Jukurit mediassa

  • 577 918
  • 2 440
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars

Slash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei vissiin tarvii käydä kampaajalla ennen kauden alkua kun yhtään perjantain Hockey Night peliä ei tule Mikkelistä. Eikä itse asiassa olla vieraissakaan niissä tällä kaudella mukana. No, tulevapahan sitten paikan päälle nauttimaan kiekkoviihteestä.
Kai noista olis jotain tv- korvauksia kuitenkin saanut. Äkkiseltään katsottuna SaiPa, Jukurit ja Sport ei ylittänyt kiinnostuskynnystä..
 

FireHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, Anaheim Ducks
Nuo kaikki haastattelut pelaajista, valmentajista jne. on kyllä mun mielestä ihan tosi huippu juttu, mutta sen verran täytyy kyllä tuotannolle antaa vinkkiä (luette tätä palstaa kuitenkin) että voisiko haastateltavalle lyödä jonkun mikin rintaan tai lippikseen (esim. joku Røden langaton tän tyyppisiin tilanteisiin suunniteltu) ja säätää siitä tasot kohdalleen?
Aika raskasta kuunneltavaa kun kameran omalla mikillä nauhoitetusta materiaalista suurin osa haastatteluiden äänimaailmasta on suhinaa, pörinää ja pauketta mitkä kuuluu ympäristöstä ja sitten itse asia, eli haastateltavan ääni kuuluu vaimeana siellä jossain äänisekamelskan keskellä.

En ole mikään ammattilainen näissä asioissa, mutta on alkanut harmittamaan tuommoinen pikku juttu. Asiahan on toki täysin henkilökohtainen ja jos tämä asia ei ketään muuta haittaa niin annetaan olla ja minä jätän haastattelut katsomatta :)
 
Viimeksi muokattu:

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Nuo kaikki haastattelut pelaajista, valmentajista jne. on kyllä mun mielestä ihan tosi huippu juttu, mutta sen verran täytyy kyllä tuotannolle antaa vinkkiä (luette tätä palstaa kuitenkin) että voisiko haastateltavalle lyödä jonkun mikin rintaan tai lippikseen (esim. joku Røden langaton tän tyyppisiin tilanteisiin suunniteltu) ja säätää siitä tasot kohdalleen?
Aika raskasta kuunneltavaa kun kameran omalla mikillä nauhoitetusta materiaalista suurin osa haastatteluiden äänimaailmasta on suhinaa, pörinää ja pauketta mitkä kuuluu ympäristöstä ja sitten itse asia, eli haastateltavan ääni kuuluu vaimeana siellä jossain äänisekamelskan keskellä.

En ole mikään ammattilainen näissä asioissa, mutta on alkanut harmittamaan tuommoinen pikku juttu. Asiahan on toki täysin henkilökohtainen ja jos tämä asia ei ketään muuta haittaa niin annetaan olla ja minä jätän haastattelut katsomatta :)
Etenkin jos jäällä tapahtuu jotain samaan aikaan kiekkojen pauke kuuluu vahvasti läpi.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
16. Jukurit – takaisin lähtöruutuun - Urheiluankka
Viimeiset kolme kautta ennakot ovat olleet väärässä, joten uskotaan putken jatkuvan
Aikalailla samat ajatukset. Ihan realistiset arviot tuossa jutussa on kyllä Jukureista tehty, mutta niin vaan joukkue tänäkin vuonna pyyhkii takapuoltaan näillä ennakkoarvioilla. Viimeisiä ei olla, mutta ehkä noin viidentoista pelin jälkeen uskaltaa heittää arviota että riittääkö ylemmäs kuin sijaan 15.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Minulla on projektina tehdä AI:llä yksi biisi jokaisesta liigajoukkueesta ja nyt vuorossa oli Jukurit.
Kappaleen idea tuli taannoin ihan vahingossa, kun muistelin Jere Lehtisen Dallas-uraa. Silloin Starsin valmentaja sanoi jotain tyyliin, että unelmatilanteessa joukkue olisi täynnä pelkkiä Jere Lehtisiä. Tuo kertoi Lehtisestä paljon, koska häntä pystyi peluuttamaan ykkösketjussa ja ylivoimalla, mutta yhtä lailla hän hoiti nelosketjussa puolustavaa roolia samalla asenteella. Oli vielä johtajatyyppi, joka omalla esimerkillään kaukalossa, kopissa ja treeneissä näytti mallia. Mietin Suomesta pelaajaa, johon tuo sama voisi osua ja mieleen tuli suosikki-Jukurini Jesper Piitulainen.

Biisin aihe oli jo valittu ja kuin kirsikkana kakun päälle Jukurit vielä ilmoittivat, että Piitulainen on nostettu kapteeniksi, joten tämä siis kunnianosoitukseksi hänelle: 20 Piitulaista



 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Minulla on projektina tehdä AI:llä yksi biisi jokaisesta liigajoukkueesta ja nyt vuorossa oli Jukurit...

Biisin aihe oli jo valittu ja kuin kirsikkana kakun päälle Jukurit vielä ilmoittivat, että Piitulainen on nostettu kapteeniksi, joten tämä siis kunnianosoitukseksi hänelle
Olen niin hämmentynyt etten osaa päästää suustani a) yhtään b) mitään

KAKSKYT Jesper Piitulaista

Niinkuin Whaatt ttthhe tthe the...

11,5 / 10

Toinen aivolohkoni kramppaa ja toinen antaa jatkuvan Standing ovationin.

Satumaista.

Ja kuuntelin loppuun. Kuuntele sinäkin.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit,IPK,
Minulla on projektina tehdä AI:llä yksi biisi jokaisesta liigajoukkueesta ja nyt vuorossa oli Jukurit.
Kappaleen idea tuli taannoin ihan vahingossa, kun muistelin Jere Lehtisen Dallas-uraa. Silloin Starsin valmentaja sanoi jotain tyyliin, että unelmatilanteessa joukkue olisi täynnä pelkkiä Jere Lehtisiä. Tuo kertoi Lehtisestä paljon, koska häntä pystyi peluuttamaan ykkösketjussa ja ylivoimalla, mutta yhtä lailla hän hoiti nelosketjussa puolustavaa roolia samalla asenteella. Oli vielä johtajatyyppi, joka omalla esimerkillään kaukalossa, kopissa ja treeneissä näytti mallia. Mietin Suomesta pelaajaa, johon tuo sama voisi osua ja mieleen tuli suosikki-Jukurini Jesper Piitulainen.

Biisin aihe oli jo valittu ja kuin kirsikkana kakun päälle Jukurit vielä ilmoittivat, että Piitulainen on nostettu kapteeniksi, joten tämä siis kunnianosoitukseksi hänelle: 20 Piitulaista



Ihan mahtava kappale
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Minulla on projektina tehdä AI:llä yksi biisi jokaisesta liigajoukkueesta ja nyt vuorossa oli Jukurit.
Kappaleen idea tuli taannoin ihan vahingossa, kun muistelin Jere Lehtisen Dallas-uraa. Silloin Starsin valmentaja sanoi jotain tyyliin, että unelmatilanteessa joukkue olisi täynnä pelkkiä Jere Lehtisiä. Tuo kertoi Lehtisestä paljon, koska häntä pystyi peluuttamaan ykkösketjussa ja ylivoimalla, mutta yhtä lailla hän hoiti nelosketjussa puolustavaa roolia samalla asenteella. Oli vielä johtajatyyppi, joka omalla esimerkillään kaukalossa, kopissa ja treeneissä näytti mallia. Mietin Suomesta pelaajaa, johon tuo sama voisi osua ja mieleen tuli suosikki-Jukurini Jesper Piitulainen.

Biisin aihe oli jo valittu ja kuin kirsikkana kakun päälle Jukurit vielä ilmoittivat, että Piitulainen on nostettu kapteeniksi, joten tämä siis kunnianosoitukseksi hänelle: 20 Piitulaista



Aamuheijari sen kuin koveni. Mahtavaa työtä @mirasane kun jaksat näitä vääntää ja väkertää.
Nyt toimisto väkertämään Piden kanssa reaktiovideota kappaleeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös