Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 124
  • 13 531

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Äärimmäisen junttia ja vaivaannuttavaa. Oon jopa nähnyt henkilön treenaavan verkkareissa, joissa on Ilveksen logo. Meinasin saada hengenahdistusta tuommoisesta ja pidän tuommoista pukeutumista melko rahvaanomaisena tai jopa hieman laittomana.

Toivottavasti noin ei käy enää koskaan.

Ilveksen logoilla olevat vaatteet ovat kyllä rikos ihmisyyttä vastaan - mutta niiden vaatteiden sisällä olevat olennot vasta se varsinainen rikos ihmisyyttä vastaan onkin. Ymmärrän siis täysin tunteesi. Yritä kuitenkin sinnitellä vaikka näihin logokummituksiin paikoitellen törmääkin.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Roskaaminen. Lumien sulaessa näkee aivan törkeitä määriä roskaa kaupungin kaduilla, puistoissa ja teiden varsilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eikö SJK ole tämän hetkinen sijoituspaikka someilmiölle nimeltä Joni Vesalainen? Ei yllätä häneltä yhtään.
Kuka on Joni Vesalainen? Taisi olla itsekin retweetannut tuon jonkun puolustelevan kommentin kera.

Mutta asiaan: Vappu. Viina on idioottien juoma pääosin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kuka on Joni Vesalainen? Taisi olla itsekin retweetannut tuon jonkun puolustelevan kommentin kera.
Oliko Jukurien ex-somevastaava. Johonkin Jukurit-"kohuun" muistan liittyneen, olikohan yksi näistä tää videokoppiklippi jossa huudeltiin Topille neekerihuoraa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mennään keikalle ilman tulppia ja sitten kerrotaan kaikille, että ei ollut tulppia ja tinnittää. Niin no, varmaan joskus hieman myöhemmin selittävät sitten kun kuulo onkin huonontunut, eivätkä osaa piirtää viivaa A:sta B:hen
 

Nick Neim

Jäsen
Oliko Jukurien ex-somevastaava. Johonkin Jukurit-"kohuun" muistan liittyneen, olikohan yksi näistä tää videokoppiklippi jossa huudeltiin Topille neekerihuoraa.
Tuohan oli käsittääkseni livelähetys, joten siinä on somevastaavalle aika tekemätön paikka. Toki tuosta ehkä pitäisi informoida pelaajia, mutta en sitten osaa sanoa, että oliko informoitu ja Piitulainen vain unohti tuon tullessaan koppiin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mennään keikalle ilman tulppia ja sitten kerrotaan kaikille, että ei ollut tulppia ja tinnittää. Niin no, varmaan joskus hieman myöhemmin selittävät sitten kun kuulo onkin huonontunut, eivätkä osaa piirtää viivaa A:sta B:hen
Yrittänyt joskus olla keikalla earit päässä. Ei vaan toimi omalla kohdalla. Jotenkin omiin korviin soundit heikkenee vaan jos on earit päässä.

Noh. Nautitaan siihen asti täysillä kunnes menee, ja kirotaan sitten.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mukahauska vappu. Vuoden muina päivinä normaalisti käyttäytyvä keski- ikäinen äijä tai ämmä hönöilemässä kaupungilla yo- lippis päässä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yrittänyt joskus olla keikalla earit päässä. Ei vaan toimi omalla kohdalla. Jotenkin omiin korviin soundit heikkenee vaan jos on earit päässä.
Mä oon huomannut, että mulla ei vaan toimi, jos korviin sattuu. Aivan sama, vaikka laittaisi röökit korviin, kunhan kipu hellittää. Keskimäärin se kipu johtuu paskasta miksauksesta, joka yleensä vielä paskenee keikan edetessä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä oon huomannut, että mulla ei vaan toimi, jos korviin sattuu. Aivan sama, vaikka laittaisi röökit korviin, kunhan kipu hellittää. Keskimäärin se kipu johtuu paskasta miksauksesta, joka yleensä vielä paskenee keikan edetessä.
Totta tuokin. Jos säädöt on kohillaan ja kaiuttimet on keikkapaikalla säädetty sopivan kauas esim. yleisöstä/tanssilattiasta niin vaikka ois vähän rajumpaakin settiä, se ei satu korviin niin pahasti. Sitten taas on yökerhoja joissa tulee päänsärky juopottelun lisäksi siitä et bassonamiskat on vähän liiankin kaakossa ja kajarit tanssilattiassa kiinni. (vaikka bassovoittoisen musiikin ystävä olenkin)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huh, kusenpolttama ikivanha keltainen valkolakki julkisella paikalla... onhan se nyt vähän junttia. Senkin hatun voi oikeasti uusia joskus. Laittaa vaikka mihin jemmaan sen aidon sit.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yrittänyt joskus olla keikalla earit päässä. Ei vaan toimi omalla kohdalla. Jotenkin omiin korviin soundit heikkenee vaan jos on earit päässä.

Noh. Nautitaan siihen asti täysillä kunnes menee, ja kirotaan sitten.

Osta Earien sijasta vähän laadukkaammat korvatulpat, jotka leikkaavat desibelejä mutta eivät tukahduta tiettyjä taajuuksia. Parin-kolmenkympin satsaus ei ole paha loppuelämääsi ajatellen, tulee kiroamista vähemmän. Katso vaikka täältä vaihtoehtoja (linkki vie korvatulpat-sivustolle).

Se kuulo nimittäin tulee alenemaan, ja sitten ei ole enää ollenkaan mukavaa kun joutuu käyttämään kuulolaitteita ja korvat vinkuvat joka helvetin hetki niin pahasti, että se aiheuttaa mm. rankkaa unettomuutta. Lisäksi korvat herkistyvät melulle niin, että esim. lätkämatsissa tai elokuvateatterissa olo on tuskaa ilman kuulosuojausta. Samalla tietyt taajuudet katoavat lähes kokonaan.

Olisinpa itsekin ymmärtänyt nuorempana ostaa laadukkaammat korvatulpat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen välillä miettinyt miksi keikalla pitää olla niin kova äänenvoimakkuus että tarvitaan korvatulpat suojaamaan korvia. Eikö olisi mukavampi soittaa silleen että korviin ei satu ja keikalla on kiva olla. Ja olen mistään mitään tietämätön juntti kun tuota mietin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huh, kusenpolttama ikivanha keltainen valkolakki julkisella paikalla... onhan se nyt vähän junttia. Senkin hatun voi oikeasti uusia joskus. Laittaa vaikka mihin jemmaan sen aidon sit.

Yo-lakin käyttäminen on sinänsä junttia, mutta varsinkin turkulaisilla ylioppilailla on erityisen junttia on käyttää lakissaan (siloin harvoin kun käyttävät) yleisessä käytännössä olevaa Helsingin yliopiston lyyraa. Tiedostavat Turun yliopistosta valmistuneet maisterit käyttävät luonnollisesti Turun yliopiston lyyraa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen yksin kotona, pienessä pöhnässä katsoin Game of Thronesin uusimman jakson, oli jännä. Olut loppui. Taidan säätää rankan Suomen Leijona- paukun.
Suomen leijona (majakka) – Wikipedia
Suomen vaakuna – Wikipedia

Kohta kello tulee ja laulu raikkaa: "Sielu Neekerin On Pimiä, Tarhapöllön Ääni Kimiä..."
Koluan nurkkia löytääkseni lakin. Aivan mahtavaa.

Hauskaa Wappua kaikille!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös