Julkkissimulaattori

  • 6 502
  • 51

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
julkkis simulaattori

http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&restore

Pitää uploadata kuva, kone laskee yhdennäköisyydet yli 4000 julkkiksen valokuvagalleriasta. Kokeilin parilla eri kuvalla.
Vaatii lyhyen rekisteröinnin

tuloksia:
70% Woody Harrelson
71% jeff bridges
67% Josh Duhamel (tämä on jossain kuvissa pelottavan samannäköinen) (sarjasta Las Vegas)
64% Clint Eastwood
68% Tom Brady
68& Billy Bob Thornton
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SamSpade kirjoitti:
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&restore

Pitää uploadata kuva, kone laskee yhdennäköisyydet yli 4000 julkkiksen valokuvagalleriasta. Kokeilin parilla eri kuvalla.
Vaatii lyhyen rekisteröinnin

Ekalla kuvalla ei oikein tullut kuin vähän yli 50% matcheja, David Boreanoz ym, mutta tokalla sitten enemmän:


Gale Harold 71%
Ashton Kutcher 67%
Patrick Swayze 63%

Nuo siis kategoriassa miehet. Paras match oli sitten kaikkiaan Ali Laundry. Ihan pantavan näköinen, kuten minäkin.


EDIT: Pistin vielä kuvan jossa pipo päässä ja parransänki. Tuli enkat, olen 75% Lauri Ylönen.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
SamSpade kirjoitti:
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&restore

Pitää uploadata kuva, kone laskee yhdennäköisyydet yli 4000 julkkiksen valokuvagalleriasta. Kokeilin parilla eri kuvalla.
Vaatii lyhyen rekisteröinnin


Tuloksia:

Kevin Costner 68%
Tobey Maguire 66%
Michael Stipe 64%
David Duchvony 63%
Heath Ledger 63%
Justin Chatwin 62%
Cameron Bright 62%
Simon Le Bon 61%
Harvey Keitel 60%
Russel Crowe 60%

Mitäpä noihin sanois... ei kyllä tulis itselle yhtään noista mieleen, jos pitäis ruveta sanomaan keneltä julkkikselta näyttää.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
SamSpade kirjoitti:
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&restore

Pitää uploadata kuva, kone laskee yhdennäköisyydet yli 4000 julkkiksen valokuvagalleriasta. Kokeilin parilla eri kuvalla.
Vaatii lyhyen rekisteröinnin

Mary Cassatt 64%
Izabella Scorupco 58% (!?!?)
Sean Astin 58%
Patrick Swayze 57%
John F. Kennedy 56%
D.H. Lawrence 55%
Howie Day 54%
Kylie Minogue 53%
Bar Refaeli 53%
David Spade 53%

Huikeeta.

- Tinke.80

PS. Modet varmaan voisivat tehdä tästä oman ketjun?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Sir von Aulis kirjoitti:
Allekirjoittaneelle sattui mm.

-Trent Reznor 64%
-David Boreanaz 62%
-Brett Hull 60%

ja Claire Danes 64%

Ei tiedä, itkeäkö vai nauraa....

Däh däh, däh däh, dude looks like a laadyyy...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaaha, meikäläistä löytyi 64% Lacey Turneria. Omaa sukupuoltani vastasi parhaiten Carl Shagan 58%:lla.

Mutta kaiken huippu oli 57%:n yhdennäköisyys Hillary Clintonin kanssa! Ehkä se johtuu pukinparrastani...
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Kokeilin tätä naamanvertailu jutskaa kaksi kertaa poikani eri kuvalla. Ensimmäisessä kuvassa poikani muistutti eniten Mike Tysonia ja toisessa Halle Berryä. Aikamoinen ristiriita ja lisäksi ainakin vaimo väittää että pojassa ei virtaa afrikkalaisperäistä verta.

edit. Omasta nassusta irtosi kuitenkin parhaat naurut. Miehistä muistutan Keith Urbania ja naisista Angelina Jolieta!!!!! Miksi sitten peilistä näkyy tämä gorillaa muistuttava pärstä?
 
Viimeksi muokattu:

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
hylsy kirjoitti:
Olivat kai edes rumia naisia? Esim. Maria Mutola... nojoo.

Noei. Ashley Olsen oli kakkonen, ja sitä rataa. Mut siis oikeestihan mä oon kova jätkä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meitsi veti varmasti ykköset tuossa yhdennäköisyystestissä. Ensin olin kuulemma Jesse Metcalfen näköinen, sitten Nick Carterin kun latasin toisen kuvan. Mikäs tossa, naisia varmasti saavat nuo em. herrat. Mutta, listassa oli myös Äiti Teresa! En tiedä miksi, mutta aiheutti kyllä aivan hervottoman naurukohtauksen. Jumalauta, mä en koskaan enää tule naista saamaan.
 

Lerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mib, Jortikka, Hanson brothers

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lerva kirjoitti:
Itellä seuraavasti:
Miehet:
Matthew Broderick 61%
Benny Hill 59% (Kaveriki sanonu,että minusta tulee Benny mieleen)
David Schwinner 59%
Billy Idol 58%

Juu itellä:
James Van Der Beek 73%
Claude Lelouch 70%
Alexis Denisof 67%
Patrick Stewart 65%
Eric Bana 59%

Ei helvetti, hauskaahan tuo on.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
mikko6000 kirjoitti:
Ei helvetti, hauskaahan tuo on.

Olishan se, jos systeemi toimisi. Olen kokeillut öbaut viidellä kuvalla ja yhdestäkään sivusto ei ole onnistunut edes löytämään kasvojani. Missä muodossa kuvat pitää olla? Nyt ne on jpg:nä.

Tai sitten olen vain niin julmetun ruma, että softa edes tunnista nenäni ympärillä ole ihoaluetta kasvoiksi.
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Jii kirjoitti:
Tai sitten olen vain niin julmetun ruma, että softa edes tunnista nenäni ympärillä ole ihoaluetta kasvoiksi.

Heh. Edellisen pohjalta uskalsin ladata oman kännykameralla raapaistun kuvani.

Latasin 2 kuvaa, yhden vakavalla naamalla:

Paul Auster 68%
Buster Keaton 67%
Jet Li 67% (Kiinalainen!)
John Cusack 59%
Keanu Reeves 58%

Alempaa löytyi mm. Goldie Hawn (!?)

Toinen kuva hymyilevällä naamalla:
Ensin pari tuntematonta mursuviikseä, ykkösenä joku ihme Ibrahim Tatlises?
(järkytys. olis varmaan pitänyt raapia sänki ensin pois)

Heti perään Neil Diamond, Tony Danza, Oliver Stone kaikki about 60%

Hiton hauskaa. Onneksi kukaan ei ole yhtä ruma kuin passikuvansa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
nihti kirjoitti:
Alempaa löytyi mm. Goldie Hawn (!?)

Heh, juu meikältäkin löytyi sieltä noiden jälkeen joku Kiinalainen (?) näyttelijätär, hiukan pisti hymyilyttämään. Toistaiseksi en ole kuullut näyttäväni Aasialaiselta naiselta.
 

Rocco

Jäsen
SamSpade kirjoitti:

Tänhän piti olla "hyvät naurut netistä" -ketju? Mua ei naurata seuraavat tulokset:

Tom Jones 66%, laulaja, seksipommi, Walesin tiikeri.
Jacques Rogge 64%, Olympia-liikkeessä mukana, joku iso pamppu.
Leonard Cohen 57%, laulaja.
William Randolph Hearst 56%, journalisti.
William Faulkner 54%, kirjailija.
Hrithik Roshan 54%, intialainen näyttelijä, paikallinen seksisymboli
Wladyslaw Szpilman 53%, puolalainen muusikko
Gene Kelly 52%, muusikko ja näyttelijä
Romain Rolland 50%, kirjailija.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
SamSpade kirjoitti:

On ihan oikein, että tänne laitetaan tämmösiä mielenkiintosia linkkejä. Onhan ketjun nimi "hyvät naurut netistä", mutta itse en kovinkaan hyviä nauruja saanut kun luin pari viimeisintä sivua tästä ketjusta. Vähintään joka toisessa viestissä on tämän hullunhauskan koneen arpomia nimiä. Ketä oikeesti kiinnostaa tietää, mitä kone arpoo teidän lähettämistä kuvista. Voi toki olla, että minulla on vähän erilainen huumorintaju, mutta itseäni nuo tulokset ei hirveästi naurata.

Rocco kirjoitti:
Tänhän piti olla "hyvät naurut netistä" -ketju? Mua ei naurata seuraavat tulokset:

Tässä asiassa ollaan harvinaisen yhtä mieltä. Ei naurata minuakaan.

On mukava käydä välillä katselemassa täältä hyviä linkkejä ja muuta mukavaa. Joten jos hyviä linkkejä löytyy niin ei muutakuin kehiin vaan, mutta ei näitä helvetin tylsiä tuloksia.

Ugh! Olen puhunut.
 
Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Rocco kirjoitti:
Tänhän piti olla "hyvät naurut netistä" -ketju? Mua ei naurata seuraavat tulokset:

Samaa mieltä. Myös noille YuoTube:n video pätkille voisi luoda täysin oman ketjun. "Hyvät naurut netistä" -ketjusta on tullut ketju "Hyvät naurut YuoTubesta".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös