Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 614 741
  • 13 531

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
- Vaaleanpunaiset vaatteet miehillä.
- Karl Kani-vaatetus
- BB-irokeesit
- Kirkosta eroaminen
- Vihreiden äänestäminen
- Joillakin vitun tsekki ym. oluilla brassailu.
- U2

Siinä jokunen ranskalainen...

Ihan pikkasen vaatii selitystä tuo tummennettu. Itse kun näkisin että kuuluminen johonkin, mihin liittymistä harva on itse saanut edes valita, vain sen vuoksi, että se on tapana, on ihan helvetin junttimaista
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse myös ihmettelen tätä kirkosta eroamisen ja oluiden mainostamisen pitämistä junttina. Ei sillä että missään kylillä huutelisin kuinka joskus maistan ulkomaista olutta, mutta kivahan noista keskustella on miltä maistuvat yms.

Kirkosta voi erota jokainen joka ei siihen halua kuuluvansa. Itse olen sitten juntti, sillä erosin yli 2 vuotta sitten jo kirkosta, koska yksinkertaisesti vaan tiedän ettei jumalaa ole.

Mutta koska menee offtopiciksi niin sanotaan että junttimaisinta mitä tiedän on syödä päähine päässä ja pitää päähinettä kansallislaulun aikana.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ulkomailla asuvat suomalaiset, jotka kuvittelevat sen ansiosta olevansa vähän parempia.

Kypsä pihvi ranskalaisilla.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kaikki jotka tänne vetää ranskalaisilla viivoilla junttimaisimpia juttuja.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
-jahti/jakt vaatteiden muualla kuin metsästyksessä
-harmaat pomarfinin kävelykengät
-liha ja kalaruuan syöminen samalta lautaselta samanaikaisesti
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
- Pelipaidat
- Bändipaidat
- Formula-, automerkki-, moottoripyöräpaidat ja -takit.
- Firman logolla varustetut lippalakit.

Nämä toki suvaitsen oikeassa tapahtumassa ja ympäristössä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Meikiäläiselle juntti on aina tarkoittanut maalla eläviä, hieman sivistymättömiä ihmisiä. Enemmänkin juuri "redneck"- kulttuuria siis. Kylillä käydään ainoastaan kerran viikossa ja ostetaan tarvikkeita avolava täyteen. Muuten ei poistuta tilalta. Junttilasten vaatteissa on vieno navetan tuoksu, jota sitten koulussa ihmetellään ja vieroksutaan. Näin kärjistäen.

Hieman vaikeaa sanoa mikä on junttimaisinta...kärpäspaperi keittiön katossa ja jänis riippumassa liiterissä? Nuorin, vajaa poika vielä soittamassa banjoa lehmähaan portin päällä.
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Muiden nenän edessä ihan häpeilemättä paskantaminen.Siitä juntimmaksi ei vaan voi mennä ja sillä selvä.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Jääkiekko

Eräs hyvä ystäväni, joka on sellainen perusstadilainen taksikuski, sanoi minulle 2000-luvun alussa, kun päivittelin hiihtoskandaalia, että ihan helvetin hyvä että noi landet vetää kamaa tuolla, niin saadaan kaikki noi junttilajit vittuun suomesta ja pelataan vaan lätkää.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Ravit
- Pesäpallo
- Paini
- Hiihto
- Keihäänheitto
- Henkselit
- Uskonnollisuuden näyttäminen (risti-riipukset, "Jeesus sitä- jeesus tätä" -paidat, huivit/rätit jne)
- Kaikki isänmaallisuuteen liittyvä
- Toyota Corolla
- Automerkeillä päteminen/merkkiuskollisuus
- Valioliiga
- Tosi-TV
- Einesruuat
- S-Etukortti

näin nyt alkuun
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minua juntimpaa saa hakea.

- Puhun julkisella paikalla puhelimeen ääntäni melko reippaasti käyttäen, vaikka tiedän varsin hyvin, kuinka ärsyttävää se sivulliselle on.
- Lähtiessäni kotoa en vilkaise peiliin, toisin sanoen olen usein ihmisten ilmoilla räjähtäneenä.
- Kuljen liikenteessä kuin olisin jollain tavalla etuoikeutettu. Muut ajavat väärin, en minä.
- Lähtökohtaisesti suhtaudun erimielisyyksiin samalla tavalla, eli minä olen oikeassa ja muut väärässä.

Jos olisin parikymmentä vuotta nuorempi, niin nämä ehkä vielä menisivät lapsuuden piikkiin, mutta auttamatta myöhäistä nyt.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Kyllähän tuo keltaisen lehdistön uutisten perässä zombiena juokseminen on junttimaisinta mitä tiedän, kuumana perunana juuri nyt tuo kirkosta eroaminen keltaisen median yllyttäessä.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ihmiset, jotka eivät tiedä mitä juntti tarkoittaa ja puhuvat silti junttimaisuudesta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Paljon on tullut noita "isänmaallisia" junttipaitoja, ym, joten niitä en edes ala luettelemaan. Sen sijaan lisään listaan (voi olla jo mainittu) punaiseksi värjätyt hiukset, jotka on mahdollisesti vielä geelillä pystyssä niin, että ne sojottaa myös sivuilta joka suuntaan. Ihan järkyttävän näköistä. Punaiseksi värjäämisen hyväksyn fanitusmielessä, esim 2006 playoffeissa Ässien pelaajat ja kait myös osa faneista.

Toinen erittäin junttimainen ryhmä on jenkkilotkottimilla ajavat aikuiset ihmiset, jotka huutelevat katto auki pikkulapsille ja heittelevät pulloja maahan.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Minua juntimpaa saa hakea.

- Puhun julkisella paikalla puhelimeen ääntäni melko reippaasti käyttäen, vaikka tiedän varsin hyvin, kuinka ärsyttävää se sivulliselle on.
- Lähtiessäni kotoa en vilkaise peiliin, toisin sanoen olen usein ihmisten ilmoilla räjähtäneenä.
- Kuljen liikenteessä kuin olisin jollain tavalla etuoikeutettu. Muut ajavat väärin, en minä.
- Lähtökohtaisesti suhtaudun erimielisyyksiin samalla tavalla, eli minä olen oikeassa ja muut väärässä.

Jos olisin parikymmentä vuotta nuorempi, niin nämä ehkä vielä menisivät lapsuuden piikkiin, mutta auttamatta myöhäistä nyt.

Nuo lähinnä ovat idiootin tunnusmerkkejä. Löytäähän nuo tapaukset joskus itsestäänkin.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Paljon on tullut noita "isänmaallisia" junttipaitoja, ym, joten niitä en edes ala luettelemaan. Sen sijaan lisään listaan (voi olla jo mainittu) punaiseksi värjätyt hiukset, jotka on mahdollisesti vielä geelillä pystyssä niin, että ne sojottaa myös sivuilta joka suuntaan. Ihan järkyttävän näköistä. Punaiseksi värjäämisen hyväksyn fanitusmielessä, esim 2006 playoffeissa Ässien pelaajat ja kait myös osa faneista.

Tuossa ollaan juntteuden lähteillä.

Onko listoilla mainittu jo perusjunttimainen naapurikateus?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös