Niin siis itse pelaan melkein joka päivä, eli viittaan jälkimmäiseen. Joka vuosi jengillä hirveä itku, että taas paskin peli kaikista, silti se on ilmeisesti pakko ostaa ja pakko pelata. Itse olen pelannut EA Sportsin jokaista NHL:ää ja pitänyt kaikista versioista.Ihan uteliaisuuttani, mikä tuosta tekee junttia? Se, että isot miehet (ja miksei naisetkin) pelaavat konsolipeliä vai se, että siitä vittuunnutaan ja valitetaan internetiin?
Niin siis itse pelaan melkein joka päivä, eli viittaan jälkimmäiseen. Joka vuosi jengillä hirveä itku, että taas paskin peli kaikista, silti se on ilmeisesti pakko ostaa ja pakko pelata. Itse olen pelannut EA Sportsin jokaista NHL:ää ja pitänyt kaikista versioista.
Jopa Ruotsissa kahvi on parempaa kuin täällä koska paahto hieman tummempaa.
Minäkin pidän enemmän tumma- kuin vaaleapaahtoisesta kahvista, mutta jos puhutaan makukysymyksistä, niin lopputulema ei ole aivan näin yksiselitteinen. Myös vaaleapaahtoisella voi saada aikaan ihan kelpo sumppihetken. Kahvin vain pitää olla tuoretta, kahvinkeittimen pitää toimia oikein (= juoma on yhtäältä riittävän lämmintä, mutta sitä ei myöskään ole poltettu pilalle) ja keittimeen on laitettu kahvia oikea määrä suhteessa veden määrään. Mieluummin juon tällä tavoin valmistettua vaaleapaahtoista kahvia kuin persvitukkoon keitettyä mitä hyvänsä eliittikahvia.Vielä kahvista.
Junttia on pitää kaikkea muuta kahvia paitsi vaaleapaahtoista suodatinkahvia kurana. Eli ulkomailla (käyn lähinnä Espanjassa) on kivaa kun saa hemmetin hyvää kahvia joka paikassa. Jopa Ruotsissa kahvi on parempaa kuin täällä koska paahto hieman tummempaa.
Tästä päästään Saludomainokseen jossa sanotaan että Saludo on kunnon kahvia. Se vasta junttimaista onkin kutsua huonoa, halpaa kahvia kunnon kahviksi. Se että sen keittää vaihvaksi ei tee siitä hyvää vaan entistä junttimaisempaa.
Ryystin loppiaisviikonloppuna paikallisella ABC:lla kupillisen kahvetta, siinä samalla kun lunastin lapselle hillomunkin ja kaakaon vastineeksi muutamista pikkuhommista. Voi kiesuksen kivekset miten oli hävyttömän huonoa automaattikahvia! Joskus viime kesänä olen sortunut viimeksi ABC-kahviin, mutta ei se noin paskaa ole aiemmin ollut. Siis laihaa, kitkerää, hitusen alilämpöistä ja kaikenlaisista aromeista vapaata.
Nyt on ABC kohdallani täysin boikotissa, mitä ravinto-osastoon tulee. Siis koskien myös kahvilinjastoa, ruoka on ollut jo pari vuotta ehdottomalla kieltolistalla, samoin ABC-huoltamoiden kainaloon usein kytketyt Hesburgerit. Hesburger onkin turkulaista junttipaskaa pahemmasta päästä.
Saattaa hyvinkin olla näin. Tosin ketjulle ominaisessa mainostornipömpelissä ei kuuluteta, minkä sortimentin kahvetta on tarjolla. Siitä voinee lähteä, että isoimmissa ABC-myymälöissä tarjoillaan automaattitavaraa. Vaan automaattikahveissakin voisin kuvitella olevan eroja, riippuen säädöistä ja käytetystä kahvilaadusta.Sen verran täytyy paholaisenpeukaloa puolustaa, että riippuu huoltoasemasta. Osasta ABC:stä löytyy ihan henkilökunnan itse keittämää kahvia, osassa taas on se kusenmakuinen automaattikahvi.
Heh. Minullakin on fb-kaveri, joka jakanut hyvinkin puolitoista tusinaa svedukuvaa tyyliin ruotsalaiset pilkillä. Sama touhu näyttää jatkuvan vielä tänäänkin. Kyseessä on Helsingin Ilmalassa vaikuttavan jääkiekkojoukkueen sympatiseeraaja, jolla saanee muutaman syyntakeettomuuspisteen.Jakaa viisitoista mukahauskaa kuvaa päivässä vielä tänäänkin liittyen toissapäivänä voitettuun MM-kultaan.
Varsinkin ruotsalaisia pilkkaavia kuvia tulee solkenaan ja mukaan on sotkettu myös koris ja lentis.
Vittuillaan sitten päiväkaupalla, kun mennään Ruotsin ohitse mitalitaulukossa. Toki Suomen U20-jengillä on nyt yksi mestaruus enemmän kuin Ruotsilla, mutta silti.
Tähän väärinjuhlimiseen törmäsin viimeksi kun HIFK voitti edellisen mestaruutensa.
JYPin klassikkopaidat. Tässä viimeisin.
Tämä on junttia. Onkohan tuo paita jonkun mielestä hauska? Tai hieno? Onko tuossa joku idea?JYPin klassikkopaidat. Tässä viimeisin.
Tämä on junttia. Onkohan tuo paita jonkun mielestä hauska? Tai hieno?Onko tuossa joku idea?
Ahaa. En tajunnut. Näin mielessäni kun muutama JYP-juntti (siis joka jengin faneista löytyy muutamia juntteja) menee noi päällä baariin iskeen naisia. Varmaan toimii hyvin...Siinä pitänee ilmeisesti tietää että Ilves on jääkiekkojoukkueen ohella myös petoeläin, joiden tappamiseen tarvitaan kaatolupa.
Mitä se 1.2 tuossa paidassa tarkoittaa?
Ahaa. En tajunnut. Näin mielessäni kun muutama JYP-juntti (siis joka jengin faneista löytyy muutamia juntteja) menee noi päällä baariin iskeen naisia. Varmaan toimii hyvin...