Haarukan ja veitsen käytössä, vai?En välitä keskustella aiheesta kanssasi, sillä jo vanhastaan tiedän, että sinulle on olemassa tasan yksi "totuus", jota jankutat jankuttamasta päästyäsikin.
Äläpä nyt viitsi leikkiä marttyyria. Olen tällä palstalla ollut kymmenkunta vuotta ja niihin mahtuu kyllä monenmoista vääntöä, mutta tasan kerran mulla on mennyt omasta mielestäni homma överiksi, ja se oli viime keväänä sun kanssasi. Miksi juuri sinun, johtunee siitä, että vastassani oli samanlainen luupää kuin itse tajusin olevani. Jos et kykene edelleenkään näkemään omissa jutuissasi pienintäkään korjattavaa, niin sitten taidan olla ainoa asiasta oppinut. Mulle se ainakin opetti muutamia juttuja sekä itsestäni että koko tästä nettipuuhastelusta yleensäkin.
Kovin rakentavaa se tuskin ainakaan on. Olisit voinut ottaa asian esille myös tuossa ketjussa, jossa siitä parin viestin verran on juteltu. Nyt lähinnä ihmetyttää, että jostain tikusta pitää tehdä asiaa ja vaivautua muualle nälvimään.Siksi tulin vaan tänne toteamaan, että junttia on.