NI!Paitsion sattuessa kun joku huutaa - TAHALLINEN !
NI!Paitsion sattuessa kun joku huutaa - TAHALLINEN !
Pahimmat läpsyttäjät kahdella läpsyttimellä, Kuopiossa ainakinTV:n perusteella jotkut hakkaavat läpsytintä myös reiteensä tai katsomon kaiteeseen.
Tulee mieleen et vähä väkisin ja keinotekosesti yritetään luoda fanikulttuurii. Läpsyttimist tulee myös hirvee ääni ja paljo miellyttävämpi ääni tulee, ku hakkaa käsii yhtee. (Joskus 1:30 asti) ja saman verran normaali taputus tuo mökää hallii.Mikä niissä läpsyttimissä häiritsee? Tuo ne ainakin ääntä halliin ihan eri tavalla kuin lapaset kädessä taputtaminen. Näkyi muuten läpsyttimet olevan Spengler Cupissakin ahkerassa käytössä, joten kaippa ne sveitsiläisetkin ovat sitten juntteja.
Tää :DPaitsion sattuessa kun joku huutaa - TAHALLINEN !
TV-lähetyksessäkin noiden vihtojen suhinaan, vaikkei se silloin korviin otakaan.
Kuopiossa on viskelty vettä lauteille noin vuosikymmenen ajan. En tiedä onko tuo enää olemassa. Ainakin pari vuotta sitten hallissa käskettiin kannustamaan kuuluttamalla ”vettä lauteille”. Aiheutti itselle todella suurta myötähäpeää.Takavuosien Rauman ”Kädet kädet!” ämyreistä aiheutti kovaa myötähäpeää.
Näkyi muuten läpsyttimet olevan Spengler Cupissakin ahkerassa käytössä, joten kaippa ne sveitsiläisetkin ovat sitten juntteja.
Läpsyttimissä ärsyttää ehkä se, että ovat muovisen urheilukulttuurin tuotoksia rapakon takaa, junttien amerikkalaisten kukaties keksimiä
Tälläisillä tappamisfantasioilla saa tänne pelikieltoa ja siviilissä rikossyytteen. Hallillekin pitäisi saada näistä porttikielto.Jokaisen maalinedustönimisen kommentointi katsomosta "Hakkaa / Tapa se!" -höyryämisellä.
Ite olin kattoo kesällä Interin peliä ja sielä tehtiin tää sama, oli aika huikee. Mut on se vähä eri ku 70k ihmistä huutaa sen vs 2001. Kuuluttaja sanoo etunimen, yleisö sukunimen.
Aluksi mietin sitä turkulaista Interiä. Sitten kun mainitsit 70k, niin aloin vähän miettiä ja tajusin että ehkä se matsi olikin Milanossa eikä Turussa.Ite olin kattoo kesällä Interin peliä ja sielä tehtiin tää sama, oli aika huikee. Mut on se vähä eri ku 70k ihmistä huutaa sen vs 200
:D Joo siis Milanossa olin! Inter Milan vs Monza kauden avausAluksi mietin sitä turkulaista Interiä. Sitten kun mainitsit 70k, niin aloin vähän miettiä ja tajusin että ehkä se matsi olikin Milanossa eikä Turussa.
Tämä on kyllä loistava ja en ole itsekään ihan syytön. Ainakin ne juntit on siellä hallissa katsomassa sitä peliä ja vähän olisi itselläkin petrattavaa tuossa fyysisessä läsnäolossa Covidin jälkeisenä aikana.Keskustelupalstoilla hilluminen kun peli on käynnissä.
"kotimaa tää pohjoinen"
Tästäkin on muodostunut joku jännä palstalegenda. Hietasen epäselvällä piipittämisellä ei laitettu ketään hiljaiseksi, mutta toki hyvä jos pari Tapparan fanipoikaa on tuota mieltä.Tämä ei ole tuntunut juntilta tai oikeastaan enää yhtään miltään sen jälkeen kun Hietasen Pena lauloi "pohjoisen" hiljaiseksi.
Entä jos on ilman housuja myös?Mielestäni ilman paitaa hilluminen katsomossa on junttimaista. Sama juttu itse asiassa ihan vaan julkisissa sisätiloissa kesäisinkin.
Shortsit on hyväksyttävä asustus.Entä jos on ilman housuja myös?
Oliko vauhtia niinkuin Monzassa?:D Joo siis Milanossa olin! Inter Milan vs Monza kauden avaus
Miksi sitä vettä heitetään lauteille? Kiukaalle heittäminen olisi hyödyllisempää.Kuopiossa on viskelty vettä lauteille noin vuosikymmenen ajan. En tiedä onko tuo enää olemassa. Ainakin pari vuotta sitten hallissa käskettiin kannustamaan kuuluttamalla ”vettä lauteille”. Aiheutti itselle todella suurta myötähäpeää.
Juu ja itse diggailin samasta jutusta Frankfurtin himapelissä mutta Kuopiossa se kuulostaa vaan tyhmältä.Ite olin kattoo kesällä Interin peliä ja sielä tehtiin tää sama, oli aika huikee. Mut on se vähä eri ku 70k ihmistä huutaa sen vs 200