Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 639 855
  • 13 571

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Aikuiset miehet jotka katsovat Idolsia









(luin Itkeäkö vai Nauraa -ketjusta että Lindholm on Idols-tuomari)
 
Ehdottoman junttia on ostaa jokainen ilmestyvä Yön levy, vaikka sen saman biisin on saanut kuulla jo 80-luvun alussa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuli eilen katsottua tuo Idols-ohjelma.

Olli Lindholm oli loistava!!! Jos hän on siellä vielä ensi kerrallakin, niin katson varmasti. Olli, kouluta niitä vitun pipopäälötköhousuja... ja niinhän sä koulutatkin :)
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Tuli eilen katsottua tuo Idols-ohjelma.

Olli Lindholm oli loistava!!! Jos hän on siellä vielä ensi kerrallakin, niin katson varmasti. Olli, kouluta niitä vitun pipopäälötköhousuja... ja niinhän sä koulutatkin :)

Olli Lindholm: Minua haukuttiin eltaantuneeksi puolalaiseksi Pelle Miljoona -kopioksi! - Ilta-Sanomat

Olli puolustautuu. "Muakin kiusattiin sillon kun olin nuori, niin nyt annan vähän takaisin"-periaatteella.

Ollihan yritti (huom, nimenomaan yritti) olla Suomen Simon Cowell, mutta ei tuo nyt ihan onnistunut. Lapsellista (toisteli, miten epäÄIIIJÄmäisesti tämä Ville lauloi jonkun sanan) ja henkilökohtaisuuksiin menevää kritiikkiä.

Snadia epävarmuutta Ollin omasta seksuaalisuudesta olin muuten haistavinani, kun tuota äijämäisyyttä piti noin paljon julistaa. Ettei Olli vaan olis karheikon miehiä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olli puolustautuu. "Muakin kiusattiin sillon kun olin nuori, niin nyt annan vähän takaisin"-periaatteella.
Eli vahinko kiertämään... voi jessus, jos tuo nyt on se syy arvostella muita, niin äijä onkin vielä lapsellisempi tapaus kuin kuvittelinkaan. Todellinen juntti, totta vie. Ei tosin nyt yllätä lainkaan, mutta tulipahan se viimeinen varmistus, että tuo jätkä on ihan täyspelle.

Ei tosiaan ole varaa herralla olla mikään tyyliekspertti. Toki siellä nyt on vaikka minkälaisia hiippareita koelaulamassa, mutta ei Lindholm ihan taida tajuta jämähtäneessä mielentilassaan, että tietyissä musiikkityyleissä ja esiintymisasuissa päähine on täysin ok. Olkoon sitten vaikka pipo, sekin voi olla osa kokonaisuutta kun hakee tyyliään. Ymmärrän kyllä, jos jossain virallisessa tilaisuudessa pipopäinen heppu ottaa päähän, mutta ei Idols nyt mikään koulun aamunavaus ole.

Puolustettakoot, että oli äijällä muutama ihan nasevakin kommentti seassa, mutta enimmäkseen kyllä käsittämätöntä sivuseikkoihin takertumista. Hauska yksityiskohta oli myös se, miten silmin nähden mehuissaan oli kun nättejä tyttöjä lauloi siinä edessä. Tuntui tuo vittuilu suuntautuvan lähinnä miehille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitenkähän tuossa kävisi, jos Olli olisi joku tavallinen tuntematon Porilainen äijä osallistumassa Idolsin karsintoihin? Menisikö tuolla laulutaidolla ja junttikarismalla jatkoon?

Epäilen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eli vahinko kiertämään... voi jessus, jos tuo nyt on se syy arvostella muita, niin äijä onkin vielä lapsellisempi tapaus kuin kuvittelinkaan. Todellinen juntti, totta vie. Ei tosin nyt yllätä lainkaan, mutta tulipahan se viimeinen varmistus, että tuo jätkä on ihan täyspelle.

Ihan sama, onko Olli juntti vai ei, mutta eilinen Idols oli täyttä viihdettä isolla V:llä. Kiitos Ollille siitä :) Toivottavasti on uudelleenkin tuomaristossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan sama, onko Olli juntti vai ei, mutta eilinen Idols oli täyttä viihdettä isolla V:llä. Kiitos Ollille siitä :) Toivottavasti on uudelleenkin tuomaristossa.
Olihan se viihdettä (tosin pääasiassa hyvien laulajien ansiosta) ja kuten sanoin, oli juntilla muutama ihan näppärä kommenttikin siellä jossain seassa.

Luulisin, että Lindholm on Helsingin karsintojen toisessakin osassa tuomaristossa. Kuten Jonna Geagea oli myös Tampereen molemmissa osissa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kaikenlainen esittäminen. Muun muassa se että joku janari on stadilaisempi kuin stadilaiset itse. 'Digata'-verbi on yksi minkä väärinkäyttö ärsyttää. Ollaan niin saatanan stadilaisia ja puhutaan slangia, mutta ei edes osata.

'Mä diggaan Andy McCoyta'
eikä 'mä diggaan Andy McCoysta.'

Ehkä pikkumaista ja junttia tämä valittaminenkin...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kalsarikännääminen on kyllä junteimpia hommia mitä on. Sen lisäksi jos kirjoittelee samaan aikaan jonkin junttilajin junttipalstalle, niin liekö tuota enää paljon juntimpaa on olemassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yllättävän hauskaa viettää koti-iltaa yksin ja olla aivan eri maailmassa, kuin se kiva perusiskä joka kokkailee kivoja ja terveellisiä safkoja ma-su.
Su-ma olisi ihan ok vaa noin... Liian nuorena rupesit. Minä tiedän sen homman, ei ole hyvä se. 4,5 vuotta iässä 14-19. Ja niin ceteraa.

Mutta nauti nyt.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
'Digata'-verbi on yksi minkä väärinkäyttö ärsyttää. Ollaan niin saatanan stadilaisia ja puhutaan slangia, mutta ei edes osata.

'Mä diggaan Andy McCoyta'
eikä 'mä diggaan Andy McCoysta.'

Tämä muutos väärään suuntaan alkoi jo joskus 1980-1990 -lukujen vaihteessa. Se levisi puhuttuun kieleen kuin syöpä, ja sitä vastaan taisteleminen oli yksinkertaisesti turhaa, yhtä turhaa kuin yrittää opettaa valtaosalle väestöä, ettei johtopäätöksiä vedetä, vaan niitä tehdään. Pulkkaa vedetään, viinaa vedetään, käteenkin vedetään, mutta johtopäätöksiä tehdään, ei vedetä.
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche
Pieksämäki.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Pateettinen sanan väärinkäyttö... ja se syöpä on myös levinnyt aika laajalle...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän olisi mukava saada hiukan perusteluja. Minähän en pidä Anttia yhtään junttina.
No pistähän Antti vaikka googlen kuvahakuun. Eikä hän vissiin ole haastatteluissakaan antanut mitään kaikkein fiksuinta kuvaa. Mulle tulee Antista ensimmäisenä mieleen ne kummelin hölmöt painonnostajat.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No pistähän Antti vaikka googlen kuvahakuun. Eikä hän vissiin ole haastatteluissakaan antanut mitään kaikkein fiksuinta kuvaa. Mulle tulee Antista ensimmäisenä mieleen ne kummelin hölmöt painonnostajat.

Oliko Kummelissakin painonnostajia? Ettei olisi Vintiöt hakusessa. O-ou, taidan olla juntti nyt kun tiedän noin tarkkaan Kummelin ja Vintiöt, pieruhuumorin kuninkaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös