Arviolta 300-350 000e väliltä. Tämä siis vain arvio. Valistuneemmat voivat korjata, jos olen väärässä.Paljonkos se Jokisen palkka sitten on?
Alle 300 000e se ei käsittääkseni kuitenkaan ole.
Arviolta 300-350 000e väliltä. Tämä siis vain arvio. Valistuneemmat voivat korjata, jos olen väärässä.Paljonkos se Jokisen palkka sitten on?
Ilta-sanomien tieto/arvaus kertoo palkan olevan 270k€. En kyllä itse usko yli 300kilon palkkaan, tosin luulo ei ole tiedon väärtti.Arviolta 300-350 000e väliltä. Tämä siis vain arvio. Valistuneemmat voivat korjata, jos olen väärässä.
Alle 300 000e se ei käsittääkseni kuitenkaan ole.
Melko idioottimaista kommentointia kieltämättä.Julle taitaa saada jo valmiiksi sylkykupin roolin fanien keskuudessa kun lueskelee Jokerien keskustelupalstaa.
Suurimmalla osalla oli varmaan toki reaktiot, kuten pitääkin, että antaa näyttöjen puhua puolestaan. Toki sieltä sai myös helposti vaikutelman muutaman eka viestin perusteella, että nimeä myöten väärä hankinta. Samat reaktiothan ne ovat usein täälläkin hiekkalaatikolla, oli tulija lähes kuka tahansa. Sitten maltillisemmat kaverit tuumivat, että antaa näyttöjen puhua.Niin. Junttilan saldo muuaalla kuin kärppäpaidassa on sen verran vaisu, että aika luonnollisesti kukaan ei tuolla meidän hiekkalaatikolla lakkia heitä ilmaan. Itseni mukaan lukien. Maajoukkueessa 24 o ja 1+8. Ruotsissa 85 o ja 9+20. KHL 5 o ja kiikarit.
Vaikea tälle on isommin hurrata. Alaketjuihin tervetuloa, muuhun rooliin on näytöt antamatta. Toki saa yllättää ja tehdä manniset.
Joo kyllähän näitä piste per peli tasolla pelaavia ja pudotuspelien MVP:ksi valittuja ukkoja tulee suoraastaan ovista ja ikkunoista vuosi toisensa perään.Tervemenoa. Eipä tule ikävä...uutta kiitäjää tulee omasta takaa joka vuosi...
Minne nämä tämän tason kiitäjät jäävät kun niitä ei joukkueeseen asti ole tullut. Sen tyyppinen kommentti että ei kaipaisi reagointia. Toivottavasti et ollut selvinpäin tuota kirjoittaessa.Tervemenoa. Eipä tule ikävä...uutta kiitäjää tulee omasta takaa joka vuosi...
Hei Eric. Kyllä ihan selvinpäin kirjoitettu. Käsittääkseni täällä saa kommentoida ihan omalla fiiliksellä ja en ole tarkoittanut mitään ilkeää vaan minun silmissäni Julius ei ollut viime kaudella sellainen kuin aikaisemmin. Hän tarvitsee valtavan hyvät vieruskaverit kuten esim. Bertrand oli tai muuten menee pelkäksi kaarteluksi. Toki on kova ammattilainen ja paikan tullen osaa maalinkin tehdä. Tarkoitin uusilla kiitäjillä että meiltä omasta takaa pukkaa Rätyä ja Hermosta jne. ja peliaikaa saamalla heistä tulee uusia Junttiloita. Anteeksi mielipiteeni:)[/
Minne nämä tämän tason kiitäjät jäävät kun niitä ei joukkueeseen asti ole tullut. Sen tyyppinen kommentti että ei kaipaisi reagointia. Toivottavasti et ollut selvinpäin tuota kirjoittaessa.
Jokaisellahan saa olla omat näkemyksensä tietenkin, mutta varsinkin viime kauden Junttilan esitysten perusteella poliittisesti sanottuna mielenkiintoinen näkemys. Tällä kertaa Jullella ei ollut sementoitua ketjua kuten aiemmin, mutta onnistui pelaamaan piste per peli tahdissa aina vähän väliä kenenkin ketjussa. Osoitti siis taas kerran olevan joukkueen johtavia pelaajia.Käsittääkseni täällä saa kommentoida ihan omalla fiiliksellä ja en ole tarkoittanut mitään ilkeää vaan minun silmissäni Julius ei ollut viime kaudella sellainen kuin aikaisemmin. Hän tarvitsee valtavan hyvät vieruskaverit tai muuten menee pelkäksi kaarteluksi.
Mielipiteet ovat sallittuja, mutta valitettavasti olet totaalisen väärässä.Hei Eric. Kyllä ihan selvinpäin kirjoitettu. Käsittääkseni täällä saa kommentoida ihan omalla fiiliksellä ja en ole tarkoittanut mitään ilkeää vaan minun silmissäni Julius ei ollut viime kaudella sellainen kuin aikaisemmin. Hän tarvitsee valtavan hyvät vieruskaverit kuten esim. Bertrand oli tai muuten menee pelkäksi kaarteluksi. Toki on kova ammattilainen ja paikan tullen osaa maalinkin tehdä. Tarkoitin uusilla kiitäjillä että meiltä omasta takaa pukkaa Rätyä ja Hermosta jne. ja peliaikaa saamalla heistä tulee uusia Junttiloita. Anteeksi mielipiteeni:)
minun silmissäni Julius ei ollut viime kaudella sellainen kuin aikaisemmin. Hän tarvitsee valtavan hyvät vieruskaverit
Tehottomuus maalien suhteen on säilynyt ennallaan. Epäonnistuu paikoissa joita muut eivät saisi luotua.
Tästä minä olen eri mieltä. Vaikka Julius ei edelleenkään ole kliininen viimeistelijä, niin laukaisutarkkuus on parantunut edellisvuosista.