Ruttusen oikosulku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Kyllähän lätkääkin harrastetaan tosissaan/suhtaudutaan tosissaan maaseudulla kuten vaikkapa Raumalla.
Jääkiekko on Suomessa nimenomaan se isojen kaupunkien laji.
Kyllähän lätkääkin harrastetaan tosissaan/suhtaudutaan tosissaan maaseudulla kuten vaikkapa Raumalla.
Jääkiekko on Suomessa nimenomaan se isojen kaupunkien laji.
Tätä faktaa ei varmastikaan kukaan kyseenalaista. Tuo ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että lätkää harrastetaan tosissaan/suhtaudutaan tosissaan myös maaseudulla kuten vaikkapa Raumalla.
En minä ole mitään sellaista väittänytkään etteikö maaseudulla, kuten vaikkapa Raumalla, olisi urheilutoimintaa.
Etpä niin. Ainoastaan et ihmettele, että urheilutoiminta maaseudulla, kuten Raumalla on junttia.
Runkkaa tai jotain, verenkiertoa tarvitaan nyt yläpäähän.
Nyt rillataan viimeiseen asti!
Tämä jos mikä on tämän ketjun kamaa. Monen muunkin. Ensimmäisinä tulevat mieleen myötähäpeäketju, vitutusketju ja asioita jotka eivät avaudu -ketju.
Tämä on kyllä tämän ketjun ydin. Yritin hakea jotain hauskaa tuosta, ei auennut. Sanojen kuunteleminen pisti lähinnä vituttamaan, eihän tässä nyt ollut edes yritystä. Tällaisenhan voi tehdä kuka tahansa, tosin kuka tahansa ei sillä pääse rahastamaan.
Kaikki muu urheilu kuin lätkä on junttia? Ai vittu miten junttia porukkaa täällä oikeasti onkaan. Jääkiekko ei ole junttia...buah hah hah buah hah hah.
No joo...junttikansaahan me urheilun suhteen. Ei kahta sanaa. Lätkä on todellisesti keskiluokkaista hilibili-settiä.
Junttiudenhan tekee pääasiassa fanit, ei itse laji
Sano nyt että kuka. Epäilen että se olen minä, päästä piinasta että osaan nukkua ensi yönä.Eräästä nimimerkistä täällä Jatkoajassa olen kyllä saanut todella juntin vaikutelman. Uskon myös, etten ole ainut joka ajattelee näin kyseisestä nimimerkistä. Tämä kyseinen nimimerkki, ainakin kirjoituksiensa perusteella, täyttää melkeinpä kaikki junttiuden kriteerit.
No nyt on juhlittu väärin lentopallon suomenmestaruutta ja valioliigan mestaruutta
No nyt on juhlittu väärin lentopallon suomenmestaruutta ja valioliigan mestaruutta
Tähän vielä Ruotsin MM-kulta jääkiekossa. "Den glider in -13!"Onhan pesäpallo ja Ässien juhliminenkin jo mainittu.
Kiitos tästä infosta. Eli sun mielestä Jatkoajassa on joku kirjoittaja, joka on juntti ja luulet, että joku muukin on samaa mieltä?
Olet sataprosenttisen varmasti oikeassa.
Sano nyt että kuka. Epäilen että se olen minä, päästä piinasta että osaan nukkua ensi yönä.
On. Paremmaksi pistivät kuitenkin tamperelaiset. HS - Ilveksen kannattajat juhlivat Porissa Ässien mestaruutta. Olisi kyllä voinut sopia moneen muuhunkin ketjuun.
En osaa arvata mistä kokemuksista tämä ajankohtaistui tapauksessasi, mutta kokemukseni puoltavat vastaavan johtopäätöksen tekemistä. Uhoaminen, itseriittoisuus ja tyhmänylpeys on tällä porukalla kuten venäläisillä, mutta triplaten pahempaa. Ne muutamat serbit jotka olen tavannut sopivat vaivatta määritelmään. Sikajuntteja.Serbialaiset - miehet ja naiset - ovat ihan helvetin juntteja. Niiden mielestä tupakointi on cool. Käytän sanaa "cool" tietenkin vain sen vuoksi, että nuo juntit serbialaiset käyttävät jatkuvasti tuota sanaa, se onkin noiden junttien lähes ainoa englanninkielinen sana, jonka he osaavat, koska nuo juntit eivät osaa lähinnä kuin omaa kieltänsä, mikä on myös junttia. Serbialaiset pitävät kännykkää niin statusasiana, että panevat profiilikuviinsa itsensä ja kännykän korvallensa. Myös tupakointikuva on yleinen. Serbialaiset tekivät taannoin kansanmurhan, vaikka kansanmurhailu on Euroopassa niin viime kautta.
Ihan helkutin juntteja nuo serbialaiset. Junteinta, mitä tiedän.
Nimimerkki johon viittasin on muistaakseni aiemminkin mainittu tässä ketjussa, ainakin ohimennen. Eli siis tiedän, että joku muukin on samaa mieltä.
Sillä jollain muulla on sitten ollut riittävästi rohkeutta mainita ko. nimimerkki ihan nimeltä. Mun mielestä tuollainen vihjailu ja se, että ei seiso rehdisti sanojensa takana on äärimmäisen junttia.
Minusta se ei ole niinkään junttia vaan selkärangatonta touhua eikä yv. auta asiaa millään tavalla.Mun mielestä tuollainen vihjailu ja se, että ei seiso rehdisti sanojensa takana on äärimmäisen junttia.