Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 620 151
  • 13 543

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Radioon soittavat ihmiset. Kanavasta riippumatta.
Lähes poikkeuksetta tulee areenasta kuunneltua unilääkkeeksi noita, johon joku soittaa ja asiantuntijat vastaa. Ihan parhautta. Hyväksyn junttiuteni.

Mielestäni kuitenkin on junttia kuunnella kaupallista shaibaa, missä samat rallit. Ne vaan soi ja ne soi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Okei, en ole siis juntti ainakaan sinun mielestäsi. Vielä jonain päivänä kuitenkin voitan jostain radion kilpailusta miljoona euroa ja olen sinunkin mielestä juntti.

Voita vaan. Toivo samalla jotain Suvi Teräsniskaa ja lähetä terveiset koko kotiväelle ja keskeytä aina juontaja, kun hän meinaa lopettaa puhelun.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Lentoaseman turvatarkastuksessa pommivitsien kertominen. Oikeasti, mitä ihmettä sellaisten ihmisten päässä liikkuu?
 
K

Kiekkokatsoja

Lentoaseman turvatarkastuksessa pommivitsien kertominen. Oikeasti, mitä ihmettä sellaisten ihmisten päässä liikkuu?
Jaa a. Kaikkea se lomaanlähtöviina tekee. Luulisi oppivan, kun uutisissa on mainintaa, että lomallelähtö estyi typerän vitsin vuoksi. Mutta ei.
Nokitan sillä, että oman piilopullon juopottelu lennon aikana, ja siitä seuraanneella kovaäänisellä keskeytymättömällä pulinalla. Hyvä että evästä, mutta jospa nyt lennon pärjäisi koneen tarjoilulla. Ja pulisematta taukoamatta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lentoaseman turvatarkastuksessa pommivitsien kertominen. Oikeasti, mitä ihmettä sellaisten ihmisten päässä liikkuu?

Jaa a. Kaikkea se lomaanlähtöviina tekee. Luulisi oppivan, kun uutisissa on mainintaa, että lomallelähtö estyi typerän vitsin vuoksi. Mutta ei.
Nokitan sillä, että oman piilopullon juopottelu lennon aikana, ja siitä seuraanneella kovaäänisellä keskeytymättömällä pulinalla. Hyvä että evästä, mutta jospa nyt lennon pärjäisi koneen tarjoilulla. Ja pulisematta taukoamatta.

Mä oon muuten syyllistynyt kumpaankin. Pommivitsiin melkein eli tuuletin Charles de Gaullella kun olin päässyt siitä läpivalaisusta, jolloin helvetin iso ja lihaksikas senegalinranskalainen vai mistä lie suku kehotti tulemaan sivulle ja sitten katsottiin vähän tarkemmin. Oli darra ja olo levoton. Nuorempana oli pari omaa siideriä mukana lennolla.

Mutta olen molempien junttimaisuudesta samaa mieltä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pelkällä haarukalla syöminen, kun veitsikin on keksitty.
Ei kai nyt jotain makaronilaatikkoa tarvitse ihmeemmin pilkkoa. Sitten taas, jos vetää pihviä pelkällä haarukalla niin se ei enää ole edes junttia vaan jotain ihan muuta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai nyt jotain makaronilaatikkoa tarvitse ihmeemmin pilkkoa. Sitten taas, jos vetää pihviä pelkällä haarukalla niin se ei enää ole edes junttia vaan jotain ihan muuta.
Hah mä teen aina näin ja äiti aina huomauttaa siitä, että "OTA SE VITUN VEITSI MYÖS KÄYTTÖÖN." Kyllä mä nyt omissa yo-juhlissa veistä käytin, mutta en ikinä koulussa tai kotona.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Asiallisenkin kritiikin mitätöiminen kutsumalla sitä vain itkemiseksi tai mielensäpahoittamiseksi on junttimaisen lisäksi erittäin raivostuttavaa.

Jyväjemmari on selvästikin pahoittanut nyt tästä mielensä, kun piti tulla ihan tänne erikseen asiasta itkemään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näin tänään ison long drink original hihattoman paidan kaljamahaisella miehellä, jonka otsa punotti kuin Venus - planeetta ja shortsit ylittivät nykäsrajan merkkiä Kappa.

Tuossa näkymässä oli jotain syvää junttiutta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Näin tänään ison long drink original hihattoman paidan kaljamahaisella miehellä, jonka otsa punotti kuin Venus - planeetta ja shortsit ylittivät nykäsrajan merkkiä Kappa.

Tuossa näkymässä oli jotain syvää junttiutta.
Hihattomat paidat ylipäätäänkin ovat tämän ketjun kamaa. Esimerkkinä Aki Palsanmäki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ootte vaan kateellisia. Jätti kaljamaha, on vain hyvin eläneen miehen onnellisuuden merkki. Hehe...
Mullekkin isäukko opetti jo piänenä kun kysyin että miks setällä on noin iso masu, että "sillä on siälä rahaa jemmassa."
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös