Ei kai sentään, yksi mainittu tapa vaan siinä.Että kannattaminen on sun mielestä niin kauheen noloa.
Ehkä koko jääkiekko onkin junttia? :OMiksi porukka seuraa kiekkoa, kun lähes tulkoon kaikki on mukamas junttia? Haloo, me ollaan alkukantaisia ihmisiä, osa jopa heteroita lihaa syöviä. Tätä tää on. Tunteella eläminen on kiellettyä? Ei kai. Perhana...
Se että fanit ottavat paitansa veks ja hyppivät tuolla juntteina. Myötähäpeä on suuri.
Tervetuloa Suomeen. Täällä fanitus on noloa ja rangaistavaa.No huh huh, todella junttia, kun jengi näyttää tunnetta, ja pitää hauskaa hallissa.
Täällä kaikki on noloa ja rangaistavaa. Kaikki mikä jotenkin näkyy, kuuluu tai erottuu.Tervetuloa Suomeen. Täällä fanitus on noloa ja rangaistavaa.
Mä olen varmaan liian setämies ymmärtämään, mutta mitä sillä paidan poisottamisella halutaan viestittää?Se että fanit ottavat paitansa veks ja hyppivät tuolla juntteina. Myötähäpeä on suuri.
Sitä samaa mitä Cristiano Ronaldo tehtyään maalin. Olen kyvykäs ja voittamaton Alfa, katsokaa ja ihailkaa.Mä olen varmaan liian setämies ymmärtämään, mutta mitä sillä paidan poisottamisella halutaan viestittää?
Okei, kiitos.Sitä samaa mitä Cristiano Ronaldo tehtyään maalin. Olen kyvykäs ja voittamaton Alfa, katsokaa ja ihailkaa.
Joku kirjoitti joskus MM-kisojen aikaan hyvin, että kun ulkomaalainen pukee päällensä fanikamaa, hassua peruukkia sekä laittaa hassua hattua päähänsä se on hienoa karnevaalimeininkiä. Kun suomalainen tekee saman niin se on häpeällistä juntteilua ja karjalalippistelyä.Tervetuloa Suomeen. Täällä fanitus on noloa ja rangaistavaa.
Ei kyllä, hassut hatut ja peruukit ovat junttia ihan muuallakin maailmassa. Ei siellä, etteikö ihmisten pitäisi voida nauraa itselleen useammin.Joku kirjoitti joskus MM-kisojen aikaan hyvin, että kun ulkomaalainen pukee päällensä fanikamaa, hassua peruukkia sekä laittaa hassua hattua päähänsä se on hienoa karnevaalimeininkiä. Kun suomalainen tekee saman niin se on häpeällistä juntteilua ja karjalalippistelyä.
Kyllähän se tunnelma maajoukkuepeleissä on välillä sellaista, kuin Suomifaneilla olisi seiväs perseessä. Siinä hiljaisuudessa kun huudat sitten vähän kovempaa, niin joku katsoo paheksuvastiJoku kirjoitti joskus MM-kisojen aikaan hyvin, että kun ulkomaalainen pukee päällensä fanikamaa, hassua peruukkia sekä laittaa hassua hattua päähänsä se on hienoa karnevaalimeininkiä. Kun suomalainen tekee saman niin se on häpeällistä juntteilua ja karjalalippistelyä.
Jäin miettimään tätä tapausta (oliko raivoaminen junttia vai nuuskapurkin pöydällä pitäminen?)? Koska jos työpaikka on savuton niin eihän sulla ole mitään oikeutta puuttua jonkun ihmisen hallussa olevaan nuuskapurkkiin? En tiedä onko oikeutta puuttua nuuskan käyttöön, mutta ei varmasti siihen jos jollain on nuuskapurkki hallussa.Aikoinaan olin työsuojeluvaltuutettuna, työpaikka oli savuton. Kokouksissa maakuntien miehet nostelivat nuuskapurkkeja reteästi pöydälle, ja tunkivat tavaraa huuleen. Sain raamatulliset mitat täyttävän raivarin, loppui lyhyeen tuommoinen leveily. No - ei sinänsä liittynyt enää kiekkohommiin tämä.
Ja se että TNT:n studion väki oli tuosta aivan haltioissaan.Järjestetyt tappelut. Vittu tuo Rangersin ja Devilsin viime öinen matsin aloitus on aivan järjettömän typerää ja myötähäpeää tuottavaa katseltavaa.
Höpö höpö, ison maailman juttuja, ei tapahdu Suomessa. Ei koskaan ole ollut, eikä tulevaisuudessa ole.Järjestetyt tappelut. Vittu tuo Rangersin ja Devilsin viime öinen matsin aloitus on aivan järjettömän typerää ja myötähäpeää tuottavaa katseltavaa.
Pelicans - HIFK 26.11.2011.Höpö höpö, ison maailman juttuja, ei tapahdu Suomessa. Ei koskaan ole ollut, eikä tulevaisuudessa ole.
Lisäisin listaan myös itse Lärvisen. En voi sietää.Hassut hatut, peruukit, Lärvinen-lasit oman joukkueen väreillä, läpsyttimet ja kollektiivinen pukeutuminen jätesäkkeihin tai sadeviittoihin.
Nämä lähinnä viimevuosilta jääneet mieleen.
3 vs 3. Ei ollut kaikki kenttäpelaajat. Näitä nyt on ollut, esmes Lukko-HIFK.Pelicans - HIFK 26.11.2011.