Olen joskus aiemmin törmännyt kyseiseen sivustoon, ja kokeilin tuolloin yhdellä kuvalla. Nyt minulla oli tylsää ja päätin kokeilla viidellä kuvalla. Kaikki kuvat ovat parisen vuotta vanhoja, koska minusta ei yksinkertaisesti ole uudempia läheltä otettuja digikuvia missään. Tällä ei tosin pitäisi olla suurempaa väliä.
Pidemmittä puheitta tuloksiin:
Kuva 1
Ei kovin suuria prosenttilukuja. Ykköseksi selviytyi Harry Potter-leffoista tuttu Emma Watson 59 prosentilla. Kakkospaikan otti mm. Law & Orderissa näytellyt Jesse L. Martin 58 prosentilla. Kymmenen joukkoon mahtuivat myös mm. Cameron Diaz, Adriana Lima ja Charlize Theron. Mielenkiintoista oli se, että naiset "voittivat" tämän kuvan osalta 6-4, vaikken itse kyseistä sukupuolta edustakaan.
Kuva 2
Kuva, jolla oli kärkipään osalta suurimmat prosenttiluvut. Kolmen kärjen muodostivat Elijah Wood (74%), Anthony Kiedis (70%) sekä Isabella Rosselini (70%). Listalta löytyivät myös mm. jalkapallon maailmanmestari Fabio Cannavaro sekä muusikot Mick Jagger ja Marilyn Manson. Tämä kuva meni miehille 7-3.
Kuva 3
Tämän kuvan osumissa jylläsivät muusikot. Oikean superkaksaririvin muodostivat Jenkkikitarapoppari John Mayer (68%) sekä kovaa ja korkealta laulava Josh Groban (66%). Mukaan mahtui musiikkimiehistä myös NSyncin Joey Fatone (en tiedä lauloiko siinä bändissä oikeasti kukaan muu kuin Justin joten musiikko-titteli on kyseenalainen) sekä A-Ha-yhtyeessä lauleskeleva Morten Harkel. Mainitaan vielä James Gandolfinin sijoitus top 10:ssä ja miesten 7-3 erävoitto.
Kuva 4
Kakkoskuvaa muistuttaneen Elijah Woodin ohella koko kuvasarjan kovimmat yhdennäköisyyspisteet, 74 prosenttia, sai Isabella Rosselini tästä kuvasta. Tämä oli Rosselinin toinen top 3-sijoitus, joten ilmeisesti muistutan häntä kovasti. Tämän kuvan perusteella palkintopallille kiipeävät Rosselinin lisäksi pikajuoksija Tim Montgomery (71%) sekä jalkapalloilija Ruud van Nistelrooy (67%). Adriana Lima sijoittui ensimmäisen kuvan tavoin myös tässä kympin sakkiin. Mukaan listalle mahtuivat myös sellaiset pienien piirien musiikkitähdet kuin Bono ja Notorious B.I.G. Sijalla 10 oleva Marilyn Monroe kruunaa tämän listan. Miehet 6, naiset 4.
Kuva 5
Keanu Reeves (66%) on tämän kuvan perusteella minua eniten muistuttava henkilö. Näyttelijän työn ohella myös muusikkona tunnettu Reeves saa listalleen seuraksi mm. Lauri "The Rasmus" Ylösen, Gavin "Bush" Rossdalen ja Paul "Kiss" Stanleyn. Mainittakoon vielä listalta löytyvä Hugh Grant. Miehet-naiset 8-2.