkin on tosiaan (osin) oma valinta.

Mä vähän epäilen, että moni mäkkisafkan haukkuja syö kotona vielä huonompaa ruokaa, mutta itse ei vaan sitä tajua.

Voi olla ja mäkkisafka maistuu joskus (turhan) hyvin täälläkin, mutta point missed. Viherhomolespoterveysfasisteista valittavat kokolihajuntit kun tuntuvat usein "unohtavan", että vaikka pelkästään mätöstä ja makkarasta koostuva ruokavalio on tasan oma asia, sillä on hintansa. Viimeistään kolmenkympin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
koko teksti....

Suurinta vitutusta aiheuttaa oikeasti vanhemmat naishenkilöt (mummot) jotka vievät aina sen 2 paikkaa, koska laukku/kärry vie toisen paikan. Kun kohteliaana menee kysymään voisiko siirtyä, vastaukseksi tulee "Kyllähän sinä nuorempana jaksat seistä/Minne minä tämän kassin tungen" Muutenkin vituttaa osa vanhemmista ihmisistä, jotka käyttävät "oikeuksiaan" väärin. Olen kyllä nuori, mutta 8 tunnin työpäivän jälkeen olisi kiva päästä bussissa edes istumaan. Toki suurta vitutusta aiheuttaa nämä kiusaajamummot/papat jotka vainoavat suoraan sanottuna nuoria ja jokaisessa tilanteessa soittamassa poliisille, kun vahingossa nuorempien poikien mopot pöllyttävät hiekkaa ilmaan tai vastaavaa.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Farkkuhaalarit kenellä tahansa.

Saamari tästä tulee mieleen omat yläasteajat, toki tämä oli 90-luvun alkupuolella mutta sopi nuo tuolloin hyvin varustetuille tytöille. Toki nykyään kaikki tuon aikainen taitaa olla enemmän tai vähemmän junttia.

Ja lappuhaalarit miehellä on aina ollut mun makuun enemmän homoo kuin junttia tai olkoon junttihomoutta sitten.

Nyt kun itse on päässyt tupakasta eroon, niin kyllä tupakanpolttajat näyttävät junteilta omaan silmään.
 

julle-jr

Jäsen
Eikös siitä ole ollut jo aiemminkin tässä ketjussa puhetta, että farkkujen käyttö ylipäätään on junttia, siis jos ei tee jotain työtä, joissa farkkujen kestävyydestä on hyötyä. Farkut kuitenkin on kehitetty työasuksi alun alkaen Italian laivastossa. Myöhemmin sitten farkuista tuli ehkä vieläkin juntimpia, kun muistaakseni Levi Strauss tai joku hänen lähipiiristään keksi vahvistaa liitoksia jollain kupariniiteillä. Tällaiset likaiseen työhön ja kestämään suunnitellut vaatteet ovat väkisinkin juntteja, jos ne päällä menee vaikkapa ravintolaan.

Minusta farkkuhaalari ei ole paljoakaan juntimpi kuin mitkä tahansa muut farkut, juuri siksi, että työasusta kuitenkin puhutaan, eli ei haalarimallisuus kokonaisuutta paljoa heilauta. Käytän toki itsekin farkkuja melko paljon, mutta en olekaan väittänyt etten olisi juntti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ai, vai on farkkujen käyttö junttimaista. Itse olen ollut siinä uskossa, että farkkuja pitävät miehet seurustelevat keskenään (eräänlainen dresscode siis). Minä en pidä farkkuja enkä toki hamettakaan...
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tässä foorumissahan näyttää vierailevan Feijoja paljon. Ei se mitään suorat/pussi-housut ja jatsarit/saappaat ne miehen vasta tekevätkin...
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jep ja mäkin näin sieluni silmin kuinka Tallinnanaukiolla porukassa näppäillään Ipadeja. Luulin siis hoganneeni läpän, mutta pitänee tästä lähteä kohti junttimaisuuden pyhää kolminaisuutta, kalja+makkara+sauna.

Hauskoja Jusseja (myös Malmille) !
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, onko näitä jo mainittu, mutta Risto Kaskilahti ja Antero Mertaranta. Telkusta tuli Elixir-ohjelman mainos ja toi tekohauska Kaskilahti kun siellä vialhti, niin välitön, voimakas mielleyhtymä puolivulgaariin junttiuteen syntyi ehti. Mertarannan osalta junttiuden alleviivaa tekohauskuus ja ennaltakeksityt muka-hauskuudet entisestä tytöstä jne. Näiden juttujen kerronnallinen ote karkaa jo kolmannen sanan kohdalla, valitettavasti.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nyt on täältä Helsinki-Vantaalta bongattu oikea junttidiscon kuningas. Löytyi vyölaukkua ja sukat&sandaalit yhdistelmä. Tähän päälle vielä hieman lyhyet housut, hawaii-paita, stetson ja erittäin kuuluva sekä näkyvä purkan mäyssytys vaan vahvensi näkemystäni siitä, että thejuntti on löytynyt.
 

Schadowan

Jäsen
Duunin ruokalassa näkee usein kun aikuiset ihmiset juovat ensimmäisen maitolasinsa tai syövät ruokaansa jo jonossa. Siis mitä helvettiä? Yksikin mamma otti vesimelonia ja alkoi lappaamaan sitä heti suuhunsa,vaikka vielä jonotti.

Muistuttaa jotain 5-vuotiasta lasta tai jopa jotain nälkäistä koiraa,joka ei malta odottaa,että saa ruokaa suuhunsa. Vitun juntit.
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on täältä Helsinki-Vantaalta bongattu oikea junttidiscon kuningas. Löytyi vyölaukkua ja sukat&sandaalit yhdistelmä. Tähän päälle vielä hieman lyhyet housut, hawaii-paita, stetson ja erittäin kuuluva sekä näkyvä purkan mäyssytys vaan vahvensi näkemystäni siitä, että thejuntti on löytynyt.

Tuon on pakko olla joku polttareitaan viettävä jamppa. Pakko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös