Pepper Jack
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vedä happea ja lue uudestaan nuo lainauksesi. Ensimmäisessä lauseessa @Blöö sanoo tämän ringin "alfaurosten" joukosta löytyvän muitakin, jotka ovat tätä huonoa oppia antaneet. Ei todellakaan sano kaikkien näin tehneen tai kaikkien alfaurosten näin tekevän. En tiedä perustuuko tämä väite mihinkään, mutta se ei tarkoita sitä mitä sinä kirjoitit. Toisessa lauseessa ei spekuloida mitenkään Kasmirin syyllisyydellä, vaan sillä, että poliisit ovat saattaneet tutkia häntä myös epäiltynä. Kolmannessa lainauksessa annetaan mahdollisuus Kasmirin syyllisyydelle, mutta ei sitä myöskään epäillä. Hän puhuu kuitenkin oikeasti poliisin käyttämästä toimintatavasta, joka ei välttämättä tähän tapaukseen liity, eikä Blöö niin väitäkään. Viimeisessä lainauksessa vihjataan Kasmirin saattaneen kohdella naisia huonosti, mutta tähdennetään, että hän ei ole syyllistynyt laittomuuksiin kuten kaverinsa Axl."Ja olihan siinä alfaurosten ringissä muitakin esimerkkiä antamassa" = eli suora viite, että alfaurokset kohtelevat naisia huonosti, ja että ketä nämä muut ovat? Täysin ilman todisteita olevaa spekulaatiota.
"Poliisien silmissä Kasmir ei välttämättä ollut lähtökohtaisesti todistaja, vaikka virallisesti on sitä koko ajan ollutkin." = nyt spekuloidaan jo, että Kasmir olikin kenties sittenkin syyllinen.
Poliisin hommaa (ja myöhemmin syyttäjän) on erottaa pikkutekijät isommista ja silloin usein pikkukalat päästetään menemään, = Lisää samaa settiä, mutta Kasmir ehkä vapautettiin, kun olikin vain pikkukala.
"Oma käytös naisten suhteen oli ehkä jossain vaiheessa härskiä, mutta ei kuitenkaan laitonta kuten Axl'in." = Vihjataan taas, että KAsmir kohteli naisia huonosti.
Aika seppä saa olla, jos noita tuollaisia ei pidä vähintään kyseenalaisina. Ja anteeksi, jos minulle ne ovat tosi junttimaista. Itse viittasin kommentilla siihen, että kovasti Blöötä tuntuu ahdistavan alfaurokset, ja tekee oletuksen että alfaurokset = naisia huonosti kohtelevat.
Koita jatkossa lukea hieman tarkemmin. Vaikkei minun tekstistäni kyse ollutkaan, koen typeräksi, jos jokainen lause pitää erikseen selittää, vaikka mitään tarvetta tälle ei pitäisi olla.
E. Ja tuohon lisäykseesi sen verran, että eihän toivomus Kasmirin totuuden kertomisesta sulje pois sitä, että hän on sen jo tehnyt. Toivotaan vain ettei hän ole valehdellut.
Viimeksi muokattu: