nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Ei. Mikään ei ole kovempaa kuin Hellacopters.Oliko tää nyt sitä junttimaisinta mitä tiedät?
Ei. Mikään ei ole kovempaa kuin Hellacopters.Oliko tää nyt sitä junttimaisinta mitä tiedät?
Paitsi löysä kulliEi. Mikään ei ole kovempaa kuin Hellacopters.
Aivan kuten Teuvo Lomaninkin!Hellacoptersin biiseissäkin mainitaan Helsinki City.
Romutit nyt mun suurimman suosikkibändin. En tiedä miten pääsen tästä yli. Haista sinä saipalainen eteläkarjalainen ties mikä.Aivan kuten Teuvo Lomaninkin!
Ihanan katkeraa! Ruotsi niin ihon sisällä. Maistuu maistuu.
Abba ja Roxette soimaan! Kyl se siitä.
Itse voin pistää Opeth ja Faidra. Heja Sverige!
No, itse asiassa PoS on kova!Ei tuommosta poppia viitsi kuunnella, Sabatonia sen olla pitää.
Veli @Krepo lla taitaa olla jonkunlainen Teuvo -fetissi. Junttia? Vaikea sanoa.Romutit nyt mun suurimman suosikkibändin. En tiedä miten pääsen tästä yli. Haista sinä saipalainen eteläkarjalainen ties mikä.
Aika junttimaista yrittää väkisin tuputtaa jotain Ruotsin mahtavuutta keskustelupalstalla. Ruotsin suunnalta on vittuiltu niin paljon Suomelle ihan mistä tahansa asioista vuosien aikana, joten on ihan oikeus ja kohtuus jos päästään edes joskus antamaan vähän takaisin. Edelleenkin ollaan tämän suhteen takamatkalla ja pahasti.Täällä ei jengi oikeasti ymmärrä miten mahtava maa meillä on naapurissa.
Onpahan kerrankin sattunut sitten oikeaan ketjuun...Tässä ketjussa on kyllä junttiutta taas ollut kiitettävästi, ...
Onpahan kerrankin sattunut sitten oikeaan ketjuun...
Vai oisko pahin vittuilu, että ei kiinnosta Ruotsin maajoukkueen touhut? En tiiä.
Junttimaisinta on laittaa hametta pitävälle miesoletetulle, ketä et edes tunne, viestiä, että olet kaikkea woke-paskaa. Ai minulle? Kyllä.
Entä jos on perhe, mutta se ei ole mukana?Perhepaikalle pysäköinti ilman perhettä.
Kaikki ei voi saada perhettä.Perhepaikalle pysäköinti ilman perhettä.
Yhtä junttimaista. Tai oikeastaan ei ihan. Perheellisellä todennäköisesti oikeasti kiire ja enemmän ostoksia.Entä jos on perhe, mutta se ei ole mukana?
Ensi vuonna tulisi 50 täyteen, olisiko jo aika ostaa se mopo, jota en koslaan nuorena saanut. Peruste oli se, että:"sinulla on niin hyvä polkupyörä, et sä mitään mopoa tarvi."Ostaa moposkootteri (mikä ei ole mopo) 70cc pytyllä ja teharilla 46-vuotiaana kuten allekirjoittanut. Tai siis ostan.
Ei tuommosta poppia viitsi kuunnella, Sabatonia sen olla pitää.
Miksi kukaan viitsisi sanoa tuollaisia itsestäänselvyyksiä? Eikä muuten ole Turussakaan kovin ihmeellistä ole. Kaupunkia halkoo kurainen joki jonka rannalla on "hienoa" katsoa ördääviä spurguja ja lokkeja.Tässä ketjussa on kyllä junttiutta taas ollut kiitettävästi, kun veli hampaat irvessä nauttii vaikka tekisi mieli raivota pelikiellon arvoisesti. Mainitkaa nyt joku, että Kouvola on paska kaupunki niin kaveri kilahtaa totaalisesti tai että Messi on huonompi kuin C. Ronaldo ja Lappeenrannassa on tosi mahtavaa.
Oliko muuta?Miksi kukaan viitsisi sanoa tuollaisia itsestäänselvyyksiä? Eikä muuten ole Turussakaan kovin ihmeellistä ole. Kaupunkia halkoo kurainen joki jonka rannalla on "hienoa" katsoa ördääviä spurguja ja lokkeja.