ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Sm-liiga in english -ketju ja samaa paskaa näyttää olevan tuolla hfboardsin Vatasen ketjussa.
Paska Blues! x 15
Miks te vihaatte stadilaisii?!? Ei oo meidän vika, et te lypsätte lehmii!
Hiukan aihepiiriin liittyen - MP-messujen yhteydessä olen törmännyt ilmiöön, jossa jengi tulee mm. Kawasaki ja Sinisalo-koristeisissa ajoasutakeissa keskustan baareihin illalla.
Nyt kirjoittaa Käyttäjänimetön täyttä asiaa. Suomessa on jo ihan liikaa näitä juntteja, jotka yrittävät olla niin saatanan empaattisia ja muka ymmärtäväisiä. Teennäistä ja tekopyhää touhua, sanon mä! Itsekäs oman edun tavoittelu ja kyynerpäätaktiikka ovat tarpeellisia taitoja tässä elämässä. Heikot sortuu, jne.Tuollainen ymmärtäväinen asenne on ihan junttia. Itsekäs ja viileä vittupää ihmisen kuuluu olla, sen nyt on jo kapitalistinen tiedemies taloustunneilla osoittanut.
Nyt kirjoittaa Käyttäjänimetön täyttä asiaa. Suomessa on jo ihan liikaa näitä juntteja, jotka yrittävät olla niin saatanan empaattisia ja muka ymmärtäväisiä. Teennäistä ja tekopyhää touhua, sanon mä! Itsekäs oman edun tavoittelu ja kyynerpäätaktiikka ovat tarpeellisia taitoja tässä elämässä. Heikot sortuu, jne.
Kuvassa on nainen, joka kertoo, että on tatuoinut... Noh, katsokaa itse.
Onnistui kyllä juuri äsken radiojuontaja tässä lajissa, yhdessä lauseessa mainittuna: Iskelmägaala, Tampere-talo, Yö ja sokerina pohjalla Samuli Putro.
Putous ja sille löytyvä yleisö.
Putous ja sille löytyvä yleisö.
100%sti naulan kantaan - en ole koskaan katsonut ohjelmaa
100%sti naulan kantaan - en ole koskaan katsonut ohjelmaa, mutta ohjelman hahmojen toilailuista on ollut pätkiä muissa ohjelmissa ja mainoksissa enkä voi käsittää, miten tollainen voi ihmisiä kiinnostaa.
Len totesi tuon olevan parasta suomalaista huumoria tällä hetkellä. En allekirjoita väitettä, muuten olisi rima turhan alhaalla
...Siitähän tässä kaikessa on kuitenkin kyse...katsojissa.
No siitä sitten nimeämään muutama muu kotimainen viihdepläjäys tällä hetkellä joka yltää edes vähääkään Putouksen katsojamääriin. Siitähän tässä kaikessa on kuitenkin kyse...katsojissa.
Tämä.
Junttimaisuus on hieno asia, koska se saa jäykkäniskaiset ihmiset kiristämään lisää pantaa ja se jos jokin on huvittavan näköistä.
Uuh...
Sarkasmi on hieno laji, jos sen osaa ja jos sen osaa kytkeä oikeaan asiayhteyteen. Jos taas tekee tietoisesti vääriä tulkintoja pyrkiessään sarkasmiin, kääntyy yritys nopeasti ironiaksi. Eli hämää itseäänkin ja sehän on vasta junttimaista.