Julius Junttila! heh
Toi nyt ei pidä paikkaansa. Leikolan "Hieman homoista"- pätkässä näyttää olevan yleisön joukossa, eikä mitenkään erotu joukosta.
Julius Junttila! heh
Eikö SJK ole tämän hetkinen sijoituspaikka someilmiölle nimeltä Joni Vesalainen? Ei yllätä häneltä yhtään.SJK:n virallinen Twitter-/Some-tili.
Kuka on Joni Vesalainen? Taisi olla itsekin retweetannut tuon jonkun puolustelevan kommentin kera.Eikö SJK ole tämän hetkinen sijoituspaikka someilmiölle nimeltä Joni Vesalainen? Ei yllätä häneltä yhtään.
Oliko Jukurien ex-somevastaava. Johonkin Jukurit-"kohuun" muistan liittyneen, olikohan yksi näistä tää videokoppiklippi jossa huudeltiin Topille neekerihuoraa.Kuka on Joni Vesalainen? Taisi olla itsekin retweetannut tuon jonkun puolustelevan kommentin kera.
Tuohan oli käsittääkseni livelähetys, joten siinä on somevastaavalle aika tekemätön paikka. Toki tuosta ehkä pitäisi informoida pelaajia, mutta en sitten osaa sanoa, että oliko informoitu ja Piitulainen vain unohti tuon tullessaan koppiin.Oliko Jukurien ex-somevastaava. Johonkin Jukurit-"kohuun" muistan liittyneen, olikohan yksi näistä tää videokoppiklippi jossa huudeltiin Topille neekerihuoraa.
Yrittänyt joskus olla keikalla earit päässä. Ei vaan toimi omalla kohdalla. Jotenkin omiin korviin soundit heikkenee vaan jos on earit päässä.Mennään keikalle ilman tulppia ja sitten kerrotaan kaikille, että ei ollut tulppia ja tinnittää. Niin no, varmaan joskus hieman myöhemmin selittävät sitten kun kuulo onkin huonontunut, eivätkä osaa piirtää viivaa A:sta B:hen
Mä oon huomannut, että mulla ei vaan toimi, jos korviin sattuu. Aivan sama, vaikka laittaisi röökit korviin, kunhan kipu hellittää. Keskimäärin se kipu johtuu paskasta miksauksesta, joka yleensä vielä paskenee keikan edetessä.Yrittänyt joskus olla keikalla earit päässä. Ei vaan toimi omalla kohdalla. Jotenkin omiin korviin soundit heikkenee vaan jos on earit päässä.
Totta tuokin. Jos säädöt on kohillaan ja kaiuttimet on keikkapaikalla säädetty sopivan kauas esim. yleisöstä/tanssilattiasta niin vaikka ois vähän rajumpaakin settiä, se ei satu korviin niin pahasti. Sitten taas on yökerhoja joissa tulee päänsärky juopottelun lisäksi siitä et bassonamiskat on vähän liiankin kaakossa ja kajarit tanssilattiassa kiinni. (vaikka bassovoittoisen musiikin ystävä olenkin)Mä oon huomannut, että mulla ei vaan toimi, jos korviin sattuu. Aivan sama, vaikka laittaisi röökit korviin, kunhan kipu hellittää. Keskimäärin se kipu johtuu paskasta miksauksesta, joka yleensä vielä paskenee keikan edetessä.
Yrittänyt joskus olla keikalla earit päässä. Ei vaan toimi omalla kohdalla. Jotenkin omiin korviin soundit heikkenee vaan jos on earit päässä.
Noh. Nautitaan siihen asti täysillä kunnes menee, ja kirotaan sitten.
Huh, kusenpolttama ikivanha keltainen valkolakki julkisella paikalla... onhan se nyt vähän junttia. Senkin hatun voi oikeasti uusia joskus. Laittaa vaikka mihin jemmaan sen aidon sit.
Olen yksin kotona, pienessä pöhnässä katsoin Game of Thronesin uusimman jakson, oli jännä. Olut loppui. Taidan säätää rankan Suomen Leijona- paukun.
Suomen leijona (majakka) – Wikipedia
Suomen vaakuna – Wikipedia
Kohta kello tulee ja laulu raikkaa: "Sielu Neekerin On Pimiä, Tarhapöllön Ääni Kimiä..."
Koluan nurkkia löytääkseni lakin. Aivan mahtavaa.
Hauskaa Wappua kaikille!
Tämä on kyllä melko junttia, pakko myöntää. :)
En usko, että oli informoitu. Tuskin livelähetystä olisi kuvattu, jos Jukurit olisi hävinnyt, joten taisi olla voiton myötä tullut päähänpistos. Eikä sitä oikein ehdi pelaajille kertoa, pukkariin vaan odottamaan pelaajia.Tuohan oli käsittääkseni livelähetys, joten siinä on somevastaavalle aika tekemätön paikka. Toki tuosta ehkä pitäisi informoida pelaajia, mutta en sitten osaa sanoa, että oliko informoitu ja Piitulainen vain unohti tuon tullessaan koppiin.
Nuo koppilivet taisi olla enemmän Jukurien entisen (ja TPS:n tulevan) viestintäpäällikön eli Eero Tuomisen idea, ei sillä etteikö Vesalaisen siunausta tuolle ollut. Vesalainen kunnostautunut kyllä ennen jukuriaikaakin kaikenlaisessa kohunluonnissa, JJK:sta taitaa olla kanssa hyvin ristiriitaiset muistikuvat kannattajilla ja sidosryhmillä.En usko, että oli informoitu. Tuskin livelähetystä olisi kuvattu, jos Jukurit olisi hävinnyt, joten taisi olla voiton myötä tullut päähänpistos. Eikä sitä oikein ehdi pelaajille kertoa, pukkariin vaan odottamaan pelaajia.
Juurikin tuollainen kusenpolttama yo-lakki ja sen päässä pitäminen vappuna on ihan äärimmäisen junttia.Huh, kusenpolttama ikivanha keltainen valkolakki julkisella paikalla... onhan se nyt vähän junttia. Senkin hatun voi oikeasti uusia joskus. Laittaa vaikka mihin jemmaan sen aidon sit.
Viina is best -paidalla pääsee aika kärkeen tällä listalla: Leijonien läsnäolo rauhoitti saman lennon kisafanit – "Olihan siellä ryhmä ”Viina is best” -paidoilla" - MM-jääkiekko - Sport - MTV.fi