Annapa pari käytännön vinkkiä, miten tästä kulttuurista saisi vähemmän junttimaista.Suomalainen juhlintakulttuuri.
Annapa pari käytännön vinkkiä, miten tästä kulttuurista saisi vähemmän junttimaista.
Onhan se hiukan surullista että juhliminen Suomessa tarkoittaa usein samaa kuin runsas alkoholin nauttiminen. Mutta poislukien Nurmisen ja Salmelan känniesiintymiset, niin ei tuossa Leijonien kotiinpaluussa ja torijuhlissa mitää junttia ollut.Käytännön vinkki 1, Viinaa ei ole pakko juoda niin paljoa ettei pysy pystyssä.
-1a Koskee niin faneja kuin maata edustavia joukkueen pelaajia ja toimihenkilöitä.
Kun juhlija pysyy pystyssä omin avuin, on jo ensimmäinen harppaus kohti antijunttimaisuutta otettu.
Juuri tätä ajoin takaa.Onhan se hiukan surullista että juhliminen Suomessa tarkoittaa usein samaa kuin runsas alkoholin nauttiminen.
Leijonien osalta ei. "Muutaman" Suomi-fanin kohdalla taas oli.Mutta poislukien Nurmisen ja Salmelan känniesiintymiset, niin ei tuossa Leijonien kotiinpaluussa ja torijuhlissa mitää junttia ollut.
Mutta poislukien Nurmisen ja Salmelan känniesiintymiset, niin ei tuossa Leijonien kotiinpaluussa ja torijuhlissa mitää junttia ollut.
Gloryhunttaus on ainakin junttia. Ja sitä tuossa toritapahtumassa esiintyi.
On kyllä melko junttia touhua ollut tässä viime aikoina, itse menossa mukana.
Kolmena viikonloppuna sellaset kisastudiot että maa täräjää vieläkin. Hauskaa oli joka kerta, ettei sovi valittaa, mutta onneksi kisat loppu ja voi ottaa vähän rauhallisemmin näin juhannuksen alla. In my dreams.
Itse pidän ns. junttipyhäjuomisesta. Syy on yksinkertaisesti se, että ainakin mulla on hauskempaa silloin, kun liikenteessä on jonnin verran normaalia lauantaita enemmän väkeä. Ei edes se haittaa, että sitten juottolassa joutuu ehkä muutaman minuutin pidempään odottamaan tiskille pääsyä.Tää se vasta junttia onkin. Ei voi olla juomatta koska on MM-kisat/Juhannus/Vappu/jne. Monelle syyksi riittää suomalaisuus ja pakkohan se on juoda kun me vaan ollaan tämmönen kansa.
Facebook-ryhmä: Pasi Nurmisen ilmaveivi
Kyllähän tuo facebook-ryhmä kuuluu vain ja ainoastaan tähän ketjuun.
Itse Pasin liika humaltuminen ja kaatuminen oli kuitekin junttimaista. Kyllä tuollaisessa tapahtumassa pitäisi tolpillaan pystyä pysymään.
Onko Aki Kaurismäki mainittu jo? Jösses mikä juntti, Cannesin lehdistötilaisuuden avasi pistämällä röökiksi ennenkuin sanoi mitään lehdistön edessä vaikka häntä pyydettiin olematta tupakoimatta.
Junttimaista on kitistä siitä, kun joukkue on ottanut alkoholia juhliessaan mm-kultaa. On se kauheaa. Siellä oli jollain jopa punottavat silmät.