Zach Budish Jukureihin.
- Sarvis keksii miehelle todennäköisesti jonkun todella väsyneen lempinimen.
Juu ei Budi, houkuttelis ehkä vääränlaista asiakaskuntaa hallin nurkille noin kirjotettuna. Mulla ois yks Nightwishin bändipaita jota vois pitää matseissa kun siinä lukee "Hey Buddy". "Captain Jack" ois kanssa hieno mutta meillä on jo yks kapu.Ehei. Ei Budi. Tää kaveri on ilmiselvästi The Jack. Ja Harppahan löytää nimeen sopivan maalibiisin eräältä kohtuu kovalta Aussibändiltä!
Harppahan löytää nimeen sopivan maalibiisin eräältä kohtuu kovalta Aussibändiltä!
No just. Päästiinpä siitäkin sitten!Toimistosta...
Säästyypä tuokin"etsiminen" kun AC/DC:n The J"z"ack on jo koneella :). Toimistosta kerrottiin, että pelaajilla ei ole omia maalibiisejä ensi kaudella.
Tirsk. Ei kai nyt sentään mitään 30 pinnaa kannata tältä kaverilta odotella debyyttikaudellaan Liigassa.Hieman suhtautuisin varauksella, mutta uskon, että mikäli kaikki sujuu hyvin, voidaan häneltä nähdä jopa 30 pisteen kausi, mutta mitään sateentekijää on varmasti turha odotella.
Tirsk. Ei kai nyt sentään mitään 30 pinnaa kannata tältä kaverilta odotella debyyttikaudellaan Liigassa.
Toimistosta kerrottiin, että pelaajilla ei ole omia maalibiisejä ensi kaudella.
Se on jo onneksi sovittu että laitetaan.Kohta varmaan toimistosta kerrotaan, että se vastustajaa ärsyttävä pikkukakkosbiisikin laitetaan pöytälaatikkoon.
En odottele ja vaadi häneltä tuollaisia, mutta luulen, että kaiken mennessä nappiin voisi olla mahdollista. Nämä ulkomaalaishaut ovat aina vähän epävarmoja, mutta kyllähän se ECHL-haku Pat Mullanenkin teki yllättäen sen 25 pinnaa. En kuitenkaan odota häneltä tuollaisia lukemia. Kaiken osuessa kohdilleen se on mahdollista.
Kohta varmaan toimistosta kerrotaan, että se vastustajaa ärsyttävä pikkukakkosbiisikin laitetaan pöytälaatikkoon.
Jos pikkukakkosta ei ole korvattu aikoinaan HydOn peleissä vastustajan jäähyille soineella Ruoskan Sika -biisillä (ja 5v3 jäähyn koittaessa "2 pientä possua"-kipaleella), niin täytyy todeta itsekin että pettynyt olen. Kyllä pitäisi pystyä erottumaan ja musiikkivalinnoilla se olisi helposti mahdollista (vaikka miten vastapuolta vituttaisi ja ulkopuoliset haukkuisi junttimaiseksi).On laitettu.
Onko kuuluttajalle sopivaa juhlia enemmän Ifkn maalia kuin Jukureiden, silloinkin kun jälkimmäisen pelissä on tapahtumahetkellä töissä?Tämä ei tietenkään ole arvostelu uutta kuuluttajaa kohtaan, vaan kritiikki on osoitettu toimistolle.
En odottele ja vaadi häneltä tuollaisia, mutta luulen, että kaiken mennessä nappiin voisi olla mahdollista. Nämä ulkomaalaishaut ovat aina vähän epävarmoja, mutta kyllähän se ECHL-haku Pat Mullanenkin teki yllättäen sen 25 pinnaa. En kuitenkaan odota häneltä tuollaisia lukemia. Kaiken osuessa kohdilleen se on mahdollista.