Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 692 082
  • 13 801

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Perinnepeli jota harrastetaan tosissaan/johon suhtaudutaan tosissaan lähinnä maaseudulla, minä en junttileimaa ihmettele yhtään.

Ketä kiinnostaa vaikka pesäpalloa harrastavat vain sudet Ivalossa? Se on silti loisteliaan toimiva ääritaktinen joukkuepeli. Monet kansat eivät näitä ole luoneet, kannattaisi olla ylpeitä tästä harvinaisesta saavutuksesta, mutta pakko ei tietenkään ole kuin köyhän kuolla (ja Suomessa tietysti vielä tuhdilla alemmuuskompleksilla varustettuna sinne hautaan).

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Poseerata puukkojen ja puntareiden kanssa sosiaalisessa mediassa. Ko. kuva löytyy ketjuun muutoinkin sopivasta ja täällä jo esiin nousseesta Hanielämää-blogista. Samaan olen törmännyt erään ala-asteen luokkakaverin, nykyisen narkin, kohdalla FB:ssa. Ja taisihan se joku kotkalainen persujen kuntavaaliehdokaskin, jolle täällä naureskeltiin, poseerata FB:ssa kirveen ja puukkojen kanssa. Hui! o_O White trash vauhdissa...

linkki: feissarimokat.com

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Alkaa tämän ketjun jutut olemaan samaa tasoa kuin noissa feissarimokat -linkeissä. Eli sopivat oikein hyvin tähän ketjuun.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun scholl saa pelikieltoa, eli käytännössä katsoen viimeistään kuukausi siitä kun on vapautunut edellisen pelleilyn takia, niin jatkoajan perusjuntit astuu esiin jauhaen jostain schollista joka kolmannessa ketjussa. Miten yksi mies (?) voi saada noin paljon huomiota? On todella junttia jauhaa jostakin yhden henkilön pelikiellosta, oli se sitten puolesta tai vastaan.

No nyt muuten itsekin syyllistyn tähän junttiuteen, joten mikäpäs siinä. Jatkakaa toki.

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Mun mielestä erityisen junttia on puhua junttiudesta jotenkin negatiiviseen sävyyn, kuten tässä ketjussa on monesti tehty.

Veikkaanpa, että joskus tulevaisuudessa on trendikkäämpää olla juntti kuin homo.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mun mielestä erityisen junttia on puhua junttiudesta jotenkin negatiiviseen sävyyn, kuten tässä ketjussa on monesti tehty.

Tavallaan olen samoilla linjoilla: jotenkin aika hipsterimäinen on tämä juntti-ilmaisu, ja useat asiat, jotka on nähty junttiuteen kuuluviksi ovat itse asiassa melkoisen ok-juttuja. Mutta tämä nimenomainen ketjuhan on täysin postmoderni siinä mielessä, ettei koko termillä ole enää mitään järkevää sisältöä, kun kaikki negatiivisena pidetty voidaan iloisesti luokitella "junttiudeksi". Eli junttiuden määritelmä on tässä keskustelussa "asiat joista itse en pidä". Kuitenkin alunperin tällä termillä on viitattu melkoisen spesifiin kohteeseen.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaikki vappua mitenkään juhlistavat ovat juntteja, elleivät vietä vappua valpurinyön noitasapatin hengessä. Tällöin he ovat vain erikoisuudentavoittelijoita ja mahdollisesti silti juntteja, ellei Saatana tule oikeasti visiitille Blåkullan reissulla. Jos tulee, niin sehän on hienoa se, eivät menneet noitavainot hukkaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaikki vappua mitenkään juhlistavat ovat juntteja, elleivät vietä vappua valpurinyön noitasapatin hengessä.

Juurikin junttia on juhlia vappua valpurinyön noitasapatin hengessä. Mennään sillä, miten tasavallassa on tapana ja mihin ollaan kasvettu. Noitajutut ovat olleet aikoinaan tapana. Pyrähdä siis luudallasi sinne:)

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tsiisus. Mömmöm-kisat alkaa tänään ja tämä ketju on vasta toisella sivulla kierrätyskeskuksen puolella!

Olen aina seurannut mielenkiinnolla junttiuden MM-kisoja (tänä vuonna tosin aika säälittävää kalakaverointia taas) ja onhan se pakko sanoa, että on tämä nyt junteinta missään ja ikinä. Varsinkin ilosanoman julkistaminen sosiaalisessa mediassa sai aikaa sellaisia linkkejä, että ei kehtaa tänne edes pistää.

Pitäskö ostaa karjalalippis leijonakaupasta. Kai niitä sieltä saa. Ja serpentiiniä. Muija arvostaa sitten illalla. Kaljaa, kun nyt muutenkin jo täällä on.

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tsiisus. Mömmöm-kisat alkaa tänään ja tämä ketju on vasta toisella sivulla kierrätyskeskuksen puolella!

Olen aina seurannut mielenkiinnolla junttiuden MM-kisoja (tänä vuonna tosin aika säälittävää kalakaverointia taas) ja onhan se pakko sanoa, että on tämä nyt junteinta missään ja ikinä. Varsinkin ilosanoman julkistaminen sosiaalisessa mediassa sai aikaa sellaisia linkkejä, että ei kehtaa tänne edes pistää.

Pitäskö ostaa karjalalippis leijonakaupasta. Kai niitä sieltä saa. Ja serpentiiniä. Muija arvostaa sitten illalla. Kaljaa, kun nyt muutenkin jo täällä on.

Onko mitään juntimpaa kuin tulla toitottamaan tuota tänne? Menee samaan kastiin kuin "kuka jaksaa seurata jotain äsämliigaa. Mä seuraan VAIN ja AINOASTAAN änäriä."
Sitten ollaan valtikka ojossa torilla kun Suomi voittikin kultaa.

Mielestäni kaikki Porilaiset ovat juntteja.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko mitään juntimpaa kuin tulla toitottamaan tuota tänne?

Vielä juntimpaa on ärsyyntyä tuosta. Minkäs sille muut voivat, jos sulla ei ole varaa mennä kisoja paikanpäälle katsomaan. Toisilla on. Ostin kymmenen lippua tälle päivälle/illalle ja annoin ne muille, jotka halusivat mennä. Menivät ihan mielellään.

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä juntimpaa on ärsyyntyä tuosta. Minkäs sille muut voivat, jos sulla ei ole varaa mennä kisoja paikanpäälle katsomaan. Toisilla on. Ostin kymmenen lippua tälle päivälle/illalle ja annoin ne muille, jotka halusivat mennä. Menivät ihan mielellään.

Äijä teki viiltävän analyysin meikäläisen varallisuudesta, ja ihan tuosta vaan. En vain osaa arvostaa ylimielisiä ihmisiä, jotka yrittävät nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Olet oikeassa, vittu Suomen ratkaisumaali merkittiin vieläpä Ässien pelaajalle. Ohhoijjaa.

Lisään vielä, että tietämättömyydellä kerskailu on niin junttia kuin olla ja voi. Ikävällä tavalla junttia.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)

MM-kisat on hieno tapahtuma. Minusta on vain hienoa, että kiekkoa vähemmän seuraavat pääsevät nauttimaan lajista. Hienosti kuitenkin sait nostettua itsesi kaikkien kisoja seuraavien yläpuolelle. Rispekt jne.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Käytin taannoin pikkuisessa rempassa jakoavainta. Se vasta junttia onkin. Lisäksi katsoin eilen jellonien pelin ja tuuletin aina kun tehtiin maali. Tänään grillaan makkaraa jajuon Suomi viinaa. Ketju kiinni.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Luulisi että Don viitsisi hieman panostaa mutta tuokin vedetään Mycashflown ilmaisella kaupalla ja vakioleiskalla.

Säästö on huima
Viitataanko DonTamilla Don Cherryyn? Jos viitataan, mennään jo tosi halvalla linjalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy