massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Jep. Toisaalta Junttilalla on vain yksi tehopiste vähemmän kuin tällä palstalla jumalaksi nousseella Savinaisella. Ja tämä käytännössä ilman yv-aikaa. Ja plusmiinus plus 6 kun Savinaisella se on miinus 2. Erona näillä on käytännössä pelityylit. Savinainen höyryää, repii, riehuu ja raastaa. Ja niin pitääkin. Siinä missä Junttila pelaa tilanteet liikkeellä ja sijoittumisella. Kuten pitääkin. Toinen saa täällä paskaa ja toista kehutaan Areenan katosta läpi.Tästä samaa mieltä. Ja maalejakin olisi 4-5 jos pistäisi paikoista sisään.
Mutta: onko Junttila hankittu meille 4 ketjun rotaatio-ukoksi, vai tuomaan maaleja ja secondary scoringia? Kyllä verkkojen pitäisi alkaa heilumaan pian.
Se on positiivista, että Junttila on itsekkin tiedostanut tilanteen, että oikein muualla ei lähde, kuin Oulussa ja on yrittänyt asiaa tuon henkisen valmennuksen kautta työstää. Junttila + itseluottamus olisi varmaan ihan hyvä apu tälle jengille jo.
Itse olen jopa proJunttilaksi noussut, koska tuolla on jengissä mun silmin niin paljon muuta kuollutta painoa ollut jos katsoo pidempää otantaa. Schroeder,Grant, Joensuu ja Kossila etunenässä. Nimenomaan pelillisesti siis. Varmasti ei ole Junttila sitä mitä odotettiin, mutta sanoisin, että top1-2 senttereissä Jokereilla on aivan helvetisti isompi ongelma vielä käsissään kuin yhdessä 250-300k laiturissa. Ja lisäksi kaikista tärkein, se Junttila ei vuoda viisikkopelissä. Eilisen Sibir-matsin kaltaisia pelejä on pomminvarmasti edessä pudotuspeleissä ja silloin tämä on iso arvo.
Viimeksi muokattu: