Jukurit mediassa

• 646 735
  • 2 689
Hyvä kommentti pressissä tuo jotakuinkin näin mennyt: ”vartti pelin jälkee jengi istuu kopissa luistimet jalassa puhelin kädessä, niin sanoin joukkueelle että pitäskö leikkiä sitä prohockeyta pikkuhiljaa”.

Hyvin sanottu Monni! Kyllä ne Las Palmasan hoidot jaksaa siellä ruudun toisessa päässä odotella vähintään sinne bussimatkalle saakka.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Peliä edeltänyt haastis on timanttia.

MTV Katsomo: Jonne Virtanen teki hilpeän paljastuksen Jukurit-pätkänsä alkuhetkistä Jonne Virtanen teki hilpeän paljastuksen Jukurit-pätkänsä alkuhetkistä

Edit. Jonne Ylellä:
Virtasella oli vastaus valmiina kysymykseen, miten liiga on muuttunut hänen pelaaja-aikojensa jälkeen.

– Silloin kun itse pelasin, valmentajat olivat tyhmiä ja pelaajat fiksuja. Nyt pelaaajat ovat tyhmiä ja valmentajat fiksuja.

Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämän päivän Länkkäriin oli sitten raapaistu mainos viime viikon perjantain JYP-pelistä. Toimiikohan..

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

Mysteeriukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Miami Dolphins

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoiskaarre
Samaisessa kaupunkilehdessä myös tuoreen toimitusjohtajan Tero Kumelan haastis. Vaikuttaa kyllä cv:nsä, koulutuksensa ja ajatuksiensa puolesta erittäin pätevältä kaverilta. Sellaiselta, jota seura tällä hetkellä tarvitsee.

Linkkaaminen ei onnistu tähän hätään, mutta juttu löytyy kaupunkilehden sivuilta.

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Samaisessa kaupunkilehdessä myös tuoreen toimitusjohtajan Tero Kumelan haastis. Vaikuttaa kyllä cv:nsä, koulutuksensa ja ajatuksiensa puolesta erittäin pätevältä kaverilta. Sellaiselta, jota seura tällä hetkellä tarvitsee.

Linkkaaminen ei onnistu tähän hätään, mutta juttu löytyy kaupunkilehden sivuilta.
Tässä linkki

Mielenkiintoista olisi tietää, että millä mielin pienen piirin vankkumattomat lätkäjätkät ovat suhtautuneet jääpallomiehen tj-nimitykseen. Voisi kuvitella, että jotkut mr Valleyn nimeen vannoneet Jukuri-ikonit saattavat nimitykseen suhtautua skeptisesti. Eikös se Valleyn pelivuosien tutkapari jo jossain somessa vaatinut uudenkin toimarin vaihtoa.

Rännipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tässä asiassa olen kyllä täysin lukion puolella. Ymmärrän, että harjoitushallin käyttökielto luo todella suuria hankaluuksia jääurheilulle Mikkelissä, mutta olen silti sitä mieltä, että lukion kuuluu saada tanssia jäähallissa. Tämän hetkisen suunnitelman mukaan jäähalli olisi varattuna perjantaina noin 12h ajan. Mielestäni tuo on ihan kohtuullinen aika varsinkin, kun ulkona on jäätä saatavilla.

Saimaa stadiumin käytössä on ilmennyt jo niin monia ongelmia mm. moninkertainen hinta jäähalliin verrattuna, pienempi kapasiteetti ja näköesteelliset istumapaikat.

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Tässä asiassa olen kyllä täysin lukion puolella. Ymmärrän, että harjoitushallin käyttökielto luo todella suuria hankaluuksia jääurheilulle Mikkelissä, mutta olen silti sitä mieltä, että lukion kuuluu saada tanssia jäähallissa. Tämän hetkisen suunnitelman mukaan jäähalli olisi varattuna perjantaina noin 12h ajan. Mielestäni tuo on ihan kohtuullinen aika varsinkin, kun ulkona on jäätä saatavilla.

Saimaa stadiumin käytössä on ilmennyt jo niin monia ongelmia mm. moninkertainen hinta jäähalliin verrattuna, pienempi kapasiteetti ja näköesteelliset istumapaikat.
Jännä miten aikanaan 2002 omat vanhojen tanssini pyörittiin lukion liikuntasalissa, vieraat (2/tanssija) seisoivat salin laidoilla, ja kaikki olivat tyytyväisiä. Miten tästä on kasvanut näin iso spektaakkeli? Toki ymmärrän, että saavutetuista eduista ei haluta tinkiä, mutta miksi ihmeessä pitää nostaa näin hirveä haloo yksistä tanssiaisista? Saimaa Stadium on varsin hieno paikka tanssien järjestämiseen. Olen täysin lukion puolella - siis lukion päätöksentekijöiden. Lapset suu suppuun ja tanssikoot siellä minne osoitetaan!

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Ottamatta kantaa jäähallin ja monitoimihallin eroihin tanssipaikkana, niin oppilaiden huoli, että monitoimihalliin ei mahdu kaikki halukkaat omaiset, tuntuu aika oudolta, jos sinne kuitenkin jokainen oppilas saa kutsua kahdeksan (8) katsojaa!

Rännipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jännä miten aikanaan 2002 omat vanhojen tanssini pyörittiin lukion liikuntasalissa, vieraat (2/tanssija) seisoivat salin laidoilla, ja kaikki olivat tyytyväisiä. Miten tästä on kasvanut näin iso spektaakkeli? Toki ymmärrän, että saavutetuista eduista ei haluta tinkiä, mutta miksi ihmeessä pitää nostaa näin hirveä haloo yksistä tanssiaisista? Saimaa Stadium on varsin hieno paikka tanssien järjestämiseen. Olen täysin lukion puolella - siis lukion päätöksentekijöiden. Lapset suu suppuun ja tanssikoot siellä minne osoitetaan!
Omaan mielipiteeseen toki vaikuttaa se, että oma sukulainen on tanssimassa ja se että olen itsekkin Ikioman parketilla vanhat tanssinut. Alunperin, kun ensinmäisen kerran kuulin tästä vaihdosta olin sitä mieltä, että ihan hyvä vaihto. Viime päivinä on kuitenkin noussut esiin niin paljon ongelmia tämän Saimaa Stadiumin kanssa, että olen siirtynyt vastustamaan sitä. Lisäksi kaikkien virkamiesten käytös tämän asian ympärillä ei todellakaan ole ollut asiallista. Suosittelen lukemaan puskaradiosta perusteluita. Kaikki ihan hyviä ja päteviä perusteita.

Deeq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltaiset
Ottamatta kantaa jäähallin ja monitoimihallin eroihin tanssipaikkana, niin oppilaiden huoli, että monitoimihalliin ei mahdu kaikki halukkaat omaiset, tuntuu aika oudolta, jos sinne kuitenkin jokainen oppilas saa kutsua kahdeksan (8) katsojaa!
Tämä asiahan ei käytännössä Jukureille kuulu, vaikka heidän työympäristöstä onkin kyse.

Mutta mietin samaa. Myöskin se, että nuo olisi jäähallissa, sekä vielä tässä vaiheessa tehdyt muutokset ohittaisi Liigan ja U20-joukkueen viikonloppuun valmistavat harjoitukset olisi jännää, koska työtään on varmasti lupa harjoittaa siihen tarkoitetussa ympäristössä.

Jos Mikkelin harjoitushalli ei olisi suljettuna kuten edellisinä vuosina eihän tuossa olisi mitään ongelmaa, mutta nyt hän siinä on to ja pe illatkin täynnä ohjelmaa LetsgoAreenassa, vaikka ne eivät vielä Timmissä näy. Mitenhän tämä toimii ”jäähallin vuokraamista omalla kustannuksella yksityiskäyttöön”, koska ei tuplabuukkaukset ole mahdollisia…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy