Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 998
  • 13 543

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Junttimaisinta mitä tiedän? Ämäm-lätkä, ruotsalaisille vittuilu, ruotsalaisten kehuminen, autoilu ja perheelliset.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ostaa moposkootteri (mikä ei ole mopo) 70cc pytyllä ja teharilla 46-vuotiaana kuten allekirjoittanut. Tai siis ostan.
 

Glove

Jäsen
Ostaa moposkootteri (mikä ei ole mopo) 70cc pytyllä ja teharilla 46-vuotiaana kuten allekirjoittanut. Tai siis ostan.
Ensi vuonna tulisi 50 täyteen, olisiko jo aika ostaa se mopo, jota en koslaan nuorena saanut. Peruste oli se, että:"sinulla on niin hyvä polkupyörä, et sä mitään mopoa tarvi."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä ketjussa on kyllä junttiutta taas ollut kiitettävästi, kun veli hampaat irvessä nauttii vaikka tekisi mieli raivota pelikiellon arvoisesti. Mainitkaa nyt joku, että Kouvola on paska kaupunki niin kaveri kilahtaa totaalisesti tai että Messi on huonompi kuin C. Ronaldo ja Lappeenrannassa on tosi mahtavaa.
Miksi kukaan viitsisi sanoa tuollaisia itsestäänselvyyksiä? Eikä muuten ole Turussakaan kovin ihmeellistä ole. Kaupunkia halkoo kurainen joki jonka rannalla on "hienoa" katsoa ördääviä spurguja ja lokkeja.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miksi kukaan viitsisi sanoa tuollaisia itsestäänselvyyksiä? Eikä muuten ole Turussakaan kovin ihmeellistä ole. Kaupunkia halkoo kurainen joki jonka rannalla on "hienoa" katsoa ördääviä spurguja ja lokkeja.
Oliko muuta?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Eiköhän se ollut tässä.
 

Liitteet

  • 20220527_232506.jpg
    20220527_232506.jpg
    117,8 KB · kertaa luettu: 304

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En muista olenko jo maininnut. Saattaa olla, mutta menkööt nyt. Nuuskaaminen on junttimaisinta. Varsinkin niiden klönttien kylväminen pitkin poikin muiden harmiksi. Käsittämätöntä sotkemista.
Toisena kun nakellaan auton ikkunasta grillikääreet ja kaikki muukin paska luontoon.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Perhepaikalle pysäköinti ilman perhettä.
Itse olen lapseton anti-juntti ja ajan joka vitun kerta perhepaikalle, kun sellainen on tyhjänä. Onko se joku invaliditeetti, että on tehnyt lapsia? Itse olette riesanne ansainneet, koittakaa kestää, niin kuin muutkin ihmiset.

Ai helvetti, kerran joku suurperhe purkautui rääkyvine lasteineen samaan aikaan viereiselle (perhe)paikalle. Kun lähdin autolta, kyseisen perheen ”pää” Scorpions-lippis päässä yritti tirkistellä tummennettujen takalasien läpi, että onko siellä lapsia vai ajoiko se hirveä kriminaali tuohon muuten vaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Itse olen lapseton anti-juntti ja ajan joka vitun kerta perhepaikalle, kun sellainen on tyhjänä. Onko se joku invaliditeetti, että on tehnyt lapsia? Itse olette riesanne ansainneet, koittakaa kestää, niin kuin muutkin ihmiset.

Ai helvetti, kerran joku suurperhe purkautui rääkyvine lasteineen samaan aikaan viereiselle (perhe)paikalle. Kun lähdin autolta, kyseisen perheen ”pää” Scorpions-lippis päässä yritti tirkistellä tummennettujen takalasien läpi, että onko siellä lapsia vai ajoiko se hirveä kriminaali tuohon muuten vaan.
Menetkö leikkipuistoonkin leikkimään, ettei ne vitun rääkyvät kakarat saa niitäkin vallattua?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Menetkö leikkipuistoonkin leikkimään, ettei ne vitun rääkyvät kakarat saa niitäkin vallattua?
Menen, jos sattuu leikityttämään!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse olen lapseton anti-juntti ja ajan joka vitun kerta perhepaikalle, kun sellainen on tyhjänä. Onko se joku invaliditeetti, että on tehnyt lapsia? Itse olette riesanne ansainneet, koittakaa kestää, niin kuin muutkin ihmiset.

Ai helvetti, kerran joku suurperhe purkautui rääkyvine lasteineen samaan aikaan viereiselle (perhe)paikalle. Kun lähdin autolta, kyseisen perheen ”pää” Scorpions-lippis päässä yritti tirkistellä tummennettujen takalasien läpi, että onko siellä lapsia vai ajoiko se hirveä kriminaali tuohon muuten vaan.
Viestisi on suoraan oikeassa ketjussa. Onnittelut
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestisi on suoraan oikeassa ketjussa. Onnittelut
Mielestäni myös tuo muiden pysäköinnistä valittaminen. Tämähän se ketju näille laatukeskusteluille on.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni myös tuo muiden pysäköinnistä valittaminen. Tämähän se ketju näille laatukeskusteluille on.
Paskasti pysäköiminen ja yleinen välinpitämättömyys kuuluvat kyllä myös tähän ketjuun.

Oletko niin läski ettet jaksa kävellä kauppaan kuin perhepaikoilta?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oletko niin läski ettet jaksa kävellä kauppaan kuin perhepaikoilta?
Ohi teidän kahden: vituttaa jos toimin kuskina, niin ihan normaalikuntoiset ihmiset marmattavat, kuinka pitää parkkeerata oven eteen. Ei kuulemma voi kävellä ruudukosta tai tienvarresta, vaan tottakai täytyy laittaa koko liikenne sekaisin ja jättää se kosla muiden tielle.

ABC:n parkkipaikka kello 22 jälkeen viikonloppuisin on muuten tämän ketjun kamaa. Corolla/Bemari/Volvo/Mersu-amikset kiskovat röökiä ketjussa, näiden kyydissä olevat alaikäiset lissut luulevat parin sidukan jälkeen olevansa jotain supermalleja ja kaikkein urpoimmat yrittävät haastaa riitaa ABC:llä asioivien kanssa. Yleensä se alkaa jostain pukeutumisen tai kävelytyylin arvostelusta (nimimerkillä kokemusta on), onneksi ovat itse hopparivermeissään kuin Voguen sivuilta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikä idea niissä perheparkeissa on ja miksi niihin ei saisi muutkin pysäköidä? Tervejalkaiset lapset osaavat kyllä kävellä kauppaan vähän pidemmältäkin ja samalla on hyvä tilaisuus opettaa lapsille varovaisuutta parkkialueilla. Osaavat sitten aikuisenakin kävellä vähän pidemmältä sinne kauppaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Paskasti pysäköiminen ja yleinen välinpitämättömyys kuuluvat kyllä myös tähän ketjuun.

Oletko niin läski ettet jaksa kävellä kauppaan kuin perhepaikoilta?
En minä paskasti pysäköi, ajan suoraan ja yleensä keskelle ruutua.

Jaksan toki kävellä, suurin osa pysäköinneistä tapahtuu ihan muunlaisissa parkkiruuduissa. :D Vapaaseen perheruutuun toki ajan, jos se on vapaana, kun sitä ei ole missään kielletty. En vaan ymmärrä, että onko se joku vitun vamma, jos on tehnyt lapsia. Muutenkin niitä kakaroita ja perheellisiä hyysätään ja palvotaan ja äidit on suunnilleen pyhimyksiä, jos niillä on lapsi. Ei kannata ymmärtää väärin, pidän kovasti lapsista, en vaan ymmärrä eikö lapset voi kävellä tai eikö niitä vitun hyökkäysvaunuja voi lykkiä pidemmältä? Siinä raskauskilotkin voi lähteä.

En ole myöskään väliinpitämätön, kuten huomaat varmasti.

p.s. Jos olet parkkipirkko, niin kerro, miksi siitä ei anneta sakkoja, jos se on väärin?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mikä idea niissä perheparkeissa on ja miksi niihin ei saisi muutkin pysäköidä? Tervejalkaiset lapset osaavat kyllä kävellä kauppaan vähän pidemmältäkin ja samalla on hyvä tilaisuus opettaa lapsille varovaisuutta parkkialueilla. Osaavat sitten aikuisenakin kävellä vähän pidemmältä sinne kauppaan.
Sulla ei sitten oo lapsia... vielä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sulla ei sitten oo lapsia... vielä?
On minulla 1 kappale. Tähän asti ollaan selvitty parkkipaikalta kauppaan asti ja sieltä takaisin autoon. Laivallekin ollaan uskallettu ottaa auto mukaan, vaikka siellä ei saa edes itse valita paikkaa mihin auto jätetään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En minä paskasti pysäköi, ajan suoraan ja yleensä keskelle ruutua.

Jaksan toki kävellä, suurin osa pysäköinneistä tapahtuu ihan muunlaisissa parkkiruuduissa. :D Vapaaseen perheruutuun toki ajan, jos se on vapaana, kun sitä ei ole missään kielletty. En vaan ymmärrä, että onko se joku vitun vamma, jos on tehnyt lapsia. Muutenkin niitä kakaroita ja perheellisiä hyysätään ja palvotaan ja äidit on suunnilleen pyhimyksiä, jos niillä on lapsi. Ei kannata ymmärtää väärin, pidän kovasti lapsista, en vaan ymmärrä eikö lapset voi kävellä tai eikö niitä vitun hyökkäysvaunuja voi lykkiä pidemmältä? Siinä raskauskilotkin voi lähteä.

En ole myöskään väliinpitämätön, kuten huomaat varmasti.

p.s. Jos olet parkkipirkko, niin kerro, miksi siitä ei anneta sakkoja, jos se on väärin?
Ei siihen perhepaikalle pysäköinti laitonta ole. Tämä on junttimaisuusketju, ei rikosketju. ”Minulla on oikeus!” Kyllä. Kaikilla on oikeus olla juntti halutessaan.

Perhepaikkojen idea on, että ovat hieman leveämpiä kuin muut paikat. Näin ollen lapsia on helpompi nostaa kyytiin kun auton kyljessä ei ole toista autoa kiinni. Siitä olemme samaa mieltä, että ei niiden perhepaikkojen tarvitsisi olla siinä oven edessä. Sama koskee sähköautojen latauspaikkoja. Miksi helvetissä niitä rakennetaan useasti parhaille paikoille, jolloin niihin pysäköivät torspot sitten vanhoilla nissaneillaan? Yhtä junttia toimintaa, mutta myös paskaa suunnittelua kieltämättä.

Hypermarketit paapovat perheellisiä, koska perheelliset kuluttavat yleensä paljon enemmän kuin sinkut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös