Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 241
  • 13 571

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hesarissa haastateltiin Kotimaan sivuilla perussuomalaisia äänestäneitä koskien sitä, olivatko he pettyneitä kun PS vetäytyi hallituksesta. Yhdellä haastateltavissa oli yllä joku "Ihanaa leijonat ihanaa" tjsp. paita ja lisäksi kyseisellä mieshenkilöllä oli vielä takatukka ja kaljamaha.
Oli se misukkakin aika herkkä siinä karjala-miehen kaverina. Pysäytti kyllä hetkeksi! Tosin käväisin juuri Itiksessä ja siellä on kanssa ihan asiallisesti tribaalitatuointi-puntti-veteraanipaita-kultakäätyukkoja. Ne on mun mielestä niin junttisettiä ettei mikään. Ja noin joka toinen mimmi näytti olevan raskaana. Noh, tuo raskaus ei nyt välttämättä ole junttia, pisti vaan silmään. Ehkä punttijäbät on kovia tyyppejä siitoshommissa(kin).
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Suomalainen juhlintakulttuuri.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Annapa pari käytännön vinkkiä, miten tästä kulttuurista saisi vähemmän junttimaista.

Sehän ampuu kovilla.

Käytännön vinkki 1, Viinaa ei ole pakko juoda niin paljoa ettei pysy pystyssä.
-1a Koskee niin faneja kuin maata edustavia joukkueen pelaajia ja toimihenkilöitä.

Kun juhlija pysyy pystyssä omin avuin, on jo ensimmäinen harppaus kohti antijunttimaisuutta otettu.

Edit. Keksi itse toinen :)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käytännön vinkki 1, Viinaa ei ole pakko juoda niin paljoa ettei pysy pystyssä.
-1a Koskee niin faneja kuin maata edustavia joukkueen pelaajia ja toimihenkilöitä.

Kun juhlija pysyy pystyssä omin avuin, on jo ensimmäinen harppaus kohti antijunttimaisuutta otettu.
Onhan se hiukan surullista että juhliminen Suomessa tarkoittaa usein samaa kuin runsas alkoholin nauttiminen. Mutta poislukien Nurmisen ja Salmelan känniesiintymiset, niin ei tuossa Leijonien kotiinpaluussa ja torijuhlissa mitää junttia ollut.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Onhan se hiukan surullista että juhliminen Suomessa tarkoittaa usein samaa kuin runsas alkoholin nauttiminen.
Juuri tätä ajoin takaa.
Mutta poislukien Nurmisen ja Salmelan känniesiintymiset, niin ei tuossa Leijonien kotiinpaluussa ja torijuhlissa mitää junttia ollut.
Leijonien osalta ei. "Muutaman" Suomi-fanin kohdalla taas oli.
Se on jännä miten tämä alkoholi on niin suuri osa Suomea. Alkoholin kohtuukäytön, saunakaljat ja ruokaviinit yms. hyväksyy varmasti jokainen, minä mukaan lukien. Mutta osalla hommat menee pahasti överiksi ja sillä sitten vielä elvistellään. Junttimaista sekin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei se juhlinta parilla Espanjalaisellakaan ihan huikeaa ollut, vai mites se seurapomon päälle sylkeminen.

On kyllä melko junttia touhua ollut tässä viime aikoina, itse menossa mukana.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
On kyllä melko junttia touhua ollut tässä viime aikoina, itse menossa mukana.

Kolmena viikonloppuna sellaset kisastudiot että maa täräjää vieläkin. Hauskaa oli joka kerta, ettei sovi valittaa, mutta onneksi kisat loppu ja voi ottaa vähän rauhallisemmin näin juhannuksen alla. In my dreams.
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Heiluttaa seurajoukkueen lippua maajoukkuejuhlissa.

Itseasiassa on yhtä junttia kuin käyttää jääkiekkomaajoukkueen pelipaitaa jalkapallomaajoukkueen otteluissa. Jälkimmäistä näkee varsinkin venäläisten harrastavan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kolmena viikonloppuna sellaset kisastudiot että maa täräjää vieläkin. Hauskaa oli joka kerta, ettei sovi valittaa, mutta onneksi kisat loppu ja voi ottaa vähän rauhallisemmin näin juhannuksen alla. In my dreams.

Tää se vasta junttia onkin. Ei voi olla juomatta koska on MM-kisat/Juhannus/Vappu/jne. Monelle syyksi riittää suomalaisuus ja pakkohan se on juoda kun me vaan ollaan tämmönen kansa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tää se vasta junttia onkin. Ei voi olla juomatta koska on MM-kisat/Juhannus/Vappu/jne. Monelle syyksi riittää suomalaisuus ja pakkohan se on juoda kun me vaan ollaan tämmönen kansa.
Itse pidän ns. junttipyhäjuomisesta. Syy on yksinkertaisesti se, että ainakin mulla on hauskempaa silloin, kun liikenteessä on jonnin verran normaalia lauantaita enemmän väkeä. Ei edes se haittaa, että sitten juottolassa joutuu ehkä muutaman minuutin pidempään odottamaan tiskille pääsyä.

Junttihan mä olenkin, joillain mittareilla.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onko Aki Kaurismäki mainittu jo? Jösses mikä juntti, Cannesin lehdistötilaisuuden avasi pistämällä röökiksi ennenkuin sanoi mitään lehdistön edessä vaikka häntä pyydettiin olematta tupakoimatta.
 
Ensimmäisenä mieleen eräs herrasmies, jonka näin monta vuotta sitten. Kaverilla oli sellainen neonvihreä lanzarote t-paita, pyöräilyshortsit ja juoksulenkkarit yhdistettynä valkoisiin tennissukkiin. No eihän tässä nyt vielä mitään normaalista poikkeavaa ole, mutta huipennus onkin vasta tulossa.

Ukkelilla oli jumalauta vanha Nokian 3110 klipsillä noissa pyöräilyshortseissa ja vielä Marlboro aski hienosti shortsien välissä. Tämän kaiken kun yhdistää mieheen, joka ei varmasti ollut käynyt parturissa ainakaan puoleen vuoteen, naama koristi aina hienot kalapuikkoviikset ja ihan kunnioitusta herättävän kokoinen kaljamaha. Näky jota en ikinä unohda!!
 
Itse Pasin liika humaltuminen ja kaatuminen oli kuitekin junttimaista. Kyllä tuollaisessa tapahtumassa pitäisi tolpillaan pystyä pysymään.

Totta. Ja tavallaan vähän junttimaista sekin tehdä koko kansan hupia selvästi alkoholiongelmaiselle miehelle naureskeusta.

Onko ketjussa muuten jo mainittu Anssi Salmela? Jokainen meistä varmasti tuntee tuttavapiirissään jonkun tyypin joka humalluttuaan katsoo asiakseen työntää itseään esille joka paikassa ja ryhtyy vielä vittuilemaan kaikille. Se jos mikä on junttimaista.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Onko Aki Kaurismäki mainittu jo? Jösses mikä juntti, Cannesin lehdistötilaisuuden avasi pistämällä röökiksi ennenkuin sanoi mitään lehdistön edessä vaikka häntä pyydettiin olematta tupakoimatta.

Kaurismäki on taiteilija. Ei taiteilija voi olla juntti. Tupakan sytyttäminen oli "statement", siis taiteellinen sellainen.

Että silleen...
 
Huono ja käytöstavoista piittaamaton käytös on kyllä junttia. Sisällä lehdistötilaisuudessa röökin sytyttänyt Aki Kaurismäki on kyllä todella juntti.

Mutta hän onkin boheemi ja tiedostavana itseään pitävien nuorten esikuva.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Junttimaista on kitistä siitä, kun joukkue on ottanut alkoholia juhliessaan mm-kultaa. On se kauheaa. Siellä oli jollain jopa punottavat silmät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös