Käykö tämä "diblomi"?
Kuva
Sinänsä olisi hauska tietää, millä perusteella Suomen lippu ei ole pöytäliinana tuossa kuvassa.
Käykö tämä "diblomi"?
Kuva
Ryppyisyydestä päätellen nämä Kyllikin soturit ovat kuvassa juuri mankeloimassa sitä. Kuvassahan on mankeli eikä suinkaan taulutelevisio, vaikka siltä saattaa näyttää.Sinänsä olisi hauska tietää, millä perusteella Suomen lippu ei ole pöytäliinana tuossa kuvassa.
Kun se on diblomin alus liina. Katsoin peiliin ja huomasin.Sinänsä olisi hauska tietää, millä perusteella Suomen lippu ei ole pöytäliinana tuossa kuvassa.
Kun se on diblomin alus liina. Katsoin peiliin ja huomasin.
URL signature expired sanoo linkkis.Huppari
Siitä vain jokainen ostamaan isänpäivälahjaksi. Äijä! Karhu!
Kuvasta löytyy junttimainen huppari "mahtavalla" hassuttelutekstillä.
Facebookin "hyväntekijät", jotka antavat spurgulle kupin kahvia ja näpsivät selfieitä kalastaakseen tykkäyksiä "koskettavan" tarinan kera. Hyi helvetti.
Mikä siinä on niin pahaa tai junttimaista?
Ehkä se, että haetaan sosiaalista hyväksyntää itselle muiden pahaa oloa hyväksi käyttäen. Jos tekisivät saman ilman sitä selfien ottoa tai siitä avautumista facebookissa.
TOISAALTA, hyvä teko on aina hyvä teko. Väärin autettu jne.
Päivitysten perusteella uskaltaa jo veikata, että puoletkaan noista tarinoista ei ole totta.Eli se pitäisi käytännössä tehdä niin, ettei kukaan vaan vahingossakaan nää.
Päivitysten perusteella uskaltaa jo veikata, että puoletkaan noista tarinoista ei ole totta.
Facebook-päivitysten.Nyt en ymmärtänyt. Minkä päivitysten?
Eli se pitäisi käytännössä tehdä niin, ettei kukaan vaan vahingossakaan nää.
En ota kantaa siihen mitä pitäisi tehdä. Kyseessähän on moraalinen dilemma. Onko auttaminen aina oikein, vaikka sen motiivit olisivatkin jossain muualla?
Ei kai se Facebook-päivitys sitä takaa, että motiivi on muualla?. Ja auttamisestahan tulee yleensä itsellekin hyvä olo, eli tällöinhän se on aina itsekästä ja sitä kautta ainakin näiden nettivinkujien mielestä väärin. Eli jääköön spurgu ilman kahvia, ettei kukaan närkästy.
Ei kai se Facebook-päivitys sitä takaa, että motiivi on muualla?. Ja auttamisestahan tulee yleensä itsellekin hyvä olo, eli tällöinhän se on aina itsekästä ja sitä kautta ainakin näiden nettivinkujien mielestä väärin. Eli jääköön spurgu ilman kahvia, ettei kukaan närkästy.
Auttaa saa aina, mutta vilpitön auttaja ei tee siitä numeroa.
Mielestäni huomiohuoraaminen on aika junttimaista. Juntteihin tämä tietty uppoaa kuin kuuma veitsi voihin ja "tykätty ja jaettu!!!" huudot lentelevät "itku tuli" kommenttien seassa. Noita tarinoita on facebook täynnä ja ne mukailevat aina sitä samaa kaavaa pienillä muokkauksilla. Onneksi ne eivät enää iltapäivälehtien otsikoiksi päädy, kuten aikoinaan.Mikä siinä on niin pahaa tai junttimaista?
Olen tästä aivan varma.Jäisikö spurgu myös silloin ilman kahvia, jos tämän some-päivittäjät akku olisi finaalissa, eikä kuvaa pääsisi ottamaan. Varmaan joissain tapauksissa jäisi. Tätä haen.
Teillä on tuollainen aika klassisen suomalaisen mielensäpahoittajan asenne mielestäni. Mistään ei saisi "tehdä numeroa" eikä mitään saisi "hehkuttaa". Miksi ei saisi? Miksi siitä hyvästä teosta pitäisi olla hiljaa? Joo varmasti löytyy riittämiin sitäkin porukkaa, joka spurgun nähdessään tunnistaa tilaisuutensa facessa tulleen, mutta en mä nyt lähtisi jokaista tarinaa auttamisesta tuomitsemaan. Mä epäilen myös, että monella mielensäpahoittajalla on taustalla se, ettei itse saa mitään aikaiseksi. Vähän sama kun näillä, jotka räksyttää kun jonkun Miss Bikinin reisi näkyy kuvissa. Itse ollaan kolme kertaa sen missin painoisia, ja noiden kuvien näkeminen kirpaisee syvältä.
Sinä se tässä vaikutat mielesi pahoittaneelta. Itseäni lähinnä kiehtoo tämä auttamisen filosofinen ja psykologinen puoli.
Jos teko on täysin altruistinen, ei tekijä odota saavansa mitään fyysistä tai henkistä vastapalvelusta, kuten myötätuntoa tai muuta, jota jengi sosiaalisessa mediassa suorastaan kerjää.
Ei se tee tekoa yhtään vähemmäksi autetun kannalta.
Teillä on tuollainen aika klassisen suomalaisen mielensäpahoittajan asenne mielestäni. Mistään ei saisi "tehdä numeroa" eikä mitään saisi "hehkuttaa". Miksi ei saisi? Miksi siitä hyvästä teosta pitäisi olla hiljaa?
Mä epäilen myös, että monella mielensäpahoittajalla on taustalla se, ettei itse saa mitään aikaiseksi
No kyllä mua suoraan sanottuna vituttaa tuo jatkuva kitinä. Jos nämä nyt ovat vielä kaiken lisäksi aina samat henkilöt, jotka näitä urotekojaan sosiaalisessa mediassa jakavat niin miksi te luette niitä jos se alkaa sylettämään?