Animal kirjoitti:Oletko varma, että Jukuri ei ainoastaan ehtinyt heittämään hanskoja pois heti alkuun?
Olen, koska ehtiihän tämä Jukuri-pelaaja siinä välillä heittää kerran piruetin ennenkuin kaverit alkavat taas hakkaamaan toisiaan. Ja ehtihän Jämsäkin mainiosti ne hanskat pudottamaan. Ei kai Dufva liimaa hanskoja pelaajien käsiin? Oletko koskaan pitänyt kiekkohanskoja kädessä? Minä olen useita useita vuosia ja kyllä ne lentävät kädestä yhdellä pienellä ravistuksella.
Animal kirjoitti:Jos hanskattomalla Jämsällä väännön jo alettua tippuu kypärä pois, niin alkaako Jukuri riisumaan erikseen varusteita?
Ei, siksi sanoinkin "MIELELLÄÄN". Tällaisissa spontaaneissa tappeluissa tätä on turha odottaa. Mutta kun Suomessa ei yipäätään ole juuri minkäänlaista tappelukulttuuria, ei tällaisia voi olettaa kekenkään tietävän. NHL:ssä jos tappelee visiirin kanssa saa ylimääräisen kakkosen. Siksi siellä visiiripäät ei edes saa "aloittaa" tappelua visiirittömän kanssa, tai jos aloittaa niin sitten molemmat ottavat kypärät pois.
Animal kirjoitti:No huh huh. Kauheaa räpellystä puolin ja toisin. Tosin ihan viihdyttävää sellaista.
Enhän koskaan tätä kunnon tappeluksi väittänytkään. Mutta tappelussa vedetään ilman hanskoja, ei läiskitä hanskat kädessä.
Animal kirjoitti:Ja täyttä paskaa. Katso video.
En ole koskaan sitä videota katsonut. Ihan omasta päästä ja radioselostuksen mukaan selitän...
Animal kirjoitti:Jämsä tappeli vitun tyhmästi, sillä siinä vaiheessa kun mies jäi kasan alimmaiseksi ei älynnyt lopettaa lyömistä. Hölmö. Jos vastassa olisi ollut joku kilipää, niin näköön olisi tullut vielä niin että korvissa soi. Itse en nähnyt Jukurijätkän lyövän jäässä makaavaa kertaakaan.
Kerran ehti lyömään Jämsää heti kun kaksikko kaatui. Ja ilmankos sen takia Jämsä pisti vielä takaisin. Tämän olen kuullut paikalla olleilta. Tiedä sitten oliko se vahinko vai tahallinen lyönti, mutta tuskin sitä kesken kaiken ruvetaan kyselemään.
Animal kirjoitti:Etiketin mukaan... No joo. Minä en väitä, mutta joku muu voisi väittää, että Jämsä aloitti tuon puskista...
Jämsä saa maalivahdilta kilvestä päähän, sen jälkeen paikalle syöksyy Jukuri-puolustaja ja myös hän lämää Jämsää päähän. Pitäisikö siinä vielä pyytää kolmatta kaveria lyömään? Jämsä "aloitti" tappelun vasta silloin kun kaksi kaveria oli häntä tirpaissut päähän. Siinä vaiheessa jo pitää se tappelu viimeistään aloittaa. Jämsähän tuli tilanteeseen täysin ulkopuolelta.
P.S. Odotan vain tuleeko Liitolta mitään sanktioita Jukureille, koska vaihtoaitiosta oli tullut jäälle muutama ylimääräinen Jukuri-pelaaja...