pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Uskomattoman junttia antaa lapselle kivankuuloinen kansainvälinen nimi miettimättä mitä siitä seuraa, kun kukaan ei tiedä kuinka se kirjoitetaan.
Kyllä olisi tytölle hyvä antaa irkkulaisittain kirjoitettu Eeva, eli Aioife (lausutaan Eeva), nimeksi. Siinäpä arpoisitte kirjoitusasua, senkin juntit!Uskomattoman junttia antaa lapselle kivankuuloinen kansainvälinen nimi miettimättä mitä siitä seuraa, kun kukaan ei tiedä kuinka se kirjoitetaan.
Junttia on myöskin antaa lapselle joku hassunhauska erikoinen nimi, koska itsestä se kuulostaa kivalle. Ei ajatella yhtään lapsen tulevaisuutta, koska hän sen nimen kanssa joutuu elämään.Uskomattoman junttia antaa lapselle kivankuuloinen kansainvälinen nimi miettimättä mitä siitä seuraa, kun kukaan ei tiedä kuinka se kirjoitetaan.
Romeo Maximus Mentulan vanhempia ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää. Vielä kun sukunimikin tarkoittaa jo valmiiksi miesoletetun mulketta.Junttia on myöskin antaa lapselle joku hassunhauska erikoinen nimi, koska itsestä se kuulostaa kivalle. Ei ajatella yhtään lapsen tulevaisuutta, koska hän sen nimen kanssa joutuu elämään.
Romeo Maximus Mentulan vanhempia ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää. Vielä kun sukunimikin tarkoittaa jo valmiiksi miesoletetun mulketta.
Miten muuten tuommoinen nimi tuommoisen pariskunnan mieleen voisi tullakaan. Muutenkin kuulostaa ihan koiran nimeltä.Olen vieläkin ihan varma, että Karalahti ja Nanna antoivat pojalleen nimeksi Jax Sons of Anarchy sarjan mukaan.
Uskomattoman junttia antaa lapselle kivankuuloinen kansainvälinen nimi miettimättä mitä siitä seuraa, kun kukaan ei tiedä kuinka se kirjoitetaan.
Jere tuon jossain haastattelussa myönsikinOlen vieläkin ihan varma, että Karalahti ja Nanna antoivat pojalleen nimeksi Jax Sons of Anarchy sarjan mukaan.
Jere tuon jossain haastattelussa myönsikin
Miten muuten tuommoinen nimi tuommoisen pariskunnan mieleen voisi tullakaan. Muutenkin kuulostaa ihan koiran nimeltä.
Hurtaj, Spanhel, Micke, Doug, Pörrö, Kip, Rico, Duffus, Turo, näitä riittää...
Kutsun moisia perseitä alligaattorin naamoiksi. Itse en syty. Kaventuvat jalkoja kohti mentäessä, kun pitäisi juuri olla toisinpäin. Kaventua vyötäröön kohti mentäessä.Vappu Pimiän perse, vaikka onkin pantava.
Kutsun moisia perseitä alligaattorin naamoiksi. Itse en syty. Kaventuvat jalkoja kohti mentäessä, kun pitäisi juuri olla toisinpäin. Kaventua vyötäröön kohti mentäessä.
Tässä varmaan tarkoitetaan Helsingissä sijaitsevaa kukkakauppa Madonnaa ja sen omistajaa.Voi olla näin, ehkä kuuluisuus hämäsi mua. Kuuluisin perse muuten ketä olen pannut on Madonnan vuonna 2009.
Meinasin sanoa, että tunnetaan myös nimellä Linkedin, mutta palsta-edesmennyttä Viljuria mukaillen: silloin kun oikeasti tehdään isoja juttuja, ei ole aikaa pyöriä Jatkoajassa ( ja tuskin Linkedinissäkään).Tekopyhyys. Etenkin semmoinen bisnes-maailman small talk, jossa kaikki lässyttää ja kehuu toisiaan. Tai sitten aikuiset äijät uskoo sitä, vaikka oikeasti kaikki vaan yrittää hyötyä toisistaan.
Toinen hauska tapaus on käyttää W-kirjainta.Uskomattoman junttia antaa lapselle kivankuuloinen kansainvälinen nimi miettimättä mitä siitä seuraa, kun kukaan ei tiedä kuinka se kirjoitetaan.
Kuulin lapsesta, joka kastettiin Remu-Moosekseksi. Googlen perusteella näyttää pitävän paikkaansa. Kivat vanhemmat.Uskomattoman junttia antaa lapselle kivankuuloinen kansainvälinen nimi miettimättä mitä siitä seuraa, kun kukaan ei tiedä kuinka se kirjoitetaan.