Ihan avoimelta vittuilulta tuo omaan silmään vaikutti kun pikkukuvan näki, siinä ihan riittävästi nähtävää ylipäätään.En tiedä hakeeko liitteen automaattisesti mutta chapöö ja hattu päästä, pientä mukavaa veljellistä piilovittuilua - arvostan.
Ihan avoimelta vittuilulta tuo omaan silmään vaikutti kun pikkukuvan näki, siinä ihan riittävästi nähtävää ylipäätään.En tiedä hakeeko liitteen automaattisesti mutta chapöö ja hattu päästä, pientä mukavaa veljellistä piilovittuilua - arvostan.
En tiedä hakeeko liitteen automaattisesti mutta chapöö ja hattu päästä, pientä mukavaa veljellistä piilovittuilua - arvostan.
Jokohan ensimmäiset munakoiso- ja kissakuvat ovat lentäneet maailmalle. Murrehommasta aivan samaa mieltä, ja mielummin mentäisiin vielä lähellä kirjakieltä - ei mitään miäsiä juttua, ei täällä kukaan puhu niin.Ihan hauska (joskin ymmärrettävästi riskialtis, moderointia vaatii) konsepti:
Nyt on yhteisön aika näyttää voimansa! - Lähetä terveiset joukkue
Lähetä tsemppiviestit sekä terveiset joukkueelle joko Whatsappilla tai sosiaalisessa mediassa!jukurit.fi
Tosin kyllä miä edelleen toivoisin että jos murreviestintää käyttää, niin sitten joukkueen ydinkannatusalueen murteella.
Tosin kyllä miä edelleen toivoisin että jos murreviestintää käyttää, niin sitten joukkueen ydinkannatusalueen murteella.
Sama tuli mieleen välittömästi, tuommoista sisällöntuotantoa kannattaisi tukea rahallisesti jos sieltä tulisi materiaalia tiuhempaankin. Melko täydellistä internettivitsihuumoria.Parasta sisältöä Jukureista vähään aikaan, toimisto - tälle sepälle myös pahvi loppukaudeksi + optio.
Ja onhan tämä seppä tehnyt jo aiemminkin videon "Olli Jokinen ja unelma Mikkelin Jukureista" ja tämä uudempi on jatko-osa siihen. Sepältä löytyy myös video Puistolan ilmaveivimaalista, "Patrik Puistola vastaa selostaja Alkion kutsuun Tapparaa vastaan." Hauskoja pätkiä, kiva katsoa näitä! ;)Parasta sisältöä Jukureista vähään aikaan, toimisto - tälle sepälle myös pahvi loppukaudeksi + optio.
Olen aina pitänyt itseäni suht hyvin nykymaailmassa kiinni pysyvänä ja asioista perillä olevana, mutta TikTokin olen onnistunut vielä välttämään. Vieläkö pitäisi vanhan retkahtaa siihenkin kelkkaan?Suosittelen tsekkaamaan Jukurien tiktok-tilin @mikkelinjukurit jos joku ei vielä sitä ole noteerannut, hyvää sisältöä oli tänäänkin!
Sama video löytyi Instasta. Eihän tuolla tiktokissa ole kuin muutaman video.. ei mitään uutta. Itekkin retkahdin vanhoilla päivillä sinne, kun luulin liikoja..Olen aina pitänyt itseäni suht hyvin nykymaailmassa kiinni pysyvänä ja asioista perillä olevana, mutta TikTokin olen onnistunut vielä välttämään. Vieläkö pitäisi vanhan retkahtaa siihenkin kelkkaan?
Kaikkihan eivät käytä Instaa, joten minusta oivaa, että samaa materiaalia tarjotaan useissa kanavissa.Sama video löytyi Instasta. Eihän tuolla tiktokissa ole kuin muutaman video.. ei mitään uutta. Itekkin retkahdin vanhoilla päivillä sinne, kun luulin liikoja..
Tällä hetkellä ladatuin ja käytetyin "somesovellus". Tuolla ne junnarit, teinit ja vähän vanhemmatkin nykyisin on.Kaikkihan eivät käytä Instaa, joten minusta oivaa, että samaa materiaalia tarjotaan useissa kanavissa.
Joo, kyllä ne myös sieltä Instagram Reels-osiosta löytyy, itse pidän vain TikTokia huomattavasti mukavampana käyttöalustana... Ja kuten tuossa @Hoki88 mainitsikin, niin sillä kyllä pystyy suurta yleisöä tavoittamaan.Sama video löytyi Instasta. Eihän tuolla tiktokissa ole kuin muutaman video.. ei mitään uutta. Itekkin retkahdin vanhoilla päivillä sinne, kun luulin liikoja..
Jep. Pääasia, että Jukurit on esillä mahdollisimman laajasti ja kaikissa mahdollisissa paikoissa.Joo, kyllä ne myös sieltä Instagram Reels-osiosta löytyy, itse pidän vain TikTokia huomattavasti mukavampana käyttöalustana... Ja kuten tuossa @Hoki88 mainitsikin, niin sillä kyllä pystyy suurta yleisöä tavoittamaan.