Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 218
  • 13 571

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos tästä infosta. Eli sun mielestä Jatkoajassa on joku kirjoittaja, joka on juntti ja luulet, että joku muukin on samaa mieltä?

Olet sataprosenttisen varmasti oikeassa.

Ole hyvä. En tiedä olenko sataprosenttisen oikeassa, mutta tykkään ajatella niin.

Sano nyt että kuka. Epäilen että se olen minä, päästä piinasta että osaan nukkua ensi yönä.

Nukuitko hyvin? Se et ole muuten sinä, toivottavasti et pettynyt.

Nimimerkki johon viittasin on muistaakseni aiemminkin mainittu tässä ketjussa, ainakin ohimennen. Eli siis tiedän, että joku muukin on samaa mieltä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Serbialaiset - miehet ja naiset - ovat ihan helvetin juntteja. Niiden mielestä tupakointi on cool. Käytän sanaa "cool" tietenkin vain sen vuoksi, että nuo juntit serbialaiset käyttävät jatkuvasti tuota sanaa, se onkin noiden junttien lähes ainoa englanninkielinen sana, jonka he osaavat, koska nuo juntit eivät osaa lähinnä kuin omaa kieltänsä, mikä on myös junttia. Serbialaiset pitävät kännykkää niin statusasiana, että panevat profiilikuviinsa itsensä ja kännykän korvallensa. Myös tupakointikuva on yleinen. Serbialaiset tekivät taannoin kansanmurhan, vaikka kansanmurhailu on Euroopassa niin viime kautta.

Ihan helkutin juntteja nuo serbialaiset. Junteinta, mitä tiedän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Serbialaiset - miehet ja naiset - ovat ihan helvetin juntteja. Niiden mielestä tupakointi on cool. Käytän sanaa "cool" tietenkin vain sen vuoksi, että nuo juntit serbialaiset käyttävät jatkuvasti tuota sanaa, se onkin noiden junttien lähes ainoa englanninkielinen sana, jonka he osaavat, koska nuo juntit eivät osaa lähinnä kuin omaa kieltänsä, mikä on myös junttia. Serbialaiset pitävät kännykkää niin statusasiana, että panevat profiilikuviinsa itsensä ja kännykän korvallensa. Myös tupakointikuva on yleinen. Serbialaiset tekivät taannoin kansanmurhan, vaikka kansanmurhailu on Euroopassa niin viime kautta.

Ihan helkutin juntteja nuo serbialaiset. Junteinta, mitä tiedän.
En osaa arvata mistä kokemuksista tämä ajankohtaistui tapauksessasi, mutta kokemukseni puoltavat vastaavan johtopäätöksen tekemistä. Uhoaminen, itseriittoisuus ja tyhmänylpeys on tällä porukalla kuten venäläisillä, mutta triplaten pahempaa. Ne muutamat serbit jotka olen tavannut sopivat vaivatta määritelmään. Sikajuntteja.

Serbiassa kytee revanssihenkiä viime tappotouhujen jäljiltä. Osa jengistä taitaa tuolla ihan oikeasti olla sitä mieltä, että hyvällä asialla oltiin ja vääränmerkkistä porukkaa oli ok tappaakin. Ehkä selkein esimerkki mitä väärimmänlaisesta kansallismielisyydestä. Jotenkin kuvaan sopii että venäläiset ovat olleet näiden kanssa koko ajan hyvää pataa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimimerkki johon viittasin on muistaakseni aiemminkin mainittu tässä ketjussa, ainakin ohimennen. Eli siis tiedän, että joku muukin on samaa mieltä.

Sillä jollain muulla on sitten ollut riittävästi rohkeutta mainita ko. nimimerkki ihan nimeltä. Mun mielestä tuollainen vihjailu ja se, että ei seiso rehdisti sanojensa takana on äärimmäisen junttia.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sillä jollain muulla on sitten ollut riittävästi rohkeutta mainita ko. nimimerkki ihan nimeltä. Mun mielestä tuollainen vihjailu ja se, että ei seiso rehdisti sanojensa takana on äärimmäisen junttia.

Kylläpä sua tämä asia näyttää häiritsevän. Loukkasinko kenties sua vai mikä vaivaa?

Jos noin paljon häiristee, niin voin kyllä laitta sulle yv:llä kyseisen nimimerkin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Perinnepeli jota harrastetaan tosissaan/johon suhtaudutaan tosissaan lähinnä maaseudulla, minä en junttileimaa ihmettele yhtään.

Ketä kiinnostaa vaikka pesäpalloa harrastavat vain sudet Ivalossa? Se on silti loisteliaan toimiva ääritaktinen joukkuepeli. Monet kansat eivät näitä ole luoneet, kannattaisi olla ylpeitä tästä harvinaisesta saavutuksesta, mutta pakko ei tietenkään ole kuin köyhän kuolla (ja Suomessa tietysti vielä tuhdilla alemmuuskompleksilla varustettuna sinne hautaan).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Poseerata puukkojen ja puntareiden kanssa sosiaalisessa mediassa. Ko. kuva löytyy ketjuun muutoinkin sopivasta ja täällä jo esiin nousseesta Hanielämää-blogista. Samaan olen törmännyt erään ala-asteen luokkakaverin, nykyisen narkin, kohdalla FB:ssa. Ja taisihan se joku kotkalainen persujen kuntavaaliehdokaskin, jolle täällä naureskeltiin, poseerata FB:ssa kirveen ja puukkojen kanssa. Hui! o_O White trash vauhdissa...

linkki: feissarimokat.com
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Alkaa tämän ketjun jutut olemaan samaa tasoa kuin noissa feissarimokat -linkeissä. Eli sopivat oikein hyvin tähän ketjuun.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun scholl saa pelikieltoa, eli käytännössä katsoen viimeistään kuukausi siitä kun on vapautunut edellisen pelleilyn takia, niin jatkoajan perusjuntit astuu esiin jauhaen jostain schollista joka kolmannessa ketjussa. Miten yksi mies (?) voi saada noin paljon huomiota? On todella junttia jauhaa jostakin yhden henkilön pelikiellosta, oli se sitten puolesta tai vastaan.

No nyt muuten itsekin syyllistyn tähän junttiuteen, joten mikäpäs siinä. Jatkakaa toki.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Mun mielestä erityisen junttia on puhua junttiudesta jotenkin negatiiviseen sävyyn, kuten tässä ketjussa on monesti tehty.

Veikkaanpa, että joskus tulevaisuudessa on trendikkäämpää olla juntti kuin homo.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mun mielestä erityisen junttia on puhua junttiudesta jotenkin negatiiviseen sävyyn, kuten tässä ketjussa on monesti tehty.

Tavallaan olen samoilla linjoilla: jotenkin aika hipsterimäinen on tämä juntti-ilmaisu, ja useat asiat, jotka on nähty junttiuteen kuuluviksi ovat itse asiassa melkoisen ok-juttuja. Mutta tämä nimenomainen ketjuhan on täysin postmoderni siinä mielessä, ettei koko termillä ole enää mitään järkevää sisältöä, kun kaikki negatiivisena pidetty voidaan iloisesti luokitella "junttiudeksi". Eli junttiuden määritelmä on tässä keskustelussa "asiat joista itse en pidä". Kuitenkin alunperin tällä termillä on viitattu melkoisen spesifiin kohteeseen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaikki vappua mitenkään juhlistavat ovat juntteja, elleivät vietä vappua valpurinyön noitasapatin hengessä. Tällöin he ovat vain erikoisuudentavoittelijoita ja mahdollisesti silti juntteja, ellei Saatana tule oikeasti visiitille Blåkullan reissulla. Jos tulee, niin sehän on hienoa se, eivät menneet noitavainot hukkaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaikki vappua mitenkään juhlistavat ovat juntteja, elleivät vietä vappua valpurinyön noitasapatin hengessä.

Juurikin junttia on juhlia vappua valpurinyön noitasapatin hengessä. Mennään sillä, miten tasavallassa on tapana ja mihin ollaan kasvettu. Noitajutut ovat olleet aikoinaan tapana. Pyrähdä siis luudallasi sinne:)
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tsiisus. Mömmöm-kisat alkaa tänään ja tämä ketju on vasta toisella sivulla kierrätyskeskuksen puolella!

Olen aina seurannut mielenkiinnolla junttiuden MM-kisoja (tänä vuonna tosin aika säälittävää kalakaverointia taas) ja onhan se pakko sanoa, että on tämä nyt junteinta missään ja ikinä. Varsinkin ilosanoman julkistaminen sosiaalisessa mediassa sai aikaa sellaisia linkkejä, että ei kehtaa tänne edes pistää.

Pitäskö ostaa karjalalippis leijonakaupasta. Kai niitä sieltä saa. Ja serpentiiniä. Muija arvostaa sitten illalla. Kaljaa, kun nyt muutenkin jo täällä on.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tsiisus. Mömmöm-kisat alkaa tänään ja tämä ketju on vasta toisella sivulla kierrätyskeskuksen puolella!

Olen aina seurannut mielenkiinnolla junttiuden MM-kisoja (tänä vuonna tosin aika säälittävää kalakaverointia taas) ja onhan se pakko sanoa, että on tämä nyt junteinta missään ja ikinä. Varsinkin ilosanoman julkistaminen sosiaalisessa mediassa sai aikaa sellaisia linkkejä, että ei kehtaa tänne edes pistää.

Pitäskö ostaa karjalalippis leijonakaupasta. Kai niitä sieltä saa. Ja serpentiiniä. Muija arvostaa sitten illalla. Kaljaa, kun nyt muutenkin jo täällä on.

Onko mitään juntimpaa kuin tulla toitottamaan tuota tänne? Menee samaan kastiin kuin "kuka jaksaa seurata jotain äsämliigaa. Mä seuraan VAIN ja AINOASTAAN änäriä."
Sitten ollaan valtikka ojossa torilla kun Suomi voittikin kultaa.

Mielestäni kaikki Porilaiset ovat juntteja.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko mitään juntimpaa kuin tulla toitottamaan tuota tänne?

Vielä juntimpaa on ärsyyntyä tuosta. Minkäs sille muut voivat, jos sulla ei ole varaa mennä kisoja paikanpäälle katsomaan. Toisilla on. Ostin kymmenen lippua tälle päivälle/illalle ja annoin ne muille, jotka halusivat mennä. Menivät ihan mielellään.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä juntimpaa on ärsyyntyä tuosta. Minkäs sille muut voivat, jos sulla ei ole varaa mennä kisoja paikanpäälle katsomaan. Toisilla on. Ostin kymmenen lippua tälle päivälle/illalle ja annoin ne muille, jotka halusivat mennä. Menivät ihan mielellään.

Äijä teki viiltävän analyysin meikäläisen varallisuudesta, ja ihan tuosta vaan. En vain osaa arvostaa ylimielisiä ihmisiä, jotka yrittävät nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös