Tais sitten tämä sopimus muuttuikin pinoksi seteleitä.Ei tullut Tallberg kun jatkaa HIFK:ssa... Sitä yhden tutun hyökkääjän sopparia ei sitten tainnutkaan olla olemassa...
Tais sitten tämä sopimus muuttuikin pinoksi seteleitä.Ei tullut Tallberg kun jatkaa HIFK:ssa... Sitä yhden tutun hyökkääjän sopparia ei sitten tainnutkaan olla olemassa...
Itse olin lähes varma Talen jatkosta Mikkelissä ja edelleen luulen että allekirjoitettu jatkosopimus kaverilla jo oli. Varmasti mieluummin jatkaa toki kasvattajaseurassaan, toivottavasti myös Jukurit hyötyi vaan siitä.Olihan se jo aikoja sitten selvä asia, että Tallberg jatkaa petopaidassa pitempäänkin kuin vain tämän kevään.
Juu ja olikin. Tuskin ilmaiseksi tosiaan lähti :)Itse olin lähes varma Talen jatkosta Mikkelissä ja edelleen luulen että allekirjoitettu jatkosopimus kaverilla jo oli. Varmasti mieluummin jatkaa toki kasvattajaseurassaan, toivottavasti myös Jukurit hyötyi vaan siitä.
Yhden pelaajan (hyökkääjä) sopimus siis julkaisematta. Toisen, ykköskorin miehen sopimus sitten myöhemmin. Arvailujen varaanhan tämä menee, mutta oliko Tallberg tämä ns. julkaisematon? Toivottavasti korvaava on enemmän hyökkäysorientuneempi kuin Tallberg. Pienellä riskillä molemmat kaverit toisesta kiekkokulttuurista.
Voi olla joo, että näiden eijuurikäyttöä-miesten joukkoon tulee lisäys. Toivottavasti olen väärässä.Pessimisti ei pety. Vitoskentän raataja Hotakaisen, Kalliolan, Lähteen ja samanhenkisten seuraksi.
Sitä ei jaksa keksiä millä JYP on saatu kaverista luopumaan mutta ihan helvetin hienoa mikkeliläisen kiekon kannalta, kuten @Tuusa mainitsikin.
Totta. Äkkiseltään olisi tosin kuvitellyt yhden -01 ykkösprospekteista olevan jopa JYPille sen verran arvokas ukko että olisi kannattanut pistää houkuttelevaa jatkosopimustarjousta pöytään mutta tosiaan mikkeliläisellehän tämä kelpaa vallan mainiosti.Ei kai siinä JYP:ltä ole sen enempää tarvinut kysyä. Jonkinlainen junnusopimus loppui tähän kevääseen ja jos ei JYP:n tarjoama kokonaispaketti napannut niin helppo oli siirtyä takaisin Mikkeliin. Näillä huippulupauksilla on aikamoiset neuvotteluvaltit käsissään.
Äkkiseltään olisi tosin kuvitellyt yhden -01 ykkösprospekteista olevan jopa JYPille sen verran arvokas ukko että olisi kannattanut pistää houkuttelevaa jatkosopimustarjousta pöytään mutta tosiaan mikkeliläisellehän tämä kelpaa vallan mainiosti.
Totta. Äkkiseltään olisi tosin kuvitellyt yhden -01 ykkösprospekteista olevan jopa JYPille sen verran arvokas ukko että olisi kannattanut pistää houkuttelevaa jatkosopimustarjousta pöytään mutta tosiaan mikkeliläisellehän tämä kelpaa vallan mainiosti.