Noidenkin pipojen graafisen "ilmeen" suunnittelemisesta joku saa palkkaa. Jollain tavalla jopa lohdullinen ajatus.Eiköhän se ollut tässä.
MÄ OON JUNTTI AINA VIIS KERTAA ENEMMÄN EIKU..JOS ON KANSSANI ERIMIELINEN NIIN ON JUNTTI JA TYHMÄ
Itse olen lapseton anti-juntti ja ajan joka vitun kerta perhepaikalle, kun sellainen on tyhjänä. Onko se joku invaliditeetti, että on tehnyt lapsia? Itse olette riesanne ansainneet, koittakaa kestää, niin kuin muutkin ihmiset.Perhepaikalle pysäköinti ilman perhettä.
Menetkö leikkipuistoonkin leikkimään, ettei ne vitun rääkyvät kakarat saa niitäkin vallattua?Itse olen lapseton anti-juntti ja ajan joka vitun kerta perhepaikalle, kun sellainen on tyhjänä. Onko se joku invaliditeetti, että on tehnyt lapsia? Itse olette riesanne ansainneet, koittakaa kestää, niin kuin muutkin ihmiset.
Ai helvetti, kerran joku suurperhe purkautui rääkyvine lasteineen samaan aikaan viereiselle (perhe)paikalle. Kun lähdin autolta, kyseisen perheen ”pää” Scorpions-lippis päässä yritti tirkistellä tummennettujen takalasien läpi, että onko siellä lapsia vai ajoiko se hirveä kriminaali tuohon muuten vaan.
Menen, jos sattuu leikityttämään!Menetkö leikkipuistoonkin leikkimään, ettei ne vitun rääkyvät kakarat saa niitäkin vallattua?
Viestisi on suoraan oikeassa ketjussa. OnnittelutItse olen lapseton anti-juntti ja ajan joka vitun kerta perhepaikalle, kun sellainen on tyhjänä. Onko se joku invaliditeetti, että on tehnyt lapsia? Itse olette riesanne ansainneet, koittakaa kestää, niin kuin muutkin ihmiset.
Ai helvetti, kerran joku suurperhe purkautui rääkyvine lasteineen samaan aikaan viereiselle (perhe)paikalle. Kun lähdin autolta, kyseisen perheen ”pää” Scorpions-lippis päässä yritti tirkistellä tummennettujen takalasien läpi, että onko siellä lapsia vai ajoiko se hirveä kriminaali tuohon muuten vaan.
Mielestäni myös tuo muiden pysäköinnistä valittaminen. Tämähän se ketju näille laatukeskusteluille on.Viestisi on suoraan oikeassa ketjussa. Onnittelut
Paskasti pysäköiminen ja yleinen välinpitämättömyys kuuluvat kyllä myös tähän ketjuun.Mielestäni myös tuo muiden pysäköinnistä valittaminen. Tämähän se ketju näille laatukeskusteluille on.
Ohi teidän kahden: vituttaa jos toimin kuskina, niin ihan normaalikuntoiset ihmiset marmattavat, kuinka pitää parkkeerata oven eteen. Ei kuulemma voi kävellä ruudukosta tai tienvarresta, vaan tottakai täytyy laittaa koko liikenne sekaisin ja jättää se kosla muiden tielle.Oletko niin läski ettet jaksa kävellä kauppaan kuin perhepaikoilta?
En minä paskasti pysäköi, ajan suoraan ja yleensä keskelle ruutua.Paskasti pysäköiminen ja yleinen välinpitämättömyys kuuluvat kyllä myös tähän ketjuun.
Oletko niin läski ettet jaksa kävellä kauppaan kuin perhepaikoilta?
Sulla ei sitten oo lapsia... vielä?Mikä idea niissä perheparkeissa on ja miksi niihin ei saisi muutkin pysäköidä? Tervejalkaiset lapset osaavat kyllä kävellä kauppaan vähän pidemmältäkin ja samalla on hyvä tilaisuus opettaa lapsille varovaisuutta parkkialueilla. Osaavat sitten aikuisenakin kävellä vähän pidemmältä sinne kauppaan.
On minulla 1 kappale. Tähän asti ollaan selvitty parkkipaikalta kauppaan asti ja sieltä takaisin autoon. Laivallekin ollaan uskallettu ottaa auto mukaan, vaikka siellä ei saa edes itse valita paikkaa mihin auto jätetään.Sulla ei sitten oo lapsia... vielä?
Ei siihen perhepaikalle pysäköinti laitonta ole. Tämä on junttimaisuusketju, ei rikosketju. ”Minulla on oikeus!” Kyllä. Kaikilla on oikeus olla juntti halutessaan.En minä paskasti pysäköi, ajan suoraan ja yleensä keskelle ruutua.
Jaksan toki kävellä, suurin osa pysäköinneistä tapahtuu ihan muunlaisissa parkkiruuduissa. :D Vapaaseen perheruutuun toki ajan, jos se on vapaana, kun sitä ei ole missään kielletty. En vaan ymmärrä, että onko se joku vitun vamma, jos on tehnyt lapsia. Muutenkin niitä kakaroita ja perheellisiä hyysätään ja palvotaan ja äidit on suunnilleen pyhimyksiä, jos niillä on lapsi. Ei kannata ymmärtää väärin, pidän kovasti lapsista, en vaan ymmärrä eikö lapset voi kävellä tai eikö niitä vitun hyökkäysvaunuja voi lykkiä pidemmältä? Siinä raskauskilotkin voi lähteä.
En ole myöskään väliinpitämätön, kuten huomaat varmasti.
p.s. Jos olet parkkipirkko, niin kerro, miksi siitä ei anneta sakkoja, jos se on väärin?
Ne ruudut ovat hieman tavallisia ruutuja leveämpiä. Oikein pienet lapset ovat turvakaukalossa, joka usein otetaan autosta mukaan kauppaan. Kaukalo vaatii paljon tilaa oven avaamiselle.Mikä idea niissä perheparkeissa on ja miksi niihin ei saisi muutkin pysäköidä? Tervejalkaiset lapset osaavat kyllä kävellä kauppaan vähän pidemmältäkin ja samalla on hyvä tilaisuus opettaa lapsille varovaisuutta parkkialueilla. Osaavat sitten aikuisenakin kävellä vähän pidemmältä sinne kauppaan.
Sitten on myös lapsia jotka eivät osaa kävellä, tai lapsia jotka osaavat kävellä, mutta eivät vielä ymmärrä miten autojen seassa kuuluu kävellä. Ja niitä lapsia saattaa olla useampiakin kuin yksi. Siihen vielä vaikka rattaat lisäksi ja kaupasta yleensä tarttuu vähän jotain kannettavaakin mukaan. Kyllä, pidän idiootteina niitä, jotka parkkeeravat perhepaikoille ilman lapsia.Mikä idea niissä perheparkeissa on ja miksi niihin ei saisi muutkin pysäköidä? Tervejalkaiset lapset osaavat kyllä kävellä kauppaan vähän pidemmältäkin ja samalla on hyvä tilaisuus opettaa lapsille varovaisuutta parkkialueilla. Osaavat sitten aikuisenakin kävellä vähän pidemmältä sinne kauppaan.
Onhan se näppärä ruutu ison kokonsa takia, kyllä minä sen ymmärrän. Mutta mitäs sitten tehdään kun perheelliset on varanneet ne perhepaikat jo sieltä parkkialueelta? Pitääkö lähteä kotiin ja toivoa, että ensi kerralla siinä olisi vapaata? Täällä ollaan sitä mieltä, että perheettömän pysäköinti perhepaikalle on junttia, mutta kyllä ihan yhtä junttia on vetää herne nenään siitä, että siinä perhepaikalla on joku perheetön.Ne ruudut ovat hieman tavallisia ruutuja leveämpiä. Oikein pienet lapset ovat turvakaukalossa, joka usein otetaan autosta mukaan kauppaan. Kaukalo vaatii paljon tilaa oven avaamiselle.
Lähellä kaupan ovea sijaitseva perheparkkiruutu on näppärä juuri esimerkiksi turvakaukalo-operaation kannalta. Lisäksi leveämpi ruutu on näppärä siitä, että lapset tuppaavat avaamaan auton ovet hieman aikuisia varomattomammin.
Nimimerkillä naapuriautoa ovella lyöneen juniorin ylpeä isä. Ei muuten ollut perheparkkiruudussa tapahtunut vahinko.
Voin antaa vinkin: hoitakaa ostokset ilman lapsia jos se on niin hankalaa. Isi tai äiti jää kotiin lasten kanssa sillä aikaa kun toinen käy kaupassa.Sitten on myös lapsia jotka eivät osaa kävellä, tai lapsia jotka osaavat kävellä, mutta eivät vielä ymmärrä miten autojen seassa kuuluu kävellä. Ja niitä lapsia saattaa olla useampiakin kuin yksi. Siihen vielä vaikka rattaat lisäksi ja kaupasta yleensä tarttuu vähän jotain kannettavaakin mukaan. Kyllä, pidän idiootteina niitä, jotka parkkeeravat perhepaikoille ilman lapsia.
Kiitos vinkistä! Tiedätkö että ihmiset saattavat tehdä myös vuorotöitä, jolloin tällainen järjestely ei ole mahdollista.Voin antaa vinkin: hoitakaa ostokset ilman lapsia jos se on niin hankalaa. Isi tai äiti jää kotiin lasten kanssa sillä aikaa kun toinen käy kaupassa.
Mites kun ei ole äitiä tai isää. Ihan hyvä mielestäni myös osallistaa ja opettaa lapsia käymään kaupassa. Monesti myös helppoa käydä samalla reissulla kaupassa, kun tulee töistä ja hakee lapset hoidosta.Voin antaa vinkin: hoitakaa ostokset ilman lapsia jos se on niin hankalaa. Isi tai äiti jää kotiin lasten kanssa sillä aikaa kun toinen käy kaupassa.