Junttimaisinta lätkäpelissä

  • 107 285
  • 710

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mestishuutelut ja konkurssitoiveet tulee mieleen. Ylipäätään vahingoniloinen kekkalointi urheiluviihteen tiimoilta on aika junttimaista ja antaa kummallisen kuvan henkilön prioriteeteista ja henkisestä terveydestä. Ymmärtäisi paremmin jos kyse olisi jostain tärkeästä, esimerkiksi itänaapurimme johtajiston epäonnekkuuksista olen itse vahingoniloinen, muuten pyrin löytämään posifiilikseni jotain, no, positiivisesta.
 

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kalpa :D
Seurasin eräästä palvelusta matsia ilman selostusta. Flat flat flat flat. Istutaan perseet penkissä ja hakataan läpyttimiä vaikka tulis maali tai mitä tahansa kentällä tapahtuukaan. Kuuluttaja huudattaa jatkuvasti yleisöä, musiikki on yybeshaissea jumputusta ja kaiken kruunaa maalintekijän sukunimen huudatus.
Ei näin! Ei todellakaan näin!!!
 

Redeagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kalpa :D
Seurasin eräästä palvelusta matsia ilman selostusta. Flat flat flat flat. Istutaan perseet penkissä ja hakataan läpyttimiä vaikka tulis maali tai mitä tahansa kentällä tapahtuukaan. Kuuluttaja huudattaa jatkuvasti yleisöä, musiikki on yybeshaissea jumputusta ja kaiken kruunaa maalintekijän sukunimen huudatus.
Ei näin! Ei todellakaan näin!!!
Unohdit mainita aallot. Joo on kyllä heikkoa fanikulttuuri. Jännä, että kuitenkin Kupsilla on niin hyvät fanit verrattuna Kalpaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kalpa :D
Seurasin eräästä palvelusta matsia ilman selostusta. Flat flat flat flat. Istutaan perseet penkissä ja hakataan läpyttimiä vaikka tulis maali tai mitä tahansa kentällä tapahtuukaan. Kuuluttaja huudattaa jatkuvasti yleisöä, musiikki on yybeshaissea jumputusta ja kaiken kruunaa maalintekijän sukunimen huudatus.
Ei näin! Ei todellakaan näin!!!
Juntit > Miljoonilla kasattu ylimielinen ostojoukkue
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos Kuopiossa ollaan tyytyväisiä tunnelmaan, niin eipä siihen muilla ole sanomista. Tärkeää on se, että muita faneja vituttaa. Omat jutut kunniaan.
No tämähän se. Jos porukka tykkää niin mitä se muille kuuluu? Miten voi joku toinen kannustamisen tapa olla parempi toista? Onko se fanilauman johtajan megafoni sitten jotenkin parempi?

Noista läpsyttimistä pitää tehdä tavaramerkki Niiralaan kun kerran muita tuntuu niin kyrsivän.
 

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
ei mahda kuopiossa olla rahkeita muuhun niin menevät tuommoisella meiningillä. mutta hyvin näyttää kotikaukalossa sujuvan!
Peli kulkee hienosti. Kulkihan se Jypilläkin aikoinaan, vaikka heillä oli euroopan ärsyttävin tapa takoa niitä pirun rumpuja. Itse olen vaan semmonen, että nautin pelin ja oluen lisäksi hyvästä tunnelmasta. Vaikka oma joukkue ottaiskin kuokkaan, niin elän kunnon kannattamisesta. Ja vaikka se metakka lähtisi vastustajan kannattajista, niin ei haittaa jos omat olisivat just sillä hetkellä vaisuja.
 

Jass0

Jäsen
Mutta usein näkee jengin kaivavan nuuskakiekon esille kuin hieman ylpeänä, vaikka ihan helvetin noloahan tuo on.
Miksi joku olisi "hieman ylpeä" käyttäessään nuuskaa. Päin vastoin, itse kun kiskon siideriä naamaan, niin silloin maistuu nuuska ja käytän sitä niin, ettei vaan kukaan huomaisi. Niitä "paskahuuli" heittoja kuullut ihan tarpeeksi.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Miksi joku olisi "hieman ylpeä" käyttäessään nuuskaa. Päin vastoin, itse kun kiskon siideriä naamaan, niin silloin maistuu nuuska ja käytän sitä niin, ettei vaan kukaan huomaisi. Niitä "paskahuuli" heittoja kuullut ihan tarpeeksi.
En minä tiedä. En käytä.
Ehkä siksi, koska se on niin hokiäijää?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Nuuskan kiskominen on kyllä aivan tavattoman junttia, oli sitten jääkiekko-ottelu tai ei. No niin on toki röökinkin. Mutta usein näkee jengin kaivavan nuuskakiekon esille kuin hieman ylpeänä, vaikka ihan helvetin noloahan tuo on. Hävekkää juntit tapojanne.
Nuuskan/nikotiinipussien käyttäminen ei ole junttia. Se on riippuvuus, joka pitää otteessaan monia. Toisilla se on viihdekäyttöä. Vähän kuin alkoholin käyttö.

Jos joku tuolla ylpeilee, lienee lähinnä teini-ikäisiä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nuuskan/nikotiinipussien käyttäminen ei ole junttia. Se on riippuvuus, joka pitää otteessaan monia. Toisilla se on viihdekäyttöä. Vähän kuin alkoholin käyttö.

Jos joku tuolla ylpeilee, lienee lähinnä teini-ikäisiä.
Se on tosin junttia että niitä haisevia pusseja räitään mihinkään muualle kuin roskikseen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Se on tosin junttia että niitä haisevia pusseja räitään mihinkään muualle kuin roskikseen.
Se on sitten tosiaan käyttäjästä kiinni, jos niitä viskotaan muualle. Voi heittää ihan roskikseenkin. En haluaisi esim. koirani nappaavan suuhunsa, joten roskis on luonnollisestikin parempi vaihtoehto.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kalpa :D
Seurasin eräästä palvelusta matsia ilman selostusta. Flat flat flat flat. Istutaan perseet penkissä ja hakataan läpyttimiä vaikka tulis maali tai mitä tahansa kentällä tapahtuukaan. Kuuluttaja huudattaa jatkuvasti yleisöä, musiikki on yybeshaissea jumputusta ja kaiken kruunaa maalintekijän sukunimen huudatus.
Ei näin! Ei todellakaan näin!!!
Tää on epätosi väite. Omin silmin näin, että maalin tullessa katsomossa noustiin seisomaan. Omasta mielestäni läpsyttimet ovat Niiralan kotikatsomoon oikein oiva lisä, kun ihmisiä tuntuvat kovasti harmittavan. Maalintekijän sukunimen huudatusta muistan kuulleeni useissa halleissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä nyt itse olen paikalla ollut näissä kahdessa KalPan puolivälierässä, niin kyllä tuolla on aivan erinomainen tunnelma ollut. Ja minä en siis ole edes KalPan fani, korkeintaan kotikaupungistani johtuen eräänlainen sympatiakannattaja ja toki suon heille menestystä (paitsi Kärppien kustannuksella), joten osaan mielestäni aika objektiivisesti tätä tilannetta arvioida.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onhan lätkäfanius yleensäkin aika junttia. Ne eijuntit fanit ei ainakaan tuo tunnelmaa halliin.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Nuuskan/nikotiinipussien käyttäminen ei ole junttia. Se on riippuvuus, joka pitää otteessaan monia. Toisilla se on viihdekäyttöä. Vähän kuin alkoholin käyttö.

Jos joku tuolla ylpeilee, lienee lähinnä teini-ikäisiä.
Kyllä näitä näkee työpaikoillakin.

Aikoinaan olin työsuojeluvaltuutettuna, työpaikka oli savuton. Kokouksissa maakuntien miehet nostelivat nuuskapurkkeja reteästi pöydälle, ja tunkivat tavaraa huuleen. Sain raamatulliset mitat täyttävän raivarin, loppui lyhyeen tuommoinen leveily. No - ei sinänsä liittynyt enää kiekkohommiin tämä.
 
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Olen nyt yrittänyt saada kokonaiskuvaa siitä millainen olisi optimaalinen lätkäpeli katsomon puolella. Nuuska-asioita en jaksanut tällä kertaa pohtia. Mutta tässäpä tärkeimmät:
- Läpsyttimiä ei saa olla
- Musiikkiakaan ei saa olla, paitsi hyvää ja sitäkään ei välttämättä
- Koko halli laulaa ja taputtaa ihan niin kuin jalkapallokatsomossa parhaimmillaan (vaikka futis onkin turhaa)
- Show pitää olla kuin Änärissä, paitsi se kun on jotain päälle liimattua kuten juontaja (kuten Änärissä) tai läpyläpy-videoita (kuten Änärissä)
- Mikään chänt ei saa olla sellainen jota joku muu on jossain muualla missä tahansa yhteydessä aikaisemmin käyttänyt.
- Chäntit oltava realistisia, eikä liioittelevia

Unohdinkohan vielä jotain? Sen verran vielä kentän puolelle jos mennään, niin paidoissa ei mainoksia ja mielellään ei jäässäkään mitään.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Tykkään todella noista Kalevan Pallon pikku väkkäröistä ja varsinkin mahtavasta liikkeestä. Ainut mitä en voi sietää on läpsyttimet, hallibiisit ja sukunimen huudatus. Erikoista myös kannustamaan pyytäminen !
Kaikki toki tyylillään ja jos se kalakukko porukalle maistuu, niin ei kai siinä.
Eikä noita Niiralan pelejä oo pakko kattoo, eilen nyt ei ollut muutakaan ( ja vielä Antero)
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Onhan lätkäfanius yleensäkin aika junttia. Ne eijuntit fanit ei ainakaan tuo tunnelmaa halliin.
Mä oon ainaki ihan rehellisesti ja avoimesti lätkäjuntti. Eikä siin oo mitään hävettävää. Kyl ne sivistyneet älyköt on ollu ainakin toistaiseksi hyvin suvaitsevaisia siviilielämässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös