Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 633 428
  • 13 571
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Sporttifaneille tämmösiä myytiin jo parivuotta sitten.

Ilves Sport 23.3.2012 - YouTube


Linkki YouTuben Sportkartsintasarjan reportaashiin ao. kaatolupapaitakohtaan


EDIT: Jaha, aikapaikkalinkki ei toimi? No ajasta 51s löytyy tuo vähän tyylikkäämmin toteutettu kaatolupapaita.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Siinä pitänee ilmeisesti tietää että Ilves on jääkiekkojoukkueen ohella myös petoeläin, joiden tappamiseen tarvitaan kaatolupa.
Ahaa. En tajunnut. Näin mielessäni kun muutama JYP-juntti (siis joka jengin faneista löytyy muutamia juntteja) menee noi päällä baariin iskeen naisia. Varmaan toimii hyvin...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä se 1.2 tuossa paidassa tarkoittaa?
 

Nick Neim

Jäsen
Mitä se 1.2 tuossa paidassa tarkoittaa?

Ekana tuli mieleen kotijoukkueen pistekeskiarvo viimeisestä viidestä pelistä, mutta sehän onkin jo 1.4, eikä tuo 1.2 joka paidassa lukee. Piti vielä tarkistaa oliko otanta 10 peliä, mutta siitäkin muodostuu 1.3 keskiarvoksi.

Jotain outoa jyväskyläläishuumoria sen on oltava.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ahaa. En tajunnut. Näin mielessäni kun muutama JYP-juntti (siis joka jengin faneista löytyy muutamia juntteja) menee noi päällä baariin iskeen naisia. Varmaan toimii hyvin...

En tiedä iskikö naisia, mutta erääseen jyväskyläläiseen baariin jonotti viime perjantaina varsin juntin näköinen kaveri asusteenaan JYP:in pelipaita. Mielessäsi ollut skenaario voi siis hyvinkin toteutua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse olen aina kuvitellut, että JYP-miehet menee baariin persettä metsästämään ryhmänä rumpujen paukkeessa - ja tietysti suoraan jonon ohi. Yksinäinen jypimies yön pimeydessä jonon keskellä saa mielikuvassa taustalleen soimaan Yön Joutsenlaulun, jonka sointi sammuttaa valot niin muilta jonottajilta kuin lamppupylväiltäkin.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Noin puoli tuntia sitten törmäsin IFK-paitaiseen urpoon Elielin Alepan edustalla. Liekö odottelemassa jo illan peliä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
En nyt jaksa lähteä etsimään kuvia mutta jomman kumman Iltapaskan sivuilla oli nuorten MM-illalta kuva jossa IFK-paitainen hemmo tuulettelee Ruotsin suurlähetystön edessä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
En nyt jaksa lähteä etsimään kuvia mutta jomman kumman Iltapaskan sivuilla oli nuorten MM-illalta kuva jossa IFK-paitainen hemmo tuulettelee Ruotsin suurlähetystön edessä.

scholl? ei kai nyt sentään.

Junttimaisinta mitä minä tiedän on kommentoida iltapäivälehtien uutisia. Noi kommentit mitä tuonne suolletaan on jotain aivan käsittämätöntä. Ja mun mielestä noista paistaa jotenkin läpi se, etteivät ne ole edes minkään teinien tuotoksia vaan näitä oman elämänsä katkeria epäonnistujia joiden tulee valittaa kaikesta mistä vaan kerkeävät.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tai huudella baarissa "Taivas varjele mitä sieltä tulee!"

Tää oli kyllä hirvittävin asia mitä noista kisoista jäi käteen. Ilmeisesti yleisen mielipiteen mukaan tuota oli helvetin hauskaa ja koomista hokea vielä vuosi kisojen jälkeenkin. Tätä hirvittävää lausahdusta kuuli niin toreilla, baareissa, kymppiuutisten loppukevennyksissä kuin entisen anopin kesäisellä huussireissulla. Luojan kiitos tämä alkaa olla jo kärsitty. Niin tuo lausahdus kuin anoppikin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä ei ole junttia? Tässä on nyt parin päätalon verran kerrottu mikä on junttia eikä loppua näy, olisiko helpommalla päästy listaamalla ei-juntit (mikä on juntin vastakohta?) asiat? Epäjunttimaisinta mitä tiedät?
Vai kävisikö kuten tälle ketjulle?
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikä ei ole junttia? Tässä on nyt parin päätalon verran kerrottu mikä on junttia eikä loppua näy, olisiko helpommalla päästy listaamalla ei-juntit (mikä on juntin vastakohta?) asiat? Epäjunttimaisinta mitä tiedät?

Tuo on hyvä kysymys, olen itsekin miettinyt sitä. Periaatteessa tässä ollaan menty ajat sitten metsään, otsikon mukaan ei olla kyllä hetkeen edetty. Pilkkua viilaten täällähän pitäisi olla maksimissaan yksi ehdotus/kirjoittaja, kun kerran junttimaisinta etsitään...

EDIT: Veli benicio tuossa yllä osoittaakin, miten huonosti positiivisista asioista keskusteleminen kansakuntamme syvissä riveissä onnistuu. Pystyynhän sellainen keskustelu kuolee, ei kiinnosta. Juntteja, toimittajia ja liikenteen idiootteja (siinäkin ketjussa on periaatteessa mahdollisuus myös kehua niitä ritareita) haukutaan kyllä mielellään, olen itsekin varmasti kymmeniä viestejä kirjoittanut näihin yllämainittuihin ketjuihin.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tykkään piimästä todella paljon. Ja, kun tuo maitokin on leimattu juntteudeksi aikuisen juomana, niin onko piimä niin juntteutta, kuin maito? Jääkääpissä odottaa 2l Ab-piimää, mutta uskaltaako niitäkään juoda enään. Tietysti Ab-piimä on junttia?

edit. Molemmissa tarra -30% kassalla. Junttia. No on!
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
edit. Molemmissa tarra -30% kassalla. Junttia. No on!

Junttia olisi vältellä noita alennettuja tuotteita, jos aikoo ne parin päivän sisään käyttää (kuten tämänkin tuotteen kohdalla varmasti on). Oman etuni mukaista toki on, jos alennetut tuotteet jäävät juntteina ostamatta muilta, säästän itse ihan mielelläni sen 30%.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Junttia olisi vältellä noita alennettuja tuotteita, jos aikoo ne parin päivän sisään käyttää (kuten tämänkin tuotteen kohdalla varmasti on). Oman etuni mukaista toki on, jos alennetut tuotteet jäävät juntteina ostamatta muilta, säästän itse ihan mielelläni sen 30%.

Näin on. Ostan melkein aina noita -30% tuotteita, koska tiedän millon ne tulee käytettyä. Joidenkin mielestä se on noloa, mutta omasta mielestäni viisautta. Ihmiset on aivan liian tarkkoja elitarvikkeiden päivämääristä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Junttia olisi vältellä noita alennettuja tuotteita, jos aikoo ne parin päivän sisään käyttää (kuten tämänkin tuotteen kohdalla varmasti on). Oman etuni mukaista toki on, jos alennetut tuotteet jäävät juntteina ostamatta muilta, säästän itse ihan mielelläni sen 30%.

Mutta se taas olisi junttimaista ostaa joku tuote vain koska siinä on -30%, koska silloin viet sen säästön joltain sellaiselta joka sen ostaisi muutenkin. Juntti. Oliko nää huompäiväystuotteet muuten alunperin s-kaupoissa -50%? Ei ole enää näkynyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tykkään piimästä todella paljon. Ja, kun tuo maitokin on leimattu juntteudeksi aikuisen juomana, niin onko piimä niin juntteutta, kuin maito? Jääkääpissä odottaa 2l Ab-piimää, mutta uskaltaako niitäkään juoda enään. Tietysti Ab-piimä on junttia?

edit. Molemmissa tarra -30% kassalla. Junttia. No on!

Piimä on hyvää. Saattaa se vähän junttimaistakin olla, mutta ei niin paljoa kuin maito. Ja fiksuahan se on ostaa halvemmalla.

Harvoin tosin mä piimää ostelen, ehkä kaksi litraa kuukaudessa. Noin muuten kyllä pyrin välttelemään suomalaisia maitoja.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Piimä on hyvää. Saattaa se vähän junttimaistakin olla, mutta ei niin paljoa kuin maito. Ja fiksuahan se on ostaa halvemmalla.

Harvoin tosin mä piimää ostelen, ehkä kaksi litraa kuukaudessa. Noin muuten kyllä pyrin välttelemään suomalaisia maitoja.

Ei piimän ja maidon juominen itsessään mitenkään junttia ole. Junttia on sen sijaan tehdä suuri numero siitä että juo "vain ja ainoastaan punasta maitoa eikä mitään ituhippien rasvatonta".
 
Enpä tiedä onko junttia ostaa tai olla ostamatta alennustuotteita, tuskinpa. Tosin yleensähän ne on eineksiä ja jotain muuta kärsivistä eläimistä uutettua, jonka kulutus jo itsessään on junttia, kuten piimä. Mutta todistinpa tuossa taannoin, kun aikuinen ihminen ihan arkipäiväisen oloisesti nappasi -30% tarjouslapun taskustaan, kiinnitti sen normaalihintaiseen tuotteeseen, ja marssi tyytyväisen näköisenä kassalle. Junttiuden raja ylitetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös