Hangon keksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Suomalaisessa buffetpaikassa maksaminen ilman että ottaa muovikassia mukaan.Suomalaisessa buffetpaikassa maksaminen ilman, että syö mahaa täyteen.
Suomalaisessa buffetpaikassa maksaminen ilman että ottaa muovikassia mukaan.Suomalaisessa buffetpaikassa maksaminen ilman, että syö mahaa täyteen.
Lolalle maistunut myös hampurilaiset.
...kolme miestä olivat kommentoineet kovaan ääneen, miten heidän mielestään tämän nuoren naiset rinnat ovat ihan hyvät mutta takapuoli liian iso.
Naisten kommentointi ao. tapaan.
Ja tähän tapaan.
Rinnat ihan hyvät mutta takapuoli liian iso – Onko naisen keho teille miehille vapaata riistaa? | Mielipide | HS
Joillekin murteet vaan tarttuvat sitkaammin kuin toisille. Itse muutin pois kotiseuduilta 90-luvun alussa ja olen sen jälkeen kierrellyt ympäri Suomea asuen viidessä eri maakunnassa ja väliin ulkomaillakin. Silti on alkuaan opittu Kainuun murre jäänyt niin, ettei varmaankaan koskaan katoa, vaikka siellä tulee käytyä kerran vuodessa jos sitäkään. Kai mä sitten olen vaan suunnaton juntti, vaikka ruuhka-Suomessa olen suurimman osan elämästäni viettänytkin.Usein muuten vahvasti jotain tiettyä murretta puhuvat ihmiset ovat elämäm koululaisia juntteja. En tiedä mistä tuo johtuu, enkä tarkoita mitään paikallista intonaatiota tai murteen käyttöä. Vahvasti murtavat vain monesti ovat junttimaisia, varmaan monesti tällaiset ihmiset ovat asuneet samoilla jalansijoilla koko ikänsä, mikä kyllä edesauttaa junttiutta monesti.
keskusteli jostain, miten tärkeää on olla aina jääkaapissa Philadelphia tuorejuustoa.
Usein muuten vahvasti jotain tiettyä murretta puhuvat ihmiset ovat elämäm koululaisia juntteja. En tiedä mistä tuo johtuu, enkä tarkoita mitään paikallista intonaatiota tai murteen käyttöä. Vahvasti murtavat vain monesti ovat junttimaisia, varmaan monesti tällaiset ihmiset ovat asuneet samoilla jalansijoilla koko ikänsä, mikä kyllä edesauttaa junttiutta monesti.
Vahva sama. Miksi turhaan piilotella juuriaan. En tosin näe mitään syytä tuoda niitä korostetusti esillekään. Turkulaisten kanssa keskustellessa ei niinkään haittaa murre, kuin turha kaartelu ja vetkuttelu. Kysymyksiin vastataan jostain kumman syystä kysymyksellä. Paljonko kello on?- Ai ny vai? Minkähänlainen ilma huomenna on?- Ai ulkon vai?Jostain pikkukylistä yliopisto-opiskelijoiksi lähtevät ihmiset pyrkivät monesti piilottelemaan alkuperäistä murrettaan ja ryhtyvät puhumaan melko kirjakielisesti, jotteivät vaikuttaisi junteilta. Minusta kirjakielen puhuminen kuulostaa paljon hölmömmältä kuin kunnon murre (jos ei Turun murretta lasketa).
Itse olen huomannut, että aidon puhvelinmaito mozzarellan puuttuminen jääkaapista on vakava virhe, jota ei pidä päästää syntymään.
Itsehän olen tosiaan elänyt Tampereella koko ikäni (ja tuskin olen täältä mihinkään lähdössä) ja käynyt elämäm koulun, mikä varmasti edesauttaa junttiutta. On minulle täällä muutamia kertoja jotkut junantuomat vähän vittuilleetkin murteestani, mikä on mielestäni melko absurdia. Siis että joku jopa Tampereeseen verrattuna täydellisestä tuppukylästä kotoisin oleva ihminen rupeaa mulle huomauttelemaan siitä, että puhun Tampereella tamperetta.
Vähän vaikea oli ymmärtää tuota disclaimeriäsi, että et tarkoita vahvalla murteen puhumisella paikallista intonaatiota tai murteen käyttöä. Vahvalla murteella puhuminen on murteen käyttöä, johon kuuluu paikallinen intonaatio.
Panna kakkoseen, ja väittää kirkkain silmin olevansa täysin hetero.
Miksi hetero mies haluaisi panna perseeseen? Tästä voidaan tulla siihen tulokseen että anaaliseksi on junttimaista.
Tästä täysin samaa mieltä. Miksi hetero mies haluaisi panna perseeseen? Tästä voidaan tulla siihen tulokseen että anaaliseksi on junttimaista.
Vielä junttimaisempaa on suomalaisten lätkä"fanien" taso tuolla Facebookissa näin hävityn finaalin jälkeen. Puukkoa tulee ja huolella, jotenkin oikein aistii sen että vesi kielellä vähän odoteltiin sitä epäonnistumista. Jos olisi tullut kultaa niin sitten joko olisi ollut väärin voitettu tai vaihtoehtoisesti olisi saatu hyvä syy juosta munasillaan torilla ja olla niin ylpeää että.Facebookpäivitykset, jossa kerrotaan, että ensi vuonna tavataan liittyen maajoukkueeseen. Hassut hatut ja peruukit. Kiitos taistelusta Leijonille ja taistelu jatkuu syksyllä.